McDonald's: esame didelėje krizėje - Anglija.lt
 

McDonald's: esame didelėje krizėje 

„McDonald`s“ yra ištiktas „gilios depresijos“ ir gali skaičiuoti paskutines savo dienas, sako kai kurie šių JAV užkandinių vadovai, dalyvavę apklausoje apie šio tinklo veiklą.

Kad sustabdytų nuosmukį, „McDonald`s“ savo užkandinėse Jungtinėse Valstijose pradėjo siūlyti pusryčius, kuriuos galima įsigyti visą dieną. Tai generalinio direktoriaus Steve`o Easterbrooko „apyvartos didinimo planas“, kuriame taip pat numatoma atidaryti skaitmeninius užsakymų kioskelius ir gaminti naujus patiekalus, rašo independent.co.uk.

Tačiau, regis, naujos iniciatyvos tik sukėlė papildomą galvos skausmą užkandinių operatoriams, rodo nauja apklausa, kurią atliko analitikas Markas Kalinowskis.

„Esame atsidūrę gilios krizės gniaužtuose ir niekas nesikeičia“, - rašė vienas pagal frančizę veikiančios užkandinės savininkas.

„Generalinė vadovybė sėja mūsų saulėlydžio sėklą. Mes esame greito aptarnavimo ir greito maisto restoranas, o ne tokia įprasta greito maisto užkandinė kaip „Five Guys“ ar „Chipotle“. Šios sistemos dienos jau gali būti suskaičiuotos“, - sakė kitas vadovas.

Teigiama, kad visą dieną pardavinėjami pusryčiai kelia sumaištį virtuvėse, nes praplėstas valgiaraštis kelia didesnį spaudimą personalui ir didina klaidų tikimybę.

Tarp vadovybės pasiūlytų naujovių, kurias mėginama įvesti Jungtinėse Valstijose, taip pat yra pasiūlymas patiems susikurti mėsainį iš 30 skirtingų ingredientų – tai akivaizdus pokytis šiame užkandinių tinkle, kuris būdavo įpratęs greitu tempu gaminti vos keletą patiekalų.

Tarp kitų iniciatyvų, kurios buvo įvestos tik kai kuriose užkandinėse, yra tokios „sveikesnės“ valgiaraščio naujienos kaip lapinių kopūstų dubuo pusryčiams ir atnaujintas personažo „Hamburglar“ įvaizdis.

Visa tai yra „McDonald`s“ bandymai suaktyvinti beveik du metus JAV smunkančius pardavimus, bet kai kuriems užkandinių operatoriams tai nedaro įspūdžio.

„Šiuo metu visa sistema yra žlugusi. Mūsų valgiaraščių lentos tebėra išpūstos ir mes vis dar mėginame siūlyti pernelyg daug dalykų pernelyg dideliam skaičiui žmonių“.

„Tačiau žiūrint iš franšizės perspektyvos, reikalai yra blogi“, - rašė vienas iš vadovų.

Pagal franšizę visame pasaulyje dirba 81 proc. „McDonald`s“ užkandinių, todėl nesėkmė keliant jų įkvėpimą gali prisidėti prie tolesnio nuosmukio.

M. Kalinowskis apklausė 29 pagal franšizę dirbančias įmones, kurios valdo iš viso 226 „McDonald`s“ užkandines.

Respondentai buvo prašomi balais nuo 1 (blogai) iki 5 (puikiai) įvertinti artimiausių šešių mėnesių „McDonald`s“ veiklą. Vidutinis balas buvo 1,69 – tai pats žemiausias įvertinimas per 12 metų, kai rengiamos tokios apklausos.

„McDonald`s“ yra ištiktas „gilios depresijos“ ir gali skaičiuoti paskutines savo dienas, sako kai kurie šių JAV užkandinių vadovai, dalyvavę apklausoje apie šio tinklo veiklą.

Kad sustabdytų nuosmukį, „McDonald`s“ savo užkandinėse Jungtinėse Valstijose pradėjo siūlyti pusryčius, kuriuos galima įsigyti visą dieną. Tai generalinio direktoriaus Steve`o Easterbrooko „apyvartos didinimo planas“, kuriame taip pat numatoma atidaryti skaitmeninius užsakymų kioskelius ir gaminti naujus patiekalus, rašo independent.co.uk.

Tačiau, regis, naujos iniciatyvos tik sukėlė papildomą galvos skausmą užkandinių operatoriams, rodo nauja apklausa, kurią atliko analitikas Markas Kalinowskis.

„Esame atsidūrę gilios krizės gniaužtuose ir niekas nesikeičia“, - rašė vienas pagal frančizę veikiančios užkandinės savininkas.

„Generalinė vadovybė sėja mūsų saulėlydžio sėklą. Mes esame greito aptarnavimo ir greito maisto restoranas, o ne tokia įprasta greito maisto užkandinė kaip „Five Guys“ ar „Chipotle“. Šios sistemos dienos jau gali būti suskaičiuotos“, - sakė kitas vadovas.

Teigiama, kad visą dieną pardavinėjami pusryčiai kelia sumaištį virtuvėse, nes praplėstas valgiaraštis kelia didesnį spaudimą personalui ir didina klaidų tikimybę.

Tarp vadovybės pasiūlytų naujovių, kurias mėginama įvesti Jungtinėse Valstijose, taip pat yra pasiūlymas patiems susikurti mėsainį iš 30 skirtingų ingredientų – tai akivaizdus pokytis šiame užkandinių tinkle, kuris būdavo įpratęs greitu tempu gaminti vos keletą patiekalų.

Tarp kitų iniciatyvų, kurios buvo įvestos tik kai kuriose užkandinėse, yra tokios „sveikesnės“ valgiaraščio naujienos kaip lapinių kopūstų dubuo pusryčiams ir atnaujintas personažo „Hamburglar“ įvaizdis.

Visa tai yra „McDonald`s“ bandymai suaktyvinti beveik du metus JAV smunkančius pardavimus, bet kai kuriems užkandinių operatoriams tai nedaro įspūdžio.

„Šiuo metu visa sistema yra žlugusi. Mūsų valgiaraščių lentos tebėra išpūstos ir mes vis dar mėginame siūlyti pernelyg daug dalykų pernelyg dideliam skaičiui žmonių“.

„Tačiau žiūrint iš franšizės perspektyvos, reikalai yra blogi“, - rašė vienas iš vadovų.

Pagal franšizę visame pasaulyje dirba 81 proc. „McDonald`s“ užkandinių, todėl nesėkmė keliant jų įkvėpimą gali prisidėti prie tolesnio nuosmukio.

M. Kalinowskis apklausė 29 pagal franšizę dirbančias įmones, kurios valdo iš viso 226 „McDonald`s“ užkandines.

Respondentai buvo prašomi balais nuo 1 (blogai) iki 5 (puikiai) įvertinti artimiausių šešių mėnesių „McDonald`s“ veiklą. Vidutinis balas buvo 1,69 – tai pats žemiausias įvertinimas per 12 metų, kai rengiamos tokios apklausos.

 (Komentarų: 3)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: