JK gyventojai dėl infliacijos už maistą šiemet turi mokėti vidutiniškai £21,31 brangiau - Anglija.lt
 

JK gyventojai dėl infliacijos už maistą šiemet turi mokėti vidutiniškai £21,31 brangiau 

Didžiojoje Britanijoje augančios kainos skatina gyventojus rinktis pigesnes alternatyvas ar prekybos tinklų nuosavo prekės ženklo prekes.

Skelbiama, kad vidutinis statistinis namų ūkis JK šiemet už tą patį prekių krepšelį turi mokėti £21,31 brangiau, nes auganti infliacija ir mažėjanti svaro vertė skatina prekių brangimą.

„Kantar Worldpanel“ duomenys rodo, kad šiemet kainos Britanijoje jau padidėjo 2,3 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Jeigu tokia tendencija išsilaikys, infliacija iki šių metų pabaigos net gali viršyti 3 proc., teigia kai kurie ekspertai.

Kainų augimą Britanijoje didele dalimi skatina po „Brexit“ referendumo nuvertėjęs svaras, dėl ko išaugo gamintojų, platintojų ir prekybos tinklų išlaidos, kurias jie permeta ant vartotojų pečių didindami kainas arba mažindami tam tikrų produktų dydį.

Specialistai pažymi, kad augant kainoms, žmonės vis dažniau renkasi pigesnes mėgiamų produktų alternatyvas bei prekybos tinklų nuosavo prekės ženklo produkciją.

Tai, kad žmonės ieško pigesnių produktų, rodo ir tai, jog auga „Lidl“ ir „Aldi“ rinkos dalis JK. Pirmąjį šių metų ketvirtį jos padidėjo atitinkamai iki 15 ir 14,3 proc. O didžiųjų prekybos tinklų dalis rinkos dalis mažėja.

Didžiojoje Britanijoje augančios kainos skatina gyventojus rinktis pigesnes alternatyvas ar prekybos tinklų nuosavo prekės ženklo prekes.

Skelbiama, kad vidutinis statistinis namų ūkis JK šiemet už tą patį prekių krepšelį turi mokėti £21,31 brangiau, nes auganti infliacija ir mažėjanti svaro vertė skatina prekių brangimą.

„Kantar Worldpanel“ duomenys rodo, kad šiemet kainos Britanijoje jau padidėjo 2,3 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Jeigu tokia tendencija išsilaikys, infliacija iki šių metų pabaigos net gali viršyti 3 proc., teigia kai kurie ekspertai.

Kainų augimą Britanijoje didele dalimi skatina po „Brexit“ referendumo nuvertėjęs svaras, dėl ko išaugo gamintojų, platintojų ir prekybos tinklų išlaidos, kurias jie permeta ant vartotojų pečių didindami kainas arba mažindami tam tikrų produktų dydį.

Specialistai pažymi, kad augant kainoms, žmonės vis dažniau renkasi pigesnes mėgiamų produktų alternatyvas bei prekybos tinklų nuosavo prekės ženklo produkciją.

Tai, kad žmonės ieško pigesnių produktų, rodo ir tai, jog auga „Lidl“ ir „Aldi“ rinkos dalis JK. Pirmąjį šių metų ketvirtį jos padidėjo atitinkamai iki 15 ir 14,3 proc. O didžiųjų prekybos tinklų dalis rinkos dalis mažėja.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: