Anglija.lt iš vidaus. II dalis. - Anglija.lt
 

Anglija.lt iš vidaus. II dalis. 

Pirmoje straipsnio dalyje kalbėjau apie dviejų Anglija.lt vadovų tarpusavio bendravimą. Dabar pabandysiu papasakoti, kaip vyksta bendravimas su darbuotojais.

Darbuotojams – didelė laisvė

Akivaizdu, kad kuo daugiau vadovausi darbuotojams, tuo mažiau laiko turėsi kitiems reikalams. Vadovaudamiesi šia idėja, mes suteikiame Anglija.lt darbuotojams daug laisvės. Pavyzdžiui, jie neprivalo kiekvieną dieną atvažiuoti į biurą ir ten praleisti visą darbo dieną. Be abejo, dalis darbuotojų dirba pas mus ne pilnu etatu arba gyvena ne Anglijoje, tad į biurą kasdien ir taip negalėtų atvykti.

Kaip pavyksta sukontroliuoti žmones, kai jie ofise arba visai nesilanko, arba lankosi retai? Labai paprastai :) Mes labai tiksliai žinome, ko norime iš darbuotojų ir jiems tai aiškiai išdėstome. Kad nenutrūktų ryšys, su jais reguliariai bendraujame. Pavyzdžiui, mūsų reklamos pardavėja Inga kiekvieną penktadienį porai valandų užvažiuoja į biurą ir su mano verslo partneriu Laurynu aptaria praėjusią savaitę. Ji tiksliai žino, ko klausinės Laurynas, tad pokalbiui būna pilnai pasiruošusi.

Visi mūsų darbuotojai puikiai supranta, kad, neatlikus savo pareigų arba jas atlikus prastai, bus rimtas pokalbis. Jei tokie “nesusipratimai” kartosis, su darbuotoju atsiveikinsime. Tiesa, taip per visą firmos gyvavimo laikotarpį pasielgėme tik vieną kartą. Dažniausiai su žmonėmis pavyksta susitarti ir bendrauti gražiuoju. Minties apie darbuotojų valdymą juos spaudžiant ir demonstruojant savo galias net nėra.

Kiekvienas darbuotojas – ypatingas

Su kiekvienu darbuotoju bendraujame priklausomai nuo jo darbo pobūdžio. Su jau minėta reklamos pardavėja Inga kalbame vieną kartą per savaitę bei, reikalui esant, susiskambiname ar susirašome. Su programuotoju Tomu aš bendrauju kiekvieną rytą. Pokalbio per “Skype” (jis gyvena Vilniuje, o aš pastaruoju metu ten būnu retokai) metu aptariame visus darbus. Su straipsnius rengiančia žurnaliste Jolanta trumpai susirašome kiekvieną kartą prieš paleidžiant jos straipsnį. Dažniausiai tiesiog pasitvirtiname straipsnio pavadinimą ir įžangą. Su apžvalgininke Zita susirašome dar rečiau, nes ji rašo laisvovmis temomis. Su įprastas naujienas ruošiančiais žmonėmis irgi bendraujame nedažnai – jie puikiai žino, ko mes iš jų norime ir tai padaro.

Darbuotojo kontrolė – ne savo galios prieš jį demonstravimas

Žodžiu, kiekvienam žmogui, su kuriuo tenka susidurti darbe, reikia sugalvoti atskirą bendravimo būdą. Pokalbių dažnumas ir ilgumas priklauso nuo darbuotojo atliekamo darbo, bet visais atvejais reikia stengtis, kad kompanijos žmonių kontrolei būtų gaištama kiek įmanoma mažiau laiko. Tikriausiai nereikia sakyti, kad laikas pinigai? ;)

Be abejo, kiekvienas žmogus atlieka ne tik specifines užduotis, bet ir pats yra specifinis žmogus, tad mes, kaip direktoriai, tiesiog privalome pažinti kiekvieną savo pavaldinį ir su juo elgtis taip, jog jis nejaustų diskomfortą ir jaustųsi laimingas dirbdamas pas mus.

Tai tiek apie bendravimą su darbuotojais. Jei turi klausimų ar pasiūlymų, būtinai rašyk.

Remigijus, Anglija.lt, Cepelinas.co.uk

Pirmoje straipsnio dalyje kalbėjau apie dviejų Anglija.lt vadovų tarpusavio bendravimą. Dabar pabandysiu papasakoti, kaip vyksta bendravimas su darbuotojais.

Darbuotojams – didelė laisvė

Akivaizdu, kad kuo daugiau vadovausi darbuotojams, tuo mažiau laiko turėsi kitiems reikalams. Vadovaudamiesi šia idėja, mes suteikiame Anglija.lt darbuotojams daug laisvės. Pavyzdžiui, jie neprivalo kiekvieną dieną atvažiuoti į biurą ir ten praleisti visą darbo dieną. Be abejo, dalis darbuotojų dirba pas mus ne pilnu etatu arba gyvena ne Anglijoje, tad į biurą kasdien ir taip negalėtų atvykti.

Kaip pavyksta sukontroliuoti žmones, kai jie ofise arba visai nesilanko, arba lankosi retai? Labai paprastai :) Mes labai tiksliai žinome, ko norime iš darbuotojų ir jiems tai aiškiai išdėstome. Kad nenutrūktų ryšys, su jais reguliariai bendraujame. Pavyzdžiui, mūsų reklamos pardavėja Inga kiekvieną penktadienį porai valandų užvažiuoja į biurą ir su mano verslo partneriu Laurynu aptaria praėjusią savaitę. Ji tiksliai žino, ko klausinės Laurynas, tad pokalbiui būna pilnai pasiruošusi.

Visi mūsų darbuotojai puikiai supranta, kad, neatlikus savo pareigų arba jas atlikus prastai, bus rimtas pokalbis. Jei tokie “nesusipratimai” kartosis, su darbuotoju atsiveikinsime. Tiesa, taip per visą firmos gyvavimo laikotarpį pasielgėme tik vieną kartą. Dažniausiai su žmonėmis pavyksta susitarti ir bendrauti gražiuoju. Minties apie darbuotojų valdymą juos spaudžiant ir demonstruojant savo galias net nėra.

Kiekvienas darbuotojas – ypatingas

Su kiekvienu darbuotoju bendraujame priklausomai nuo jo darbo pobūdžio. Su jau minėta reklamos pardavėja Inga kalbame vieną kartą per savaitę bei, reikalui esant, susiskambiname ar susirašome. Su programuotoju Tomu aš bendrauju kiekvieną rytą. Pokalbio per “Skype” (jis gyvena Vilniuje, o aš pastaruoju metu ten būnu retokai) metu aptariame visus darbus. Su straipsnius rengiančia žurnaliste Jolanta trumpai susirašome kiekvieną kartą prieš paleidžiant jos straipsnį. Dažniausiai tiesiog pasitvirtiname straipsnio pavadinimą ir įžangą. Su apžvalgininke Zita susirašome dar rečiau, nes ji rašo laisvovmis temomis. Su įprastas naujienas ruošiančiais žmonėmis irgi bendraujame nedažnai – jie puikiai žino, ko mes iš jų norime ir tai padaro.

Darbuotojo kontrolė – ne savo galios prieš jį demonstravimas

Žodžiu, kiekvienam žmogui, su kuriuo tenka susidurti darbe, reikia sugalvoti atskirą bendravimo būdą. Pokalbių dažnumas ir ilgumas priklauso nuo darbuotojo atliekamo darbo, bet visais atvejais reikia stengtis, kad kompanijos žmonių kontrolei būtų gaištama kiek įmanoma mažiau laiko. Tikriausiai nereikia sakyti, kad laikas pinigai? ;)

Be abejo, kiekvienas žmogus atlieka ne tik specifines užduotis, bet ir pats yra specifinis žmogus, tad mes, kaip direktoriai, tiesiog privalome pažinti kiekvieną savo pavaldinį ir su juo elgtis taip, jog jis nejaustų diskomfortą ir jaustųsi laimingas dirbdamas pas mus.

Tai tiek apie bendravimą su darbuotojais. Jei turi klausimų ar pasiūlymų, būtinai rašyk.

Remigijus, Anglija.lt, Cepelinas.co.uk

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: