NT paskolos ir draudimai JK: ką svarbu žinoti? 

Koronaviruso pandemija ir JK įvestas karantinas stipriai pakoregavo daugelį gyvenimo sričių, iš jų, savaime suprantama, paskolas ir draudimą. 

Apie dabartinę padėtį nekilnojamo turto srityje, jo finansavime ir draudimų sektoriuje kalbamės su Justinu Olechnu, „Instant Mortgage Solutions“ direktoriumi. J. Olechna turi ilgametę patirtį finansiniame sektoriuje, dirbo brokeriu vienoje iš didžiausių kompanijų Didžiojoje Britanijoje, vadovavo kelioms vienom iš labiausiai pelningų brokerių komandoms Londone ir už jo ribų. Šiuo metu yra įkūręs nekilnojamo turto paskolų ir draudimų kompaniją „Instant Mortgage Solutions“.

Kodėl patartumėte rinktis brokerį, o ne banką paskolų ar draudimų konsultacijai?

Iš esmės, brokeris atlieka jums svarbų darbą: ne jūs, o jis kreipiasi į keliolika ar net keliasdešimtį bankų ir taip sutaupo daug laiko ir pinigų. Jums kreipiantis į savo banką, gali būti pasiūlytos tam tikros paslaugos, teikiamos tik jūsų banko. Be to, jūs, nežinodami kitų bankų (jūsų bankų konkurentų) siūlomų geresnių pasiūlymų ir įkainių, galite patirti papildomų išlaidų kas mėnesį. Brokerio privalumas – jis bendradarbiauja ne su vienu skolintoju, tad jums atsiveria daugiau galimybių gauti geresnį, pigesnį ir patogesnį pasiūlymą.

Taip pat svarbu žinoti, kad brokeris, į kurį jūs kreipiatės, labai gerai pažįsta skolintojų kriterijus ir nuolat gilinasi į besikeičiančias sąlygas. Tokiu būdu jūs gerokai sumažinsite riziką pakenkti savo kredito istorijai, nes kiekvienas kreipimasis į banką gali „palikti neigiamą antspaudą“ jūsų istorijoje.

Labai dažna situacija, kad klientui reikia maksimalios paskolos. Šiuo atveju brokerio konsultacija ir pagalba taip pat yra neįkainojama, nes, pirma, jūsų pajamos yra vertinamos labai skirtingai skirtingų skolintojų, o antra – brokeris yra būtent tas asmuo, kuris geriausiai žino, kaip ir kokius argumentus pateikti skolintojui, kad jums būtų suteikta pageidaujama paskola.

Ką reikėtų žinoti prieš priimant sprendimą įsigyti draudimą?

Seniai žinoma tiesa, kad draudimas būtinas visiems ir neatsižvelgiant į šeiminę padėtį – nesvarbu, ar jūs vedęs, ar vienišas žmogus. Visi kasdien susiduriame su rizika tapti nedarbingais, susirgti kritine liga ar prarasti artimą žmogų, nuo kurio finansų esame priklausomi. Gaila, bet daugelis žmonių tai supranta per vėlai, arba atsižvelgia į tai tik po įvykusios nelaimės. Tai susiję ne tik su sveikata ar gyvybe, bet ir nuosavu turtu namuose.

Dirbdamas susidūriau su įvairiais atvejais, pavyzdžiui, kai daiktai buvo apdrausti po vagystės ar išsiliejusio vandens. Šiuo atveju, žmonės moka didesnes mėnesines įmokas ir, be abejo, jau būna praradę kažkokią pinigų sumą – ar tai būtų remontams, ar dingusių daiktų pakeitimas naujais.

Nors ir labai gaila, bet tai susiję ir su sveikata. Reikia suprasti, kad draudimo esmė – apdraudžiamas ne tik pavienis asmuo, bet visa šeima. Dirbant šioje srityje, galiu drąsiai teigti, kad yra labai sunku matyti griūvančius žmonių gyvenimus vien dėl to, kad nebuvo atsižvelgta į profesionalo patarimą. Taigi pasikartosiu, kad labai svarbu pasirinkti patyrusį brokerį. 

Per savo karjerą teko vadovauti didelėm grupėm brokerių ir pastebėdavau, kad du skirtingi brokeriai gali pateikti to paties asmens skirtingas rekomendacijas. Taigi yra svarbu, kad rekomendacija būtų objektyvi ir sąžininga, jog žmogus vėliau nepatirtų papildomų išlaidų arba jo draudžiamasis atvejis būtų išties kompensuotas.

Būtent išlaidų nekompensavimas yra pagrindinis priekaištas, taikomas draudimo kompanijoms. Taip pat būna atvejų, kad klientas buvo nepakankamai informuotas apie poliso detales arba pats buvo nesąžiningas ir pateikė neišsamius duomenis.

Kodėl draudimų kainos tokios skirtingos?

Noriu pateikti vieną pavyzdį, susijusį su kritinėmis ligomis. Infarktas yra vienas iš jų. Draudimo kompanija „A“ už tos pačios vertės produktą (draudimo kompanijai išmokant „x“ sumą ir konstatuojant kritinę ligą) taiko, tarkim £40 per mėnesį mokestį. Kompanija „B“ – £25 per mėnesį. Čia vėl grįžtu prie brokerio patirties, nes svarbu žinoti, kas vyksta ligos metu, kaip šiuo atveju –  infarkto. Didžioji dalis draudėjų, dažniausiai pigūs, klientui ištikus infarktui, nori matyti sveikatos išraše atitinkamą ir įvardintą troponino kiekį kraujyje, kad išmokėtų apdraustą sumą. Troponino kiekis, kaip daugelis draudimo kompanijų norėtų, pagal jų taisykles, turi būti aukštas. Tuo metu brangesnės kompanijos reikalauja matyti troponino bent „pėdsakus“ kraujyje.

Taigi, pasikartosiu, kad labai svarbu kreiptis į profesionalą, norint įsitikinti, kad jūs ir jūsų šeima yra apdrausti tokiais produktais, kurie jums prireikus pagelbės. Labai svarbu suprasti, kad draudimas skirtas jūsų gerovei ir bet kokią informaciją priimti kaip patarimą, o ne pardavimo taktiką.

Kokia dabartinė situacija nekilnojamojo turto pasaulyje?

Kaip ir visą pasaulio ekonomiką, COVID-19 labai stipriai sudrebino ir nekilnojamojo turto veiklą. Dėl galimybės užsikrėsti klientui ir paslaugas teikiančiam personalui, buvo sustabdytos namų apžiūros, vertintojai nebevykdo namų inspekcijų, o skolintojai griežtina paskolų sąlygas. Dėl to daugelis kompanijų turėjo sustabdyti savo veiklą, o klientai – likti be profesionalios konsultacijos, taigi ir patirtį didesnę finansinių nuostolių riziką.

Taip pat šiuo metu labai svarbu peržiūrėti savo pasirašytas sutartis, atkreipti dėmesį į jų galiojimo terminą, nes daugelis net nežino, kad sutartis yra pasibaigusi ir permoka nemažus pinigus.

Tas pats taikoma ir draudimams – visus skatinu išnaudoti laisvą laiką ir peržiūrėti savo dokumentus, nes labai tikėtina, kad bus galimybė sutaupyti draudimo mėnesinėm įmokom (namo, šeimos, paskolos) ir pačiai paskolai. Verta paminėti, kad vartotojai, kurie yra įgiję fiksuotą produktą, taipogi gali pasinaudoti šiandienine situacija ir žemais procentais.

Beje, norėjau pridurti, kad dažnai susiduriu su žmonėmis, kurie, visų pirma, ieško namo, o tik paskui atsižvelgia į paskolos dydį. Ir tai yra didelė klaida. Labai tikėtina, kad jūsų norimą namą, tikriausiai, nupirks žmogus, kuris jau yra geresnėje pozicijoje finansinio kelio atžvilgiu. 

Taigi, pradėkite ruoštis būsto pirkimui nuo pokalbiu su brokeriu. 

Kreipkitės dėl išsamesnės informacijos ir patarimų kontaktais apačioje.

Info@instantmortgagesolutions.co.uk

Tel.: 07889239124

Facebook: Instant mortgage solutions

"Instant mortgage solutions" informacija

Reklama

Koronaviruso pandemija ir JK įvestas karantinas stipriai pakoregavo daugelį gyvenimo sričių, iš jų, savaime suprantama, paskolas ir draudimą. 

Apie dabartinę padėtį nekilnojamo turto srityje, jo finansavime ir draudimų sektoriuje kalbamės su Justinu Olechnu, „Instant Mortgage Solutions“ direktoriumi. J. Olechna turi ilgametę patirtį finansiniame sektoriuje, dirbo brokeriu vienoje iš didžiausių kompanijų Didžiojoje Britanijoje, vadovavo kelioms vienom iš labiausiai pelningų brokerių komandoms Londone ir už jo ribų. Šiuo metu yra įkūręs nekilnojamo turto paskolų ir draudimų kompaniją „Instant Mortgage Solutions“.

Kodėl patartumėte rinktis brokerį, o ne banką paskolų ar draudimų konsultacijai?

Iš esmės, brokeris atlieka jums svarbų darbą: ne jūs, o jis kreipiasi į keliolika ar net keliasdešimtį bankų ir taip sutaupo daug laiko ir pinigų. Jums kreipiantis į savo banką, gali būti pasiūlytos tam tikros paslaugos, teikiamos tik jūsų banko. Be to, jūs, nežinodami kitų bankų (jūsų bankų konkurentų) siūlomų geresnių pasiūlymų ir įkainių, galite patirti papildomų išlaidų kas mėnesį. Brokerio privalumas – jis bendradarbiauja ne su vienu skolintoju, tad jums atsiveria daugiau galimybių gauti geresnį, pigesnį ir patogesnį pasiūlymą.

Taip pat svarbu žinoti, kad brokeris, į kurį jūs kreipiatės, labai gerai pažįsta skolintojų kriterijus ir nuolat gilinasi į besikeičiančias sąlygas. Tokiu būdu jūs gerokai sumažinsite riziką pakenkti savo kredito istorijai, nes kiekvienas kreipimasis į banką gali „palikti neigiamą antspaudą“ jūsų istorijoje.

Labai dažna situacija, kad klientui reikia maksimalios paskolos. Šiuo atveju brokerio konsultacija ir pagalba taip pat yra neįkainojama, nes, pirma, jūsų pajamos yra vertinamos labai skirtingai skirtingų skolintojų, o antra – brokeris yra būtent tas asmuo, kuris geriausiai žino, kaip ir kokius argumentus pateikti skolintojui, kad jums būtų suteikta pageidaujama paskola.

Ką reikėtų žinoti prieš priimant sprendimą įsigyti draudimą?

Seniai žinoma tiesa, kad draudimas būtinas visiems ir neatsižvelgiant į šeiminę padėtį – nesvarbu, ar jūs vedęs, ar vienišas žmogus. Visi kasdien susiduriame su rizika tapti nedarbingais, susirgti kritine liga ar prarasti artimą žmogų, nuo kurio finansų esame priklausomi. Gaila, bet daugelis žmonių tai supranta per vėlai, arba atsižvelgia į tai tik po įvykusios nelaimės. Tai susiję ne tik su sveikata ar gyvybe, bet ir nuosavu turtu namuose.

Dirbdamas susidūriau su įvairiais atvejais, pavyzdžiui, kai daiktai buvo apdrausti po vagystės ar išsiliejusio vandens. Šiuo atveju, žmonės moka didesnes mėnesines įmokas ir, be abejo, jau būna praradę kažkokią pinigų sumą – ar tai būtų remontams, ar dingusių daiktų pakeitimas naujais.

Nors ir labai gaila, bet tai susiję ir su sveikata. Reikia suprasti, kad draudimo esmė – apdraudžiamas ne tik pavienis asmuo, bet visa šeima. Dirbant šioje srityje, galiu drąsiai teigti, kad yra labai sunku matyti griūvančius žmonių gyvenimus vien dėl to, kad nebuvo atsižvelgta į profesionalo patarimą. Taigi pasikartosiu, kad labai svarbu pasirinkti patyrusį brokerį. 

Per savo karjerą teko vadovauti didelėm grupėm brokerių ir pastebėdavau, kad du skirtingi brokeriai gali pateikti to paties asmens skirtingas rekomendacijas. Taigi yra svarbu, kad rekomendacija būtų objektyvi ir sąžininga, jog žmogus vėliau nepatirtų papildomų išlaidų arba jo draudžiamasis atvejis būtų išties kompensuotas.

Būtent išlaidų nekompensavimas yra pagrindinis priekaištas, taikomas draudimo kompanijoms. Taip pat būna atvejų, kad klientas buvo nepakankamai informuotas apie poliso detales arba pats buvo nesąžiningas ir pateikė neišsamius duomenis.

Kodėl draudimų kainos tokios skirtingos?

Noriu pateikti vieną pavyzdį, susijusį su kritinėmis ligomis. Infarktas yra vienas iš jų. Draudimo kompanija „A“ už tos pačios vertės produktą (draudimo kompanijai išmokant „x“ sumą ir konstatuojant kritinę ligą) taiko, tarkim £40 per mėnesį mokestį. Kompanija „B“ – £25 per mėnesį. Čia vėl grįžtu prie brokerio patirties, nes svarbu žinoti, kas vyksta ligos metu, kaip šiuo atveju –  infarkto. Didžioji dalis draudėjų, dažniausiai pigūs, klientui ištikus infarktui, nori matyti sveikatos išraše atitinkamą ir įvardintą troponino kiekį kraujyje, kad išmokėtų apdraustą sumą. Troponino kiekis, kaip daugelis draudimo kompanijų norėtų, pagal jų taisykles, turi būti aukštas. Tuo metu brangesnės kompanijos reikalauja matyti troponino bent „pėdsakus“ kraujyje.

Taigi, pasikartosiu, kad labai svarbu kreiptis į profesionalą, norint įsitikinti, kad jūs ir jūsų šeima yra apdrausti tokiais produktais, kurie jums prireikus pagelbės. Labai svarbu suprasti, kad draudimas skirtas jūsų gerovei ir bet kokią informaciją priimti kaip patarimą, o ne pardavimo taktiką.

Kokia dabartinė situacija nekilnojamojo turto pasaulyje?

Kaip ir visą pasaulio ekonomiką, COVID-19 labai stipriai sudrebino ir nekilnojamojo turto veiklą. Dėl galimybės užsikrėsti klientui ir paslaugas teikiančiam personalui, buvo sustabdytos namų apžiūros, vertintojai nebevykdo namų inspekcijų, o skolintojai griežtina paskolų sąlygas. Dėl to daugelis kompanijų turėjo sustabdyti savo veiklą, o klientai – likti be profesionalios konsultacijos, taigi ir patirtį didesnę finansinių nuostolių riziką.

Taip pat šiuo metu labai svarbu peržiūrėti savo pasirašytas sutartis, atkreipti dėmesį į jų galiojimo terminą, nes daugelis net nežino, kad sutartis yra pasibaigusi ir permoka nemažus pinigus.

Tas pats taikoma ir draudimams – visus skatinu išnaudoti laisvą laiką ir peržiūrėti savo dokumentus, nes labai tikėtina, kad bus galimybė sutaupyti draudimo mėnesinėm įmokom (namo, šeimos, paskolos) ir pačiai paskolai. Verta paminėti, kad vartotojai, kurie yra įgiję fiksuotą produktą, taipogi gali pasinaudoti šiandienine situacija ir žemais procentais.

Beje, norėjau pridurti, kad dažnai susiduriu su žmonėmis, kurie, visų pirma, ieško namo, o tik paskui atsižvelgia į paskolos dydį. Ir tai yra didelė klaida. Labai tikėtina, kad jūsų norimą namą, tikriausiai, nupirks žmogus, kuris jau yra geresnėje pozicijoje finansinio kelio atžvilgiu. 

Taigi, pradėkite ruoštis būsto pirkimui nuo pokalbiu su brokeriu. 

Kreipkitės dėl išsamesnės informacijos ir patarimų kontaktais apačioje.

Info@instantmortgagesolutions.co.uk

Tel.: 07889239124

Facebook: Instant mortgage solutions

"Instant mortgage solutions" informacija

Reklama

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: