Efektyvi reklama per „Facebook". Ką reikia žinoti 

Jei nori reklamuoti savo verslą per „Facebook" socialinį tinklą, reikėtų pagalvoti apie kelis labai svarbius dalykus. Juos gyvai aptarsime lapkričio 5 d. Anglija.lt rengiamame nemokamame seminare – pokalbyje LR ambasadoje Londone. Žemiau – kelios svarbios mintys prieš būsimą renginį.

„Facebook“ puslapio statistika. Ką privalu stebėti
Nepamainoma „Facebook“ paslauga – puslapio statistikos sekimas. Angliškai tai vadinasi „Insights“. Ten galima sužinoti tokius svarbius dalykus, kaip:

-kiek žmonių per tam tikrą laiką pamatė tavo puslapį bei įrašus jame;
-kokios lyties ir amžiaus yra tavo puslapio gerbėjai;
-kokiu paros metu žmonės lankosi tavo puslapyje.

Turint tokią informaciją, yra žymiai lengviau pritaikyti pranešimus savo „Facebook“ puslapyje tam tikrai žmonių grupei, t.y. savo esamiems ar būsimiems klientams.  Skaityti toliau...

2014-10-28 / 13:41

Jei nori reklamuoti savo verslą per „Facebook" socialinį tinklą, reikėtų pagalvoti apie kelis labai svarbius dalykus. Juos gyvai aptarsime lapkričio 5 d. Anglija.lt rengiamame nemokamame seminare – pokalbyje LR ambasadoje Londone. Žemiau – kelios svarbios mintys prieš būsimą renginį.

„Facebook“ puslapio statistika. Ką privalu stebėti
Nepamainoma „Facebook“ paslauga – puslapio statistikos sekimas. Angliškai tai vadinasi „Insights“. Ten galima sužinoti tokius svarbius dalykus, kaip:

-kiek žmonių per tam tikrą laiką pamatė tavo puslapį bei įrašus jame;
-kokios lyties ir amžiaus yra tavo puslapio gerbėjai;
-kokiu paros metu žmonės lankosi tavo puslapyje.

Turint tokią informaciją, yra žymiai lengviau pritaikyti pranešimus savo „Facebook“ puslapyje tam tikrai žmonių grupei, t.y. savo esamiems ar būsimiems klientams.  Skaityti toliau...