20 tūkst. „Tesco Bank“ klientų JK neteko pinigų - Anglija.lt
 

20 tūkst. „Tesco Bank“ klientų JK neteko pinigų 

„Tesco Bank“ sustabdė internetinius mokėjimus po to, kai iš maždaug 20 tūkst. klientų sąskaitų dingo pinigų. Banko vadovas Benny Higgins sakė „labai besitikįs“, kad klientams bus kompensuota per 24 valandas.

Pasak banko vadovo, per praėjusį savaitgalį buvo pastebėta įtartina veikla, susijusi su maždaug 40 tūkst. sąskaitų, ir maždaug iš pusės sąskaitų buvo paimta pinigų. Tačiau kol kas bankas nesako, kad tai buvo internetinio įsilaužimo atvejis.

Skelbiama, kad banko klientai gali išsigryninti pinigų bankomatuose, atsiskaityti kortele ir apmokėti sąskaitas. Taip pat galima naudotis internetinės bankininkystės sistema, tačiau laikinai negalima atlikti internetinių mokėjimų, kol nebus išspręsta situacija.

Kiek anksčiau bankas patvirtino, kad kai kurios sąskaitos „nusikalstamos internetinės veiklos taikiniu, ir kai kuriais atvejais sukčiavimo būdu buvo paimta pinigų“. „Tesco Bank“ vadovas atsiprašė už „nerimą ir nepatogus“, su kuriais susidūrė klientai.

„Bet kokius finansinių nuostolius dėl šios sukčiavimo veiklos padengs bankas, – sakė B. Higginsas. – Klientai finansiškai niekuo nerizikuoja.“

Šiuo metu „Tesco Bank“ turi daugiau nei 7 mln. klientų.

„Tesco Bank“ sustabdė internetinius mokėjimus po to, kai iš maždaug 20 tūkst. klientų sąskaitų dingo pinigų. Banko vadovas Benny Higgins sakė „labai besitikįs“, kad klientams bus kompensuota per 24 valandas.

Pasak banko vadovo, per praėjusį savaitgalį buvo pastebėta įtartina veikla, susijusi su maždaug 40 tūkst. sąskaitų, ir maždaug iš pusės sąskaitų buvo paimta pinigų. Tačiau kol kas bankas nesako, kad tai buvo internetinio įsilaužimo atvejis.

Skelbiama, kad banko klientai gali išsigryninti pinigų bankomatuose, atsiskaityti kortele ir apmokėti sąskaitas. Taip pat galima naudotis internetinės bankininkystės sistema, tačiau laikinai negalima atlikti internetinių mokėjimų, kol nebus išspręsta situacija.

Kiek anksčiau bankas patvirtino, kad kai kurios sąskaitos „nusikalstamos internetinės veiklos taikiniu, ir kai kuriais atvejais sukčiavimo būdu buvo paimta pinigų“. „Tesco Bank“ vadovas atsiprašė už „nerimą ir nepatogus“, su kuriais susidūrė klientai.

„Bet kokius finansinių nuostolius dėl šios sukčiavimo veiklos padengs bankas, – sakė B. Higginsas. – Klientai finansiškai niekuo nerizikuoja.“

Šiuo metu „Tesco Bank“ turi daugiau nei 7 mln. klientų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: