„Aldi“ Britanijoje planuoja sukurti 35000 naujų darbo vietų 

Mažmeninės prekybos tinklas „Aldi“ patvirtino, jog planuoja Didžiojoje Britanijoje investuoti 600 mln. svarų sterlingų, daugiau nei padvigubinti parduotuvių skaičių iki 1000 ir sukurti net 35000 naujų darbo vietų.

Kompanijos teigimu, numatoma sukurti įvairaus lygio vadovaujančių pareigų, priimti darbuotojų parduotuvėse, kompanijos biuruose bei regioniniuose paskirstymo centruose. Bendrovė taip pat numato kasmet kiekvienoje parduotuvėje sukurti bent vieną praktikanto (pameistrio) poziciją.

„Mūsų plėtros planai reiškia, kad mes galime užtikrinti, kad netoliese visuomet būtų „Aldi“ parduotuvė, kad žmonės galėtų atvykti pas mus ir taupyti savo pinigus“, – sakė „Aldi UK“ vadovas Matthew Barnesas.

Šiuo metu „Aldi“ priklauso 4,8 proc. Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos rinkos dalis. Pastaraisiais metais mažų kainų tinklai vis aršiau kovoja su stambiaisiais mažmeninės prekybos tinklais, kaip „Tesco“ „Morrisons“ ar „Sainsbury's“, ir atima iš jų vis daugiau rinkos.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Mažmeninės prekybos tinklas „Aldi“ patvirtino, jog planuoja Didžiojoje Britanijoje investuoti 600 mln. svarų sterlingų, daugiau nei padvigubinti parduotuvių skaičių iki 1000 ir sukurti net 35000 naujų darbo vietų.

Kompanijos teigimu, numatoma sukurti įvairaus lygio vadovaujančių pareigų, priimti darbuotojų parduotuvėse, kompanijos biuruose bei regioniniuose paskirstymo centruose. Bendrovė taip pat numato kasmet kiekvienoje parduotuvėje sukurti bent vieną praktikanto (pameistrio) poziciją.

„Mūsų plėtros planai reiškia, kad mes galime užtikrinti, kad netoliese visuomet būtų „Aldi“ parduotuvė, kad žmonės galėtų atvykti pas mus ir taupyti savo pinigus“, – sakė „Aldi UK“ vadovas Matthew Barnesas.

Šiuo metu „Aldi“ priklauso 4,8 proc. Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos rinkos dalis. Pastaraisiais metais mažų kainų tinklai vis aršiau kovoja su stambiaisiais mažmeninės prekybos tinklais, kaip „Tesco“ „Morrisons“ ar „Sainsbury's“, ir atima iš jų vis daugiau rinkos.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: