Amžiaus dilema: „Primark“ paaiškino, kaip teisingai reikia tarti kompanijos pavadinimą - Anglija.lt
 

Amžiaus dilema: „Primark“ paaiškino, kaip teisingai reikia tarti kompanijos pavadinimą 

Tikra „amžiaus dilema“ galima pavadinti neseniai internete kilusį ažiotažą, kurį sukėlė Didžiosios Britanijos drabužių mažmenininkė „Primark“, paaiškinusi, kaip teisingai tarti kompanijos pavadinimą.

Debatai dėl kompanijos pavadinimo tarimo pastaruoju metu tiesiog virė socialiniuose tinkluose. Todėl pati kompanija įsikišo ir atsakė į jai užduotą klausimą. „Tai labai geras klausimas. Mes tariame „Praimark“, – pareiškė bendrovė.

Tačiau tai sukėlė tikrą šoką tiems, kurie pavadinimą tarė taip, kaip jis ir rašomas – „Primark“. „Radikaliausi“ šios stovyklos atstovai pareiškė, kad nepaisant kompanijos paaiškinimo, vis tiek taip tarsiantys šį pavadinimą.

Beje, šmaikštesni internautai atskleidė, kad „Primark“ tinklą iš tiesų vadina „Primarni“ (sujungdami „Primark“ pavadinimą su italų mados namų „Armani“ pavadinimu).

Tikra „amžiaus dilema“ galima pavadinti neseniai internete kilusį ažiotažą, kurį sukėlė Didžiosios Britanijos drabužių mažmenininkė „Primark“, paaiškinusi, kaip teisingai tarti kompanijos pavadinimą.

Debatai dėl kompanijos pavadinimo tarimo pastaruoju metu tiesiog virė socialiniuose tinkluose. Todėl pati kompanija įsikišo ir atsakė į jai užduotą klausimą. „Tai labai geras klausimas. Mes tariame „Praimark“, – pareiškė bendrovė.

Tačiau tai sukėlė tikrą šoką tiems, kurie pavadinimą tarė taip, kaip jis ir rašomas – „Primark“. „Radikaliausi“ šios stovyklos atstovai pareiškė, kad nepaisant kompanijos paaiškinimo, vis tiek taip tarsiantys šį pavadinimą.

Beje, šmaikštesni internautai atskleidė, kad „Primark“ tinklą iš tiesų vadina „Primarni“ (sujungdami „Primark“ pavadinimą su italų mados namų „Armani“ pavadinimu).

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: