Indas visur važiuoja atbulai - Anglija.lt
 

Indas visur važiuoja atbulai 

Taksi vairuotojo įgūdžiai taip pagarsėjo, kad jam išduotas specialus vyriausybinis leidimas savo valstijoje atbulai važinėti visur.
30 metų indo pomėgis atsirado, kai kartą 2003-aisiais jis sėdo už vairo grįžti iš vakarėlio, bet išsiaiškino, kad automobilis sugedo taip, jog veikė tik atbulinė pavara, praneša „The Telegraph“.

Tada jis ant savo „Fiat“ užrašė „Atbulinės
pavaros čempionas“ ir perdarė pavarų dėžę taip, kad būtų keturios atbulinės ir viena įprasta.

Dabar važiuodamas atbulai Harpreetas Devas gali pasiekti iki 50 mylių per valandą greitį.

Taksi vairuotojas naudoja greitosios pagalbos sireną, kad perspėtų kitus vairuotojus bei pėsčiuosius apie savo priartėjimą.

„Po penkerių metų praktikos aš ištobulinau atbulinio vairavimo meną, dabar rūpinuosi tik kad būtų saugūs kiti vairuotojai“, – tvirtina H. Devas.

Jo įdomi praktika turi ir vieną nepageidaujamą šalutinį efektą – prasidėjo smarkūs nugaros ir kaklo skausmai.

„Man skauda kaklą, dažnai skauda, praeityje dažnai vemdavau. Turiu didelių stuburo problemų, nes greitai važiuojant persikreipia visas mano kūnas“, – pripažino H. Devas.

Tačiau jis tvirtina, jog vis tiek vairuoti atbulai verta.

„Pasiekti ką nors ypatinga niekada nėra paprasta“, – teigia jis.

Taksi vairuotojo įgūdžiai taip pagarsėjo, kad jam išduotas specialus vyriausybinis leidimas savo valstijoje atbulai važinėti visur.
30 metų indo pomėgis atsirado, kai kartą 2003-aisiais jis sėdo už vairo grįžti iš vakarėlio, bet išsiaiškino, kad automobilis sugedo taip, jog veikė tik atbulinė pavara, praneša „The Telegraph“.

Tada jis ant savo „Fiat“ užrašė „Atbulinės
pavaros čempionas“ ir perdarė pavarų dėžę taip, kad būtų keturios atbulinės ir viena įprasta.

Dabar važiuodamas atbulai Harpreetas Devas gali pasiekti iki 50 mylių per valandą greitį.

Taksi vairuotojas naudoja greitosios pagalbos sireną, kad perspėtų kitus vairuotojus bei pėsčiuosius apie savo priartėjimą.

„Po penkerių metų praktikos aš ištobulinau atbulinio vairavimo meną, dabar rūpinuosi tik kad būtų saugūs kiti vairuotojai“, – tvirtina H. Devas.

Jo įdomi praktika turi ir vieną nepageidaujamą šalutinį efektą – prasidėjo smarkūs nugaros ir kaklo skausmai.

„Man skauda kaklą, dažnai skauda, praeityje dažnai vemdavau. Turiu didelių stuburo problemų, nes greitai važiuojant persikreipia visas mano kūnas“, – pripažino H. Devas.

Tačiau jis tvirtina, jog vis tiek vairuoti atbulai verta.

„Pasiekti ką nors ypatinga niekada nėra paprasta“, – teigia jis.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: