Raudonai nusidažiusi „Londono akis“ sukėlė pasipiktinimą - Anglija.lt
 

Raudonai nusidažiusi „Londono akis“ sukėlė pasipiktinimą 

Viena iš Londono įžymybių – „Londono akies“ (London Eye) apžvalgos ratas – šeštadienio vakarą buvo apšviesta raudona spalva ir ateinančius dvejus metus tamsiuoju paros metu nusidažys raudonai įsigaliojus rugsėjį pasirašytai dvejų metų trukmės rėmimo susitarimui su amerikiečių gėrimų gamintoja „Coca Cola“.

Kaip skelbia britų spauda, „Coca Cola“ tapo pagrindiniu apžvalgos rato rėmėju pakeisdama Prancūzijos energijos kompaniją „EDF Energy“. Nuo šiol „Londono akies“ darbuotojai vilkės aprangą su „Coca Cola“ logotipu. O pats apžvalgos ratas vadinsis nebe „EDF Energy London Eye“, o „Coca-Cola London Eye“.

„Labai džiaugiamės galėdami tapti tokios Londono įžymybės rėmėjais“, – sakė „Coca Cola UK“ vadovas Jon Woods.

Tačiau tokie pasikeitimai džiugina ne visus. Kritikai išreiškė susirūpinimą šiuo susitarimu ir šeštadienį prie „Londono akies“ atėjusioms šeimos išdalino 500 dantų šepetėlių. Būtent tiek vaikų kiekvieną savaitę patenka į ligonines dėl gendančių dantų. Aktyvistų teigimu, visiškai nepriimtina, kad saldžių gazuotų gėrimų gamintoja tapo „Londono akies“ rėmėju.

„Saldūs gazuoti gėrimai yra didžiausias cukraus, kurio suvartoja vaikai ir paaugliai, šaltinis, – sakė „Children's Food Campaign“ atstovas „Malcolm Clark“. – Kiekvieną savaitę beveik 500 5-9 metų vaikų patenka į ligonines dėl išgedusių dantų. Štai kodėl prie „Coca Cola London Eye“ išdalinome 500 dantų šepetėlių. Mes manome, kad tikrai nepriimtina, kad saldžių gėrimų gamintoja rems vieną pagrindinių šeimos atrakcijų Londone, nes tai siunčia visiškai netinkama žinią ne tik vaikams, bet ir jų tėvams.“

Viena iš Londono įžymybių – „Londono akies“ (London Eye) apžvalgos ratas – šeštadienio vakarą buvo apšviesta raudona spalva ir ateinančius dvejus metus tamsiuoju paros metu nusidažys raudonai įsigaliojus rugsėjį pasirašytai dvejų metų trukmės rėmimo susitarimui su amerikiečių gėrimų gamintoja „Coca Cola“.

Kaip skelbia britų spauda, „Coca Cola“ tapo pagrindiniu apžvalgos rato rėmėju pakeisdama Prancūzijos energijos kompaniją „EDF Energy“. Nuo šiol „Londono akies“ darbuotojai vilkės aprangą su „Coca Cola“ logotipu. O pats apžvalgos ratas vadinsis nebe „EDF Energy London Eye“, o „Coca-Cola London Eye“.

„Labai džiaugiamės galėdami tapti tokios Londono įžymybės rėmėjais“, – sakė „Coca Cola UK“ vadovas Jon Woods.

Tačiau tokie pasikeitimai džiugina ne visus. Kritikai išreiškė susirūpinimą šiuo susitarimu ir šeštadienį prie „Londono akies“ atėjusioms šeimos išdalino 500 dantų šepetėlių. Būtent tiek vaikų kiekvieną savaitę patenka į ligonines dėl gendančių dantų. Aktyvistų teigimu, visiškai nepriimtina, kad saldžių gazuotų gėrimų gamintoja tapo „Londono akies“ rėmėju.

„Saldūs gazuoti gėrimai yra didžiausias cukraus, kurio suvartoja vaikai ir paaugliai, šaltinis, – sakė „Children's Food Campaign“ atstovas „Malcolm Clark“. – Kiekvieną savaitę beveik 500 5-9 metų vaikų patenka į ligonines dėl išgedusių dantų. Štai kodėl prie „Coca Cola London Eye“ išdalinome 500 dantų šepetėlių. Mes manome, kad tikrai nepriimtina, kad saldžių gėrimų gamintoja rems vieną pagrindinių šeimos atrakcijų Londone, nes tai siunčia visiškai netinkama žinią ne tik vaikams, bet ir jų tėvams.“

 (Komentarų: 7)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: