„Akropolius“ savaitgalio naktį užgulė 66 tūkst. minia - Anglija.lt
 

„Akropolius“ savaitgalio naktį užgulė 66 tūkst. minia  

„Jamam“ apsipirkimo naktis „Akropoliuose“ džiugino ne tik pirkėjus, skaičiuodami pelną rankomis trina ir pardavėjai. Tiesa, prekybininkai pripažįsta, kad tikėjosi didesnio žmonių antplūdžio.
Rinkodaros specialistė Nina Klebanskaja įsitikusi, kad paskutinės naktinio išpardavimo akcijos nesulaukė pirkėjų antplūdžio, nes jos jau tapo įprastos. „Išpardavimai tampa rutina, o vartotojai pagaliau supranta, kad tokių apsipirkimų metu nesutaupo, bet išlaidauja“, – sakė rinkodaros specialistė. Ji prisipažino niekada neinanti į tokius išpardavimus, nes baugu pasiduoti bandos jausmui, kai perkama viskas, kas pakliuvo po ranka.

„Prekybininkai griebiasi įvairiausių akcijų, nuolaidų, kad paskatintų vartojimą, bet taip jie pjauna šaką, ant kurios sėdi. Daug daiktų prisipirkę žmonės vėliau to nebeperka, todėl vartojimas slopsta. Tokios akcijos – trumpalaikis reiškinys, nei pirkėjams, nei prekybininkams neduodantis didesnės naudos“, – sakė N. Klebanskaja.

Anot jos, nuolaidų metu prisipirkę prekių sutaupytus pinigus pirkėjai išleidžia kitose, galbūt konkurentų parduotuvėse. Tokiu atveju nelaimi niekas.

„Pirkėjai turėtų labiau taupyti, nes brangiausi pinigai yra sutaupyti, o ne išleisti. Prekybininkams reikėtų daugiau dėmesio skirti lojalumo programoms, pasitelkti fantaziją organizuojant įvairias akcijas“, – sakė rinkodaros specialistė. Anot jos, dažnos nuolaidos – pavojingos, nes vėliau prekes bus sunku parduoti be nuolaidų.

„Jamam“ nakties metu prekybininkus kiek nuvylė sostinės pirkėjai, užtat pradžiugino Kauno gyventojai, kurie naktį siautėdami po „Akropolį“ nupirko daugiau, nei tikėtasi.

„Akropolių“ atstovai tikina, kad naktinio išpardavimo metu prekybos centrus užgriuvo apie 66 tūkst. pirkėjų, daugiausia žmonių į „Akropolį“ veržėsi Kaune, mažiausiai – Šiauliuose.

Laikinojoje sostinėje „Akropolį“ aplankė 19 tūkst. žmonių, Vilniuje ir Klaipėdoje – po 18 tūkst. , Šiauliuose – 11,5 tūkst. Savaitgalį „Akropoliuose“ apsilankė apie 280 tūkst. žmonių, gautą pelną atskiros parduotuvės dar skaičiuoja.

„Kiekviena parduotuvė nustatė tokias nuolaidas, kokias norėjo. Nebuvo reikalaujama bendrų vienodų nuolaidų visiems. Jie galėjo rinktis, kokioms prekėms ir kokias nuolaidas nori ir gali taikyti. Nebuvo nė vienos parduotuvės, kurie atsisakytų dalyvauti“, – sakė Vilniaus „Akropolio“ valdytojas Česlovas Urbanavičius.

„Maximos LT“ atstovė Renata Saulytė sakė, kad jų parduotuvėse nuolaidų naktį pasilankė apie 19 tūkst. žmonių. Daugiausiai žmonių į „Maximą“ apsipirkti veržėsi Vilniuje – 6,5 tūkst., Klaipėdoje – 5 tūkst. pirkėjų. Nuolaidų suteikta už 470 tūkst. litų.

„Pirkėjų srautas nebuvo milžiniškas, todėl neblogai susitvarkėme. Incidentų nepasitaikė, parduotuvėse dirbo daug apsaugos darbuotojų, kai kurie – civiliai apsirengę. Manome, kad akcija buvo sėminga“, – sakė R. Saulytė, prisipažinusi, kad pirkėjų jie tikėjosi daugiau.

„Maxima LT“ atstovė tikino, kad jų parduotuvėse buvo taikomos fiksuotos 40 proc. nuolaidos. „Mes, skirtingai nei kiti, taikėme fiksuotą nuolaidą, tokią pačią, kokią taikėme ir juodosios apsipirkimo nakties metu. Tokia nuolaida yra gana ženkli“, – aiškino R. Saulytė.

„Aprangos“ grupės rinkodaros vadovė Irma Marcinkienė sakė, kad naktinės prekybos rezultatais jie yra patenkinti, nors neslėpė, kad tikėjosi didesnio pirkėjų srauto.

„Mes pakoregavome akciją ir nuolaidas taikėme visą šeštadienį. Visose „Aprangos“ grupės parduotuvėse apyvarta tą naktį buvo 1,8 mln. litų, manome, kad tai – neblogas rezultatas. Palyginti su paprastu savaitgaliu, apyvarta išaugo 4 kartus. Nustebino Kauno pirkėjai, ten esančiose parduotuvėse apyvarta išaugo 5 kartus“, – sakė I. Marcinkienė.
Vilniečiai drabužius pirko vangiau. „Aprangos“ grupės parduotuvėse buvo taikomos nuolaidos nuo 30 iki 50 proc., kai kurios parduotuvės, paprastai netaikančios nuolaidų sezono viduryje, prekes pardavinėjo 20 proc. pigiau. Ji tikino, kad nuolaidos buvo taikomos visam asortimentui, o sekmadienį kainos jau buvo tokios, kaip prieš akciją.

„Jamam“ apsipirkimo naktis „Akropoliuose“ džiugino ne tik pirkėjus, skaičiuodami pelną rankomis trina ir pardavėjai. Tiesa, prekybininkai pripažįsta, kad tikėjosi didesnio žmonių antplūdžio.
Rinkodaros specialistė Nina Klebanskaja įsitikusi, kad paskutinės naktinio išpardavimo akcijos nesulaukė pirkėjų antplūdžio, nes jos jau tapo įprastos. „Išpardavimai tampa rutina, o vartotojai pagaliau supranta, kad tokių apsipirkimų metu nesutaupo, bet išlaidauja“, – sakė rinkodaros specialistė. Ji prisipažino niekada neinanti į tokius išpardavimus, nes baugu pasiduoti bandos jausmui, kai perkama viskas, kas pakliuvo po ranka.

„Prekybininkai griebiasi įvairiausių akcijų, nuolaidų, kad paskatintų vartojimą, bet taip jie pjauna šaką, ant kurios sėdi. Daug daiktų prisipirkę žmonės vėliau to nebeperka, todėl vartojimas slopsta. Tokios akcijos – trumpalaikis reiškinys, nei pirkėjams, nei prekybininkams neduodantis didesnės naudos“, – sakė N. Klebanskaja.

Anot jos, nuolaidų metu prisipirkę prekių sutaupytus pinigus pirkėjai išleidžia kitose, galbūt konkurentų parduotuvėse. Tokiu atveju nelaimi niekas.

„Pirkėjai turėtų labiau taupyti, nes brangiausi pinigai yra sutaupyti, o ne išleisti. Prekybininkams reikėtų daugiau dėmesio skirti lojalumo programoms, pasitelkti fantaziją organizuojant įvairias akcijas“, – sakė rinkodaros specialistė. Anot jos, dažnos nuolaidos – pavojingos, nes vėliau prekes bus sunku parduoti be nuolaidų.

„Jamam“ nakties metu prekybininkus kiek nuvylė sostinės pirkėjai, užtat pradžiugino Kauno gyventojai, kurie naktį siautėdami po „Akropolį“ nupirko daugiau, nei tikėtasi.

„Akropolių“ atstovai tikina, kad naktinio išpardavimo metu prekybos centrus užgriuvo apie 66 tūkst. pirkėjų, daugiausia žmonių į „Akropolį“ veržėsi Kaune, mažiausiai – Šiauliuose.

Laikinojoje sostinėje „Akropolį“ aplankė 19 tūkst. žmonių, Vilniuje ir Klaipėdoje – po 18 tūkst. , Šiauliuose – 11,5 tūkst. Savaitgalį „Akropoliuose“ apsilankė apie 280 tūkst. žmonių, gautą pelną atskiros parduotuvės dar skaičiuoja.

„Kiekviena parduotuvė nustatė tokias nuolaidas, kokias norėjo. Nebuvo reikalaujama bendrų vienodų nuolaidų visiems. Jie galėjo rinktis, kokioms prekėms ir kokias nuolaidas nori ir gali taikyti. Nebuvo nė vienos parduotuvės, kurie atsisakytų dalyvauti“, – sakė Vilniaus „Akropolio“ valdytojas Česlovas Urbanavičius.

„Maximos LT“ atstovė Renata Saulytė sakė, kad jų parduotuvėse nuolaidų naktį pasilankė apie 19 tūkst. žmonių. Daugiausiai žmonių į „Maximą“ apsipirkti veržėsi Vilniuje – 6,5 tūkst., Klaipėdoje – 5 tūkst. pirkėjų. Nuolaidų suteikta už 470 tūkst. litų.

„Pirkėjų srautas nebuvo milžiniškas, todėl neblogai susitvarkėme. Incidentų nepasitaikė, parduotuvėse dirbo daug apsaugos darbuotojų, kai kurie – civiliai apsirengę. Manome, kad akcija buvo sėminga“, – sakė R. Saulytė, prisipažinusi, kad pirkėjų jie tikėjosi daugiau.

„Maxima LT“ atstovė tikino, kad jų parduotuvėse buvo taikomos fiksuotos 40 proc. nuolaidos. „Mes, skirtingai nei kiti, taikėme fiksuotą nuolaidą, tokią pačią, kokią taikėme ir juodosios apsipirkimo nakties metu. Tokia nuolaida yra gana ženkli“, – aiškino R. Saulytė.

„Aprangos“ grupės rinkodaros vadovė Irma Marcinkienė sakė, kad naktinės prekybos rezultatais jie yra patenkinti, nors neslėpė, kad tikėjosi didesnio pirkėjų srauto.

„Mes pakoregavome akciją ir nuolaidas taikėme visą šeštadienį. Visose „Aprangos“ grupės parduotuvėse apyvarta tą naktį buvo 1,8 mln. litų, manome, kad tai – neblogas rezultatas. Palyginti su paprastu savaitgaliu, apyvarta išaugo 4 kartus. Nustebino Kauno pirkėjai, ten esančiose parduotuvėse apyvarta išaugo 5 kartus“, – sakė I. Marcinkienė.
Vilniečiai drabužius pirko vangiau. „Aprangos“ grupės parduotuvėse buvo taikomos nuolaidos nuo 30 iki 50 proc., kai kurios parduotuvės, paprastai netaikančios nuolaidų sezono viduryje, prekes pardavinėjo 20 proc. pigiau. Ji tikino, kad nuolaidos buvo taikomos visam asortimentui, o sekmadienį kainos jau buvo tokios, kaip prieš akciją.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: