Efektyvi reklama per „Facebook". Ką reikia žinoti 

Jei nori reklamuoti savo verslą per „Facebook" socialinį tinklą, reikėtų pagalvoti apie kelis labai svarbius dalykus. Juos gyvai aptarsime lapkričio 5 d. Anglija.lt rengiamame nemokamame seminare – pokalbyje LR ambasadoje Londone. Žemiau – kelios svarbios mintys prieš būsimą renginį.

„Facebook“ puslapio statistika. Ką privalu stebėti
Nepamainoma „Facebook“ paslauga – puslapio statistikos sekimas. Angliškai tai vadinasi „Insights“. Ten galima sužinoti tokius svarbius dalykus, kaip:

-kiek žmonių per tam tikrą laiką pamatė tavo puslapį bei įrašus jame;
-kokios lyties ir amžiaus yra tavo puslapio gerbėjai;
-kokiu paros metu žmonės lankosi tavo puslapyje.

Turint tokią informaciją, yra žymiai lengviau pritaikyti pranešimus savo „Facebook“ puslapyje tam tikrai žmonių grupei, t.y. savo esamiems ar būsimiems klientams.

Be šių duomenų, „Insights“ pateikia ir daug kitos svarbios informacijos, kurią būtinai aptarsime gyvai.

Kaip dažnai atnaujinti savo „Facebook“ puslapį?
Logika labai paprasta – reikia pasiekti kiek įmanoma daugiau žmonių, kuriems reikalinga tavo prekė ar paslauga, bet tuo pačiu nereikia jiems įgrysti per dažnai dedant neaktualią informaciją.

Jei labai neturi laiko, reikėtų pasistengti dėti bent po vieną įrašą per dieną. Taip tu nuolat priminsi apie save puslapio gerbėjams.

Jei galimybės leidžia, per dieną galima dėti du, tris ar net daugiau įrašų. Svarbiausia, kad jie būtų aktualūs tavo puslapio gerbėjams.

Ar verta reklamuoti savo „Facebook“ puslapį už pinigus?
Be abejo, „Facebook“ yra suinteresuoti uždirbti kiek įmanoma daugiau pinigų, todėl nuolat siūlo reklamuoti savo puslapį ar atskirus įrašus jame. Internete galima rasti daugybę atsiliepimų apie nesėkmingas reklamos kampanijas per „Facebook“. Neretai skundžiamasi, kad, mokant pinigus, yra dirbtinai sukeliamas puslapio gerbėjų skaičius.

Iš kitos pusės, mokama reklama gali padėti pasiekti žymiai daugiau žmonių, kuriems rūpi tavo prekė ar paslauga.

Seminaro – pokalbio metu gyvai pasitarsime, ar verta reklamuotis per „Facebook“.


Nemokamas verslo seminaras - diskusija "Efektyvi reklama "Facebook" tinkle" vyks:

Data, laikas: lapkričio 5 d., 19:00 val.
Vieta: Lietuvos Respublikos ambasada Londone.
Seminaro trukmė: 1 - 1,5 val.
Pranešėjai: Anglija.lt įkūrėjai Remigijus Kostrovickas ir Laurynas Grainys.

Registruokis seminarui el. paštu į info@anglija.lt . Laiške trumpai prisistatyk - parašyk savo vardą, pavardę; verslą, kuriam atstovauji. Jei verslo dar neturi, trumpai pristatyk savo planus.

Seminaro Facebook puslapis: https://www.facebook.com/events/604153293051272/

Jei nori reklamuoti savo verslą per „Facebook" socialinį tinklą, reikėtų pagalvoti apie kelis labai svarbius dalykus. Juos gyvai aptarsime lapkričio 5 d. Anglija.lt rengiamame nemokamame seminare – pokalbyje LR ambasadoje Londone. Žemiau – kelios svarbios mintys prieš būsimą renginį.

„Facebook“ puslapio statistika. Ką privalu stebėti
Nepamainoma „Facebook“ paslauga – puslapio statistikos sekimas. Angliškai tai vadinasi „Insights“. Ten galima sužinoti tokius svarbius dalykus, kaip:

-kiek žmonių per tam tikrą laiką pamatė tavo puslapį bei įrašus jame;
-kokios lyties ir amžiaus yra tavo puslapio gerbėjai;
-kokiu paros metu žmonės lankosi tavo puslapyje.

Turint tokią informaciją, yra žymiai lengviau pritaikyti pranešimus savo „Facebook“ puslapyje tam tikrai žmonių grupei, t.y. savo esamiems ar būsimiems klientams.

Be šių duomenų, „Insights“ pateikia ir daug kitos svarbios informacijos, kurią būtinai aptarsime gyvai.

Kaip dažnai atnaujinti savo „Facebook“ puslapį?
Logika labai paprasta – reikia pasiekti kiek įmanoma daugiau žmonių, kuriems reikalinga tavo prekė ar paslauga, bet tuo pačiu nereikia jiems įgrysti per dažnai dedant neaktualią informaciją.

Jei labai neturi laiko, reikėtų pasistengti dėti bent po vieną įrašą per dieną. Taip tu nuolat priminsi apie save puslapio gerbėjams.

Jei galimybės leidžia, per dieną galima dėti du, tris ar net daugiau įrašų. Svarbiausia, kad jie būtų aktualūs tavo puslapio gerbėjams.

Ar verta reklamuoti savo „Facebook“ puslapį už pinigus?
Be abejo, „Facebook“ yra suinteresuoti uždirbti kiek įmanoma daugiau pinigų, todėl nuolat siūlo reklamuoti savo puslapį ar atskirus įrašus jame. Internete galima rasti daugybę atsiliepimų apie nesėkmingas reklamos kampanijas per „Facebook“. Neretai skundžiamasi, kad, mokant pinigus, yra dirbtinai sukeliamas puslapio gerbėjų skaičius.

Iš kitos pusės, mokama reklama gali padėti pasiekti žymiai daugiau žmonių, kuriems rūpi tavo prekė ar paslauga.

Seminaro – pokalbio metu gyvai pasitarsime, ar verta reklamuotis per „Facebook“.


Nemokamas verslo seminaras - diskusija "Efektyvi reklama "Facebook" tinkle" vyks:

Data, laikas: lapkričio 5 d., 19:00 val.
Vieta: Lietuvos Respublikos ambasada Londone.
Seminaro trukmė: 1 - 1,5 val.
Pranešėjai: Anglija.lt įkūrėjai Remigijus Kostrovickas ir Laurynas Grainys.

Registruokis seminarui el. paštu į info@anglija.lt . Laiške trumpai prisistatyk - parašyk savo vardą, pavardę; verslą, kuriam atstovauji. Jei verslo dar neturi, trumpai pristatyk savo planus.

Seminaro Facebook puslapis: https://www.facebook.com/events/604153293051272/

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: