Jūsų skrydis vėlavo? Turite progą savo nemalonumus paversti pinigais! 

Vėluojantys, atšaukti ar perpildyti skrydžiai – realybė, su kuria, daugėjant besinaudojančiųjų oro transportu, susiduria vis daugiau keliautojų. Tačiau ne visi žino, kad jiems priklauso ne tik elementari pagalba, tokia kaip maistas ar gėrimai, bet ir skrydžio kompensacija iš oro linijų, kurios dydis gali siekti iki 600 eurų. Skycop, bene didžiausia skrydžių kompensacijų bendrovė Baltijos šalyse, pristato pagrindinius faktus, kuriuos turėtumėte žinoti, norėdami gauti piniginę išmoką iš oro linijų bendrovės sutrikdyto skrydžio atveju bei pateikia trumpą Baltijos šalių oro linijų bendrovių mokamumo apžvalgą.

Įsivaizduokite situaciją: savo kelionės iš Vilniaus į Londoną dieną atvykstate į oro uostą šiek tiek anksčiau nei suplanavote – į skrydį jau įsiregistravote, tad atiduodate bagažą, įveikiate patikros vartelius ir įsitaisę prie išvykimo vartų stebite informacinį ekraną, laukdami, kol prasidės įlaipinimas. Tačiau planuojamas įlaipinimo pradžios laikas vis nukeliamas, o galiausiai iš garsiakalbio išgirstate, kad jūsų skrydis atidedamas... keturioms valandoms. Ir, nors po keturių valandų jau planavote vakarieniauti su seniai matytais bičiuliais jūsų mėgstamiausiame Londono restorane, panašu, jog tokiu metu geriausiu atveju dar tik žygiuosite iki lėktuvo, turėsiančio išskraidinti jus iš Vilniaus.

Dar didesnį pasipiktinimą pajaučiate, kai nugirstate šalia besišnekučiuojančių bendrakeleivių pokalbį – vienas iš jų pasakoja kitam, kad, pasirodo, skrydis vėluoja dėl to, kad nebuvo tinkamai sudarytas įgulos grafikas ir visiems teko laukti, kol jos nariai atvyks į oro uostą ir pasiruoš skrydžiui, kuriame dirbti nebuvo suplanavę iš anksto.

Į Londoną galiausiai atvykstate jau po vidurnakčio ir, kadangi tiek jūsų nuovargis, tiek viešojo transporto tvarkaraščiai nepalieka kito pasirinkimo, kaip tik išsikviesti taksi iš Lutono, mintyse skaičiuojate papildomas išlaidas, kurias patyrėte dėl šito, regis, visiškai beprasmio skrydžio vėlavimo.  Skaityti toliau...

2019-10-24 / 11:23

Vėluojantys, atšaukti ar perpildyti skrydžiai – realybė, su kuria, daugėjant besinaudojančiųjų oro transportu, susiduria vis daugiau keliautojų. Tačiau ne visi žino, kad jiems priklauso ne tik elementari pagalba, tokia kaip maistas ar gėrimai, bet ir skrydžio kompensacija iš oro linijų, kurios dydis gali siekti iki 600 eurų. Skycop, bene didžiausia skrydžių kompensacijų bendrovė Baltijos šalyse, pristato pagrindinius faktus, kuriuos turėtumėte žinoti, norėdami gauti piniginę išmoką iš oro linijų bendrovės sutrikdyto skrydžio atveju bei pateikia trumpą Baltijos šalių oro linijų bendrovių mokamumo apžvalgą.

Įsivaizduokite situaciją: savo kelionės iš Vilniaus į Londoną dieną atvykstate į oro uostą šiek tiek anksčiau nei suplanavote – į skrydį jau įsiregistravote, tad atiduodate bagažą, įveikiate patikros vartelius ir įsitaisę prie išvykimo vartų stebite informacinį ekraną, laukdami, kol prasidės įlaipinimas. Tačiau planuojamas įlaipinimo pradžios laikas vis nukeliamas, o galiausiai iš garsiakalbio išgirstate, kad jūsų skrydis atidedamas... keturioms valandoms. Ir, nors po keturių valandų jau planavote vakarieniauti su seniai matytais bičiuliais jūsų mėgstamiausiame Londono restorane, panašu, jog tokiu metu geriausiu atveju dar tik žygiuosite iki lėktuvo, turėsiančio išskraidinti jus iš Vilniaus.

Dar didesnį pasipiktinimą pajaučiate, kai nugirstate šalia besišnekučiuojančių bendrakeleivių pokalbį – vienas iš jų pasakoja kitam, kad, pasirodo, skrydis vėluoja dėl to, kad nebuvo tinkamai sudarytas įgulos grafikas ir visiems teko laukti, kol jos nariai atvyks į oro uostą ir pasiruoš skrydžiui, kuriame dirbti nebuvo suplanavę iš anksto.

Į Londoną galiausiai atvykstate jau po vidurnakčio ir, kadangi tiek jūsų nuovargis, tiek viešojo transporto tvarkaraščiai nepalieka kito pasirinkimo, kaip tik išsikviesti taksi iš Lutono, mintyse skaičiuojate papildomas išlaidas, kurias patyrėte dėl šito, regis, visiškai beprasmio skrydžio vėlavimo.  Skaityti toliau...

 (Komentarų: 0)