„Air France“ lėktuvo dingimas tampa vis paslaptingesnis 

Prancūzijos oro bendrovės „Air France“ lėktuvo, kuriuo skrido 228 žmonės, katastrofos Atlanto vandenyne tyrimas parodė, kad įvairūs prietaisai fiksavo nevienodą lainerio greitį, penktadienį pranešė Prancūzijos oro susisiekimo saugumo tyrimo agentūra.

Žinutės, kurios buvo automatiškai išsiųstos iš lėktuvo prieš jam dingstant pirmadienį, atskleidė „greičio matavimo prieštaringumą“, sakoma Tyrimų ir analizės biuro (BEA) pranešime.

Lėktuve buvo keletas greičio matavimo prietaisų, tačiau jų atsiųstuose duomenyse buvo užfiksuotas skirtingas greitis, sakė BEA atstovė spaudai.

Šiukšlės ar nuolaužos?

Brazilijos pareigūnai pranešė, kad Atlanto vandenyne rastos nuolaužos tėra „šiukšlės“, o ne dingusio „Air France“ lėktuvo nuolaužos. Iki šiol manyta, kad birželio 1 dieną dingusio lėktuvo nuolaužos jau rastos, bet dabar aiškėja, kad rastos tik vandenyne plaukiojančios šiukšlės.

Brazilų laivas, plaukiojantis ir renkantis liekanas, nerado jokių tikrų įrodymų, kad tai – lėktuvo nuolaužos, o rasti daiktai tikrai negalėjo būti lėktuve, rašo BBC. Ieškoma metalo plokščių liekanų ir lėktuvo kėdžių, kurias iš orlaivių gelbėtojai pastebėjo prieš porą dienų. Šių nuolaužų, kurios padėtų išsiaiškinti dingusio lėktuvo likimą, rasti vėl nepavyksta, skelbia BBC.

Degalų šleifas, aptiktas vendenyne, manoma, toje vietoje, kur dingo lėktuvas, taip pat nėra dingusio lėktuvo liekana. Esą didelė naftos dėmė tiesiog per didelė. Manoma, kad tai – laivų į vandenį išleisti degalai, bet ne lėktuvo kuras.Tiesa, kitos pastebėtos degalų dėmes tikriausiai pasklido iš lainerio, nes šios rūšies degalai jūriniuose laivuose nenaudojami.

„Iki šiol nerasta jokių lėktuvo medžiagų“, – Brazilijos oro susisiekimo kontrolės vadovas brigados generolas Ramonas Cardoso sakė žurnalistams šiaurės rytiniame Resifės mieste.

Pasak jo, ketvirtadienį iš vandenyno ištraukti daiktai nėra nukritusio „Air France“ lainerio nuolaužos ir tikriausiai yra atsiradę iš kitur, tikriausiai išmesti iš laivo.

Anksčiau ketvirtadienį R. Cardoso sakė žurnalistams, kad Brazilijos karo laivyno laivo už 1 000 kilometrų nuo Brazilijos krantų ištraukė „Air France“ lėktuvo nuolaužų, tarp jų padėklą iš krovinių skyriaus ir du plūdurus.

Tačiau atidžiau patikrinus radinius buvo nuspręsta, kad padėklas negalėjo patekti į vandenyną iš šio lėktuvo.

„Patvirtiname, kad rastas padėklas nėra lėktuvo nuolaužų dalis. Padėklas buvo toje vietoje, tačiau jis veikiausiai tėra šiukšlė“, – aiškino R. Cardoso.

Rastas padėklas buvo medinis, o pirmadienį dingusiame „Airbus A330“ lėktuve tokių padėklų nebuvo.

„Tokiu būdu galime patvirtinti, kad šis padėklas nėra orlaivio liekanų dalis“, – pridūrė pareigūnas.
Pasak jo, Brazilijos laivų įgulos traukė iš vandens visus rastus daiktus ir juos apžiūrėjo, o bet kokios „Air France“ lėktuvui nepriklausančios nuolaužos buvo atidedamos.

Prancūzijos oro bendrovės „Air France“ lėktuvo, kuriuo skrido 228 žmonės, katastrofos Atlanto vandenyne tyrimas parodė, kad įvairūs prietaisai fiksavo nevienodą lainerio greitį, penktadienį pranešė Prancūzijos oro susisiekimo saugumo tyrimo agentūra.

Žinutės, kurios buvo automatiškai išsiųstos iš lėktuvo prieš jam dingstant pirmadienį, atskleidė „greičio matavimo prieštaringumą“, sakoma Tyrimų ir analizės biuro (BEA) pranešime.

Lėktuve buvo keletas greičio matavimo prietaisų, tačiau jų atsiųstuose duomenyse buvo užfiksuotas skirtingas greitis, sakė BEA atstovė spaudai.

Šiukšlės ar nuolaužos?

Brazilijos pareigūnai pranešė, kad Atlanto vandenyne rastos nuolaužos tėra „šiukšlės“, o ne dingusio „Air France“ lėktuvo nuolaužos. Iki šiol manyta, kad birželio 1 dieną dingusio lėktuvo nuolaužos jau rastos, bet dabar aiškėja, kad rastos tik vandenyne plaukiojančios šiukšlės.

Brazilų laivas, plaukiojantis ir renkantis liekanas, nerado jokių tikrų įrodymų, kad tai – lėktuvo nuolaužos, o rasti daiktai tikrai negalėjo būti lėktuve, rašo BBC. Ieškoma metalo plokščių liekanų ir lėktuvo kėdžių, kurias iš orlaivių gelbėtojai pastebėjo prieš porą dienų. Šių nuolaužų, kurios padėtų išsiaiškinti dingusio lėktuvo likimą, rasti vėl nepavyksta, skelbia BBC.

Degalų šleifas, aptiktas vendenyne, manoma, toje vietoje, kur dingo lėktuvas, taip pat nėra dingusio lėktuvo liekana. Esą didelė naftos dėmė tiesiog per didelė. Manoma, kad tai – laivų į vandenį išleisti degalai, bet ne lėktuvo kuras.Tiesa, kitos pastebėtos degalų dėmes tikriausiai pasklido iš lainerio, nes šios rūšies degalai jūriniuose laivuose nenaudojami.

„Iki šiol nerasta jokių lėktuvo medžiagų“, – Brazilijos oro susisiekimo kontrolės vadovas brigados generolas Ramonas Cardoso sakė žurnalistams šiaurės rytiniame Resifės mieste.

Pasak jo, ketvirtadienį iš vandenyno ištraukti daiktai nėra nukritusio „Air France“ lainerio nuolaužos ir tikriausiai yra atsiradę iš kitur, tikriausiai išmesti iš laivo.

Anksčiau ketvirtadienį R. Cardoso sakė žurnalistams, kad Brazilijos karo laivyno laivo už 1 000 kilometrų nuo Brazilijos krantų ištraukė „Air France“ lėktuvo nuolaužų, tarp jų padėklą iš krovinių skyriaus ir du plūdurus.

Tačiau atidžiau patikrinus radinius buvo nuspręsta, kad padėklas negalėjo patekti į vandenyną iš šio lėktuvo.

„Patvirtiname, kad rastas padėklas nėra lėktuvo nuolaužų dalis. Padėklas buvo toje vietoje, tačiau jis veikiausiai tėra šiukšlė“, – aiškino R. Cardoso.

Rastas padėklas buvo medinis, o pirmadienį dingusiame „Airbus A330“ lėktuve tokių padėklų nebuvo.

„Tokiu būdu galime patvirtinti, kad šis padėklas nėra orlaivio liekanų dalis“, – pridūrė pareigūnas.
Pasak jo, Brazilijos laivų įgulos traukė iš vandens visus rastus daiktus ir juos apžiūrėjo, o bet kokios „Air France“ lėktuvui nepriklausančios nuolaužos buvo atidedamos.

 (Komentarų: 19)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: