2019-ieji buvo blogiausi metai prekybininkams per 25 metų – BRC 

Praėję metai Didžiosios Britanijos prekybininkams buvo prasčiausiai per 25 metus, skelbia Britanijos mažmeninės prekybos konsorciumas (BRC).

Jo duomenys rodo, kad pernai mažmeninės prekybos apimtys sumažėjo 0,1 proc. ir tai buvo pirmas sumažėjimas nuo 1995 metais. Ypač prasti pardavimai fiksuoti lapkričio ir gruodžio mėnesiais, kuomet ji smuktelėjo 0,9 proc.

Atskira „Barclaycard“ parengta ataskaita parodė, kad pernai padidėjęs vartotojų pasitikėjimas nepaveikė pardavimų šventiniu laikotarpiu. Beveik pusę visų operacijų debeto ir kredito kortelėmis JK aptarnaujanti firma nurodo, kad vartotojai išleido mažiau.

„Praėjusiais metais JK dukart buvo susidūrusi su „Brexit“ be susitarimo perspektyva, o taip pat su politiniu nestabilumu, kuris pasibaigė gruodį vykusiais parlamento rinkimais, kas dar labiau sumažino paklausą šventiniu laikotarpiu, – sakė BRC vadovė Helen Dickinson. – Mažmenininkai taip pat susidūrė su iššūkiais, bes vartotojai tapo atsargesni ir gerokai sąmoningesni, kai ėjo kalėdinių pirkinių.“

Verta paminėti, kad BRC duomenys apima ne visą mažmeninės prekybos rinką. Pavyzdžiui, į jų duomenis neįtraukti sparčiai augančiai internetiniai mažmenininkai, kaip „Amazon“. Kai kurie ekspertai skaičiuoja, kad internetiniai pardavimai JK dabar sudaro apie 20 proc. visų mažmeninės prekybos apimčių.

Praėję metai Didžiosios Britanijos prekybininkams buvo prasčiausiai per 25 metus, skelbia Britanijos mažmeninės prekybos konsorciumas (BRC).

Jo duomenys rodo, kad pernai mažmeninės prekybos apimtys sumažėjo 0,1 proc. ir tai buvo pirmas sumažėjimas nuo 1995 metais. Ypač prasti pardavimai fiksuoti lapkričio ir gruodžio mėnesiais, kuomet ji smuktelėjo 0,9 proc.

Atskira „Barclaycard“ parengta ataskaita parodė, kad pernai padidėjęs vartotojų pasitikėjimas nepaveikė pardavimų šventiniu laikotarpiu. Beveik pusę visų operacijų debeto ir kredito kortelėmis JK aptarnaujanti firma nurodo, kad vartotojai išleido mažiau.

„Praėjusiais metais JK dukart buvo susidūrusi su „Brexit“ be susitarimo perspektyva, o taip pat su politiniu nestabilumu, kuris pasibaigė gruodį vykusiais parlamento rinkimais, kas dar labiau sumažino paklausą šventiniu laikotarpiu, – sakė BRC vadovė Helen Dickinson. – Mažmenininkai taip pat susidūrė su iššūkiais, bes vartotojai tapo atsargesni ir gerokai sąmoningesni, kai ėjo kalėdinių pirkinių.“

Verta paminėti, kad BRC duomenys apima ne visą mažmeninės prekybos rinką. Pavyzdžiui, į jų duomenis neįtraukti sparčiai augančiai internetiniai mažmenininkai, kaip „Amazon“. Kai kurie ekspertai skaičiuoja, kad internetiniai pardavimai JK dabar sudaro apie 20 proc. visų mažmeninės prekybos apimčių.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: