Lietuvių įkurta odontologijos pagalbininkų mokykla pelno pripažinimą JK 

Studentas, paniręs prie užrašų ir nuo pasaulio atsiribojęs knygų siena, – ne toks studijų modelis skatinamas „ Dental Tutors“ profesinio ugdymo mokykloje. Skaityti specialiąją literatūrą neišvengiamai teks, bet tai ne vienintelis žinių kaupimo šaltinis: „Dental Tutors“ studentai žiūri mokomuosius filmukus, spalvina knygas ir atlieka įvairius testus.

Tradiciniai ir novatoriški mokymo būdai

Londone įsikūrusi mokykla, rengianti odontologijos asistentus, mokymams taiko naujausias vizualiąsias technologijas. „Dental Tutors“ sukūrė spalvingus ir anatomiškai tikslius trimačius animacinius filmus – jie aiškina medicininius procesus ir sudomina net mėgėjus. Juk visi lankėmės pas odontologą ir galvojome: „O ką jis ten mano burnoje daro?“

Žinios, mokymo inovacijos ir studento sėkmė – kertinės „Dental Tutors“ profesinės mokyklos vertybės. „Mūsų kursai remiasi bendrąja Jungtinės Karalystės odontologijos asistentų rengimo programa, tačiau mes ją pateikiame išskirtiniu būdu“, – aiškino mokyklos steigėja Aida Kromelytė.

Jungtinės Karalystės Odontologijos asistentų kokybės vertinimo taryba ( The National Examining Board for Dental Nurses ) suteikė „Dental Tutors“ teisę vesti akredituotus kursus universitetinėje aplinkoje 2018 metais, o internetu – 2021.

„Dental Tutors“ mokymo kursas, jungiantis tradicinius ir novatoriškus procesus, yra kūrybiškas ir efektyvus. Visi pirmosios laidos studentai, baigę vienerius metus trukusius mokymus, sėkmingai išlaikė baigiamuosius egzaminus.

Tarp pirmųjų „Dental Tutors“ absolventų buvo ir Jolita Medelinskienė. Ją sužavėjo „Dental Tutors“ mokymo programa ir kursuose naudojama vaizdinė medžiaga. Ji daugelį metų dirbo pedagoginį darbą, bet svajojo apie su medicina susijusią specialybę.

„Norėjau padėti žmonėmis. Į odontologijos kabinetą žmonės ateina slegiami bėdos, o išeina šypsodamiesi“, – kalbėjo ji.

Jolita sėkmingai baigė kursus vasario mėnesį, ir šiuo metu dirba "The Dental Design" odontologijos klinikoje Londone.

Septynerius metus veikiančią mokyklą „Dental Tutors“ pastebėjo ir įvertino profesinės organizacijos. „Corporate LiveWire“ taryba, vertinanti vietinių ir tarptautinių verslų pasiekimus, apdovanojo mokyklą „Kembridžo grafystės prestižo“ prizu ir suteikė „Dental Tutors“ geriausios metų odontologijos mokyklos titulą 2020 metais.

Sėkmės pamatas – kūrybiškumas

„Dental Tutors“ mokymo ir darbo su studentais metodai yra jos steigėjų – Aidos Kromelytės bei Simo Senovaičio – studijų, svajonių i darbo sintezė. Jie abu žavisi trimate animacija, naujausiomis kompiuterių technologijomis ir vizualiaisiais menais.

Aida Kromelytė studijavo Vilniaus dailės akademijoje keramiką ir japonų kalbą. Studijas tęsė Japonijoje, kur susižavėjo manga – japonų komiksais bei animacija. Sugrįžusi į Europą baigė vizualiųjų efektų studijas geriausiose tokio pobūdžio specialistus rengiančiose mokymo įstaigose Londone: „Escape Studios“, Metropolijos universitete ir Reivensborno universitete.

Simas Senovaitis svajojo kurti specialiuosius efektus filmams ir studijavo trimatę animaciją, modeliavimą bei dizainą Londono Metropolijos universitete.

Aidos ir Simo keliai susikirto, kai Aida ieškojo bendraminčio, kuris padėtų įgyvendinti verslo projektą. Aidą žavi žymaus Jeilio universiteto medicininių procesų iliustratoriaus Davido Bolinskio trimatės animacijos darbai, ypač filmas pasakojantis apie ląstelės gyvenimą. „Pagalvojau, jog būtų gerai sukurti vizualų projektą, susijusį su odontologijos mokslu. Norėjau, kad studentams būtų lengviau mokytis anatomiją, suprasti kaip veikia žmogaus organizmas, kad filmai jiems padėtų įsiminti medicininius terminus, įrankius bei procesus“, – kalbėjo Aida.

Odontologiją ji pasirinko neatsitiktinai: Aida yra baigusi atitinkamas studijas ir dešimtį metų dirbo odontologijos asistente.

Mokyklos vadovai aiškino, jog jiems pavyko rasti nišą, nes mažos mokymo įstaigos negali sau leisti kurti vaizdinės mokomosios medžiagos – tai brangu ir ilgai užtrunka. Aida ir Simas tikisi, jog ateityje visa jų kuriama mokomoji medžiaga bus vizuali naudinga – ir tiems, kas geriau mokosi skaitydami vadovėlius, ir tiems, kas žinias geriau įsisavina per vaizdus.

Vaizdinė mokomoji medžiaga ilgiau išlieka atmintyje

„Atėjau. Pamačiau. Padariau.“ Tokiu devizu vadovaujasi „Dental Tutors” vadovai nuolatos tobulindami ir plėsdami mokomosios medžiagos turinį. „Kai kuriame filmukus, norime, kad jie būtų aiškūs, anatomiškai teisingi, atitiktų odontologijos pagrindus ir estetiškai patrauklūs“, – sakė Simas.

Nustatyta, kad žmogaus smegenys vaizdinę informaciją perdirba 60 000 kartų greičiau nei perskaitytą tekstą. Vaizdus stebinčio žmogaus smegenyse ima veikti daugiau informaciją apdorojančių centrų, todėl ji yra geriau įsimenama.

Vizualaus mokymo propaguotojas Dr. Linel Burmark aiškino, kad skaitant tekstą informacija įsisavinama naudojant trumpąją atmintį, dėl to smegenys išsaugo tik maždaug septinta dalį gautų žinių. O vaizdus apdoroja ilgosios atminties centrai, todėl per vizualizacijas įgyta informacija atmintyje išlieka ilgiau.

Vien skaitant tekstą sudėtinga suvokti abstrakčias idėjas, todėl vizualizacijos gali efektyviau paaiškinti esminius teiginius ir pagreitinti mokymosi procesą.

„Dental Tutors“ absolventė Jolita Medelinskienė neabejoja vizualaus mokymo efektyvumu. Pirmąją darbo praktiką ji atliko klinikoje pas odontologą iš Škotijos. „Pirmosiomis dienomis sunkiai supratau, ką jis šneka. Stebėjau jo veiksmus, o mintyse vis prisimindavau mokomuosiuose filmukuose matytą veiksmų eigą ir nuspėdavau, kokio instrumento reikės gydytojui“, – keblią situaciją prisiminė Jolita.

Studento gerovė – mokyklos prioritetas

„Dental Tutors“ mokyklos steigėjai, patys puikiai pamenantys pirmąsias savo studijų dienas, stengiasi užtikrinti, kad nauji studentai nepasijustų įbauginti ir perkrauti informacija.

„Didelis naujos informacijos kiekis gali atbaidyti studentą nuo tolimesnių studijų. Mes siekiame, kad mokslų pradžia būtų įkvepianti ir motyvuojanti“, – kalbėjo Aida.

Studentė Gabija Balevičiūtė dar vaikystėje mėgo stebėti kaip dirba odontologas, todėl ir nusprendė užsirašyti į „Dental Tutors“ kursus. „Klausydamasi pirmosios paskaitos supratau tik vieną kitą žodį. Tokios situacijos gali sukelti stresą, nes nežinai, ar galėsi baigti mokslus. Vadovų geranoriškumas ir mokymo būdas mane nuramino ir suteikė pasitikėjimo savimi tęsti studijas“, – kalbėjo Gabija.

„Dental Tutors“ steigėjai dirba ne vien įprastu laiku nuo devintos ryto iki penktos vakaro. Jie pasiryžę atsakyti į studentų klausimus visą parą. „Norime, kad mūsų kursus pabaigęs studentas šį gyvenimo etapą prisimintų kaip ypatingą metą, tapusį tvirtu pagrindu ateities karjerai“, – kalbėjo Aida.

Gera pradžia – pusė darbo

„Dental Tutors“ ypatingai akcentuoja studijų kokybę ir siekia užtikrinti sėkmingą profesinės veiklos startą. „Jie tavęs vieno niekada nepalieka. Padeda studijuoti, pasiruošti egzaminams ir susirasti darbo praktiką arba darbą“, – kalbėjo Gabija. Ji pabrėžė, kad praktikos odontologijos kabinetuose jai buvo itin naudingos – padėjo įtvirtinti teorines žinias.

Mokykla palaiko profesinius ryšius su daugybe odontologijos klinikų ir profesinių organizacijų.

Simas asmeniškai padeda studentams rasti darbo vietas, praneša apie profesinio tobulinimosi galimybes.

Pasak jo, odontologijos klinikos priima darbo patirties neturinčius studentus – jie atlieka praktiką ir dirba asistentais. „Tai labai palengvina gyvenimą tiems, kurie turi ir dirbti, ir mokytis“, – sakė Simas.

Odontologijos asistento diplomas atveria duris norintiems siekti daugiau. Baigus papildomus mokslus galima gauti burnos higienisto, odontologijos terapeuto, dantų techniko, odontologijos klinikos vadybininko ir gydytojo odontologo diplomus.

„Dental Tutors“ taip pat siūlo profesinės kvalifikacijos akreditavimo (Continuing Professional Development) kursus.

Daugiau informacijos rasite čia: www.dental-tutors.com

Tel.: 07969347015 (Aida)

 

„Dental Tutors“ informacija

 

Reklama

Studentas, paniręs prie užrašų ir nuo pasaulio atsiribojęs knygų siena, – ne toks studijų modelis skatinamas „ Dental Tutors“ profesinio ugdymo mokykloje. Skaityti specialiąją literatūrą neišvengiamai teks, bet tai ne vienintelis žinių kaupimo šaltinis: „Dental Tutors“ studentai žiūri mokomuosius filmukus, spalvina knygas ir atlieka įvairius testus.

Tradiciniai ir novatoriški mokymo būdai

Londone įsikūrusi mokykla, rengianti odontologijos asistentus, mokymams taiko naujausias vizualiąsias technologijas. „Dental Tutors“ sukūrė spalvingus ir anatomiškai tikslius trimačius animacinius filmus – jie aiškina medicininius procesus ir sudomina net mėgėjus. Juk visi lankėmės pas odontologą ir galvojome: „O ką jis ten mano burnoje daro?“

Žinios, mokymo inovacijos ir studento sėkmė – kertinės „Dental Tutors“ profesinės mokyklos vertybės. „Mūsų kursai remiasi bendrąja Jungtinės Karalystės odontologijos asistentų rengimo programa, tačiau mes ją pateikiame išskirtiniu būdu“, – aiškino mokyklos steigėja Aida Kromelytė.

Jungtinės Karalystės Odontologijos asistentų kokybės vertinimo taryba ( The National Examining Board for Dental Nurses ) suteikė „Dental Tutors“ teisę vesti akredituotus kursus universitetinėje aplinkoje 2018 metais, o internetu – 2021.

„Dental Tutors“ mokymo kursas, jungiantis tradicinius ir novatoriškus procesus, yra kūrybiškas ir efektyvus. Visi pirmosios laidos studentai, baigę vienerius metus trukusius mokymus, sėkmingai išlaikė baigiamuosius egzaminus.

Tarp pirmųjų „Dental Tutors“ absolventų buvo ir Jolita Medelinskienė. Ją sužavėjo „Dental Tutors“ mokymo programa ir kursuose naudojama vaizdinė medžiaga. Ji daugelį metų dirbo pedagoginį darbą, bet svajojo apie su medicina susijusią specialybę.

„Norėjau padėti žmonėmis. Į odontologijos kabinetą žmonės ateina slegiami bėdos, o išeina šypsodamiesi“, – kalbėjo ji.

Jolita sėkmingai baigė kursus vasario mėnesį, ir šiuo metu dirba "The Dental Design" odontologijos klinikoje Londone.

Septynerius metus veikiančią mokyklą „Dental Tutors“ pastebėjo ir įvertino profesinės organizacijos. „Corporate LiveWire“ taryba, vertinanti vietinių ir tarptautinių verslų pasiekimus, apdovanojo mokyklą „Kembridžo grafystės prestižo“ prizu ir suteikė „Dental Tutors“ geriausios metų odontologijos mokyklos titulą 2020 metais.

Sėkmės pamatas – kūrybiškumas

„Dental Tutors“ mokymo ir darbo su studentais metodai yra jos steigėjų – Aidos Kromelytės bei Simo Senovaičio – studijų, svajonių i darbo sintezė. Jie abu žavisi trimate animacija, naujausiomis kompiuterių technologijomis ir vizualiaisiais menais.

Aida Kromelytė studijavo Vilniaus dailės akademijoje keramiką ir japonų kalbą. Studijas tęsė Japonijoje, kur susižavėjo manga – japonų komiksais bei animacija. Sugrįžusi į Europą baigė vizualiųjų efektų studijas geriausiose tokio pobūdžio specialistus rengiančiose mokymo įstaigose Londone: „Escape Studios“, Metropolijos universitete ir Reivensborno universitete.

Simas Senovaitis svajojo kurti specialiuosius efektus filmams ir studijavo trimatę animaciją, modeliavimą bei dizainą Londono Metropolijos universitete.

Aidos ir Simo keliai susikirto, kai Aida ieškojo bendraminčio, kuris padėtų įgyvendinti verslo projektą. Aidą žavi žymaus Jeilio universiteto medicininių procesų iliustratoriaus Davido Bolinskio trimatės animacijos darbai, ypač filmas pasakojantis apie ląstelės gyvenimą. „Pagalvojau, jog būtų gerai sukurti vizualų projektą, susijusį su odontologijos mokslu. Norėjau, kad studentams būtų lengviau mokytis anatomiją, suprasti kaip veikia žmogaus organizmas, kad filmai jiems padėtų įsiminti medicininius terminus, įrankius bei procesus“, – kalbėjo Aida.

Odontologiją ji pasirinko neatsitiktinai: Aida yra baigusi atitinkamas studijas ir dešimtį metų dirbo odontologijos asistente.

Mokyklos vadovai aiškino, jog jiems pavyko rasti nišą, nes mažos mokymo įstaigos negali sau leisti kurti vaizdinės mokomosios medžiagos – tai brangu ir ilgai užtrunka. Aida ir Simas tikisi, jog ateityje visa jų kuriama mokomoji medžiaga bus vizuali naudinga – ir tiems, kas geriau mokosi skaitydami vadovėlius, ir tiems, kas žinias geriau įsisavina per vaizdus.

Vaizdinė mokomoji medžiaga ilgiau išlieka atmintyje

„Atėjau. Pamačiau. Padariau.“ Tokiu devizu vadovaujasi „Dental Tutors” vadovai nuolatos tobulindami ir plėsdami mokomosios medžiagos turinį. „Kai kuriame filmukus, norime, kad jie būtų aiškūs, anatomiškai teisingi, atitiktų odontologijos pagrindus ir estetiškai patrauklūs“, – sakė Simas.

Nustatyta, kad žmogaus smegenys vaizdinę informaciją perdirba 60 000 kartų greičiau nei perskaitytą tekstą. Vaizdus stebinčio žmogaus smegenyse ima veikti daugiau informaciją apdorojančių centrų, todėl ji yra geriau įsimenama.

Vizualaus mokymo propaguotojas Dr. Linel Burmark aiškino, kad skaitant tekstą informacija įsisavinama naudojant trumpąją atmintį, dėl to smegenys išsaugo tik maždaug septinta dalį gautų žinių. O vaizdus apdoroja ilgosios atminties centrai, todėl per vizualizacijas įgyta informacija atmintyje išlieka ilgiau.

Vien skaitant tekstą sudėtinga suvokti abstrakčias idėjas, todėl vizualizacijos gali efektyviau paaiškinti esminius teiginius ir pagreitinti mokymosi procesą.

„Dental Tutors“ absolventė Jolita Medelinskienė neabejoja vizualaus mokymo efektyvumu. Pirmąją darbo praktiką ji atliko klinikoje pas odontologą iš Škotijos. „Pirmosiomis dienomis sunkiai supratau, ką jis šneka. Stebėjau jo veiksmus, o mintyse vis prisimindavau mokomuosiuose filmukuose matytą veiksmų eigą ir nuspėdavau, kokio instrumento reikės gydytojui“, – keblią situaciją prisiminė Jolita.

Studento gerovė – mokyklos prioritetas

„Dental Tutors“ mokyklos steigėjai, patys puikiai pamenantys pirmąsias savo studijų dienas, stengiasi užtikrinti, kad nauji studentai nepasijustų įbauginti ir perkrauti informacija.

„Didelis naujos informacijos kiekis gali atbaidyti studentą nuo tolimesnių studijų. Mes siekiame, kad mokslų pradžia būtų įkvepianti ir motyvuojanti“, – kalbėjo Aida.

Studentė Gabija Balevičiūtė dar vaikystėje mėgo stebėti kaip dirba odontologas, todėl ir nusprendė užsirašyti į „Dental Tutors“ kursus. „Klausydamasi pirmosios paskaitos supratau tik vieną kitą žodį. Tokios situacijos gali sukelti stresą, nes nežinai, ar galėsi baigti mokslus. Vadovų geranoriškumas ir mokymo būdas mane nuramino ir suteikė pasitikėjimo savimi tęsti studijas“, – kalbėjo Gabija.

„Dental Tutors“ steigėjai dirba ne vien įprastu laiku nuo devintos ryto iki penktos vakaro. Jie pasiryžę atsakyti į studentų klausimus visą parą. „Norime, kad mūsų kursus pabaigęs studentas šį gyvenimo etapą prisimintų kaip ypatingą metą, tapusį tvirtu pagrindu ateities karjerai“, – kalbėjo Aida.

Gera pradžia – pusė darbo

„Dental Tutors“ ypatingai akcentuoja studijų kokybę ir siekia užtikrinti sėkmingą profesinės veiklos startą. „Jie tavęs vieno niekada nepalieka. Padeda studijuoti, pasiruošti egzaminams ir susirasti darbo praktiką arba darbą“, – kalbėjo Gabija. Ji pabrėžė, kad praktikos odontologijos kabinetuose jai buvo itin naudingos – padėjo įtvirtinti teorines žinias.

Mokykla palaiko profesinius ryšius su daugybe odontologijos klinikų ir profesinių organizacijų.

Simas asmeniškai padeda studentams rasti darbo vietas, praneša apie profesinio tobulinimosi galimybes.

Pasak jo, odontologijos klinikos priima darbo patirties neturinčius studentus – jie atlieka praktiką ir dirba asistentais. „Tai labai palengvina gyvenimą tiems, kurie turi ir dirbti, ir mokytis“, – sakė Simas.

Odontologijos asistento diplomas atveria duris norintiems siekti daugiau. Baigus papildomus mokslus galima gauti burnos higienisto, odontologijos terapeuto, dantų techniko, odontologijos klinikos vadybininko ir gydytojo odontologo diplomus.

„Dental Tutors“ taip pat siūlo profesinės kvalifikacijos akreditavimo (Continuing Professional Development) kursus.

Daugiau informacijos rasite čia: www.dental-tutors.com

Tel.: 07969347015 (Aida)

 

„Dental Tutors“ informacija

 

Reklama

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: