Aktyvistai ragina uždrausti eismą Londono centrinėje Oxfordo gatvėje 

Trečiadienį startavo kampanija, raginanti iš prestižinės Londono Oxfordo gatvės išguiti autobusus, kurie, važiuodami vienas prie kito, sudaro ištisą raudoną sieną, skelbia London Evening Standard.

West Endo parduotuvių savininkai teigia, kad 2017 metais Londone nutiesus naują geležinkelį, kurio stotys atsiras Bond Street ir Tottenham Court Road gatvėse, susisiekimas vykstantiems Rytų ar Vakarų kryptimi per centrinę sostinės dalį, pagerės.

Specialiai šiai kampanijai įkurta įmonė „New West End Company“, atstovaujanti 600 vietovės prekybininkų, pristatė planus drastiškai sumažinti autobusų eismą judriausioje Europos gatvėje. Pasiūlymai varijuoja nuo visiškos pėsčiųjų zonos iki modernių tramvajų.

Šiam tikslui, kuriam įgyvendinti prireiks penkerių metų, verslininkai sukūrė 25 milijonų svarų vertės planą.

Naujosios įmonės vadovas Richardas Dickinsonas teigia, kad per didelis eismas atkerta žmonių srautus, todėl nesprendžiant šios problemos pirkėjai pamažu nusigręš nuo West Endo.

Skaičiuojama, kad per valandą Oxfordo gatve pravažiuoja 270 autobusų, kurie pilni būna tik piko valandų metu. Kitomis valandomis jų užpildymas siekia tik 20 procentų.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Trečiadienį startavo kampanija, raginanti iš prestižinės Londono Oxfordo gatvės išguiti autobusus, kurie, važiuodami vienas prie kito, sudaro ištisą raudoną sieną, skelbia London Evening Standard.

West Endo parduotuvių savininkai teigia, kad 2017 metais Londone nutiesus naują geležinkelį, kurio stotys atsiras Bond Street ir Tottenham Court Road gatvėse, susisiekimas vykstantiems Rytų ar Vakarų kryptimi per centrinę sostinės dalį, pagerės.

Specialiai šiai kampanijai įkurta įmonė „New West End Company“, atstovaujanti 600 vietovės prekybininkų, pristatė planus drastiškai sumažinti autobusų eismą judriausioje Europos gatvėje. Pasiūlymai varijuoja nuo visiškos pėsčiųjų zonos iki modernių tramvajų.

Šiam tikslui, kuriam įgyvendinti prireiks penkerių metų, verslininkai sukūrė 25 milijonų svarų vertės planą.

Naujosios įmonės vadovas Richardas Dickinsonas teigia, kad per didelis eismas atkerta žmonių srautus, todėl nesprendžiant šios problemos pirkėjai pamažu nusigręš nuo West Endo.

Skaičiuojama, kad per valandą Oxfordo gatve pravažiuoja 270 autobusų, kurie pilni būna tik piko valandų metu. Kitomis valandomis jų užpildymas siekia tik 20 procentų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: