Apklausa: britai nebemyli „naminių“ prekės ženklų 

Ištisus dešimtmečius jų pavadinimai buvo daugelio britų gyvenimo dalimi, tačiau pastaruoju metu „Cadbury“, „Heinz“ ir „Marks & Spencer“ taip prarado JK gyventojų populiarumą, kad iškrito iš populiariausių „superbrandų“ dvidešimtuko.

Dabar britai vis labiau mėgsta „John Lewis“, „Lego“ ir „Haagen-Dazs“, kurie pakeičia minėtus prekės ženklus Didžiosios Britanijos gyventojų širdyse, rodo Prekės ženklų analizės centro atlikta 2500 pirkėjų apklausa.

Tarp mėgiamų prekės ženklų žmonės taip pat minėjo „Dyson“ ir „Virgin Atlantic“. O sąrašo pirmoje pozicijoje jau antrus metus iš eilės yra britų aviakompanija „British Airways“. Po jos seka 1905 metais Londone įkurta laikrodžių gamybos kompanija „Rolex“.

Iki šiol britų itin mėgta saldumynų gamintoja „Cadbury“, pernai buvusi vienuoliktoje vietoje, šiemet iš dvidešimtuko iškrito. Specialistai mano, kad dėl to kalti keli skandalai, į kuriuos bendrovė įsivėlė po to, kai 2010 metais ją perėmė amerikiečių kompanija „Kraft“. Žmonės nepatenkinti, kad keičiami mėgiamų produktų receptai, mažinamos pakuotės.

Savo kečupu, konservuotomis pupelėmis ir sriubomis skardinėse garsėjanti „Heinz“ taip pat praranda populiarumą ir šiemet iškrito iš sąrašo, nors pernai buvo dar pakankamai aukštoje penktoje vietoje. Specialistai neturi aiškaus atsakymo, kodėl visuomet amerikiečių valdoma kompanija nebetenka populiarumą.

Pateikiame visą Britanijoje populiariausių prekės ženklų dvidešimtuką:

1. „British Airways“
2. „Rolex“
3. BBC
4. „Microsoft“
5. „Nike“
6. „John Lewis“
7. „Gillette“
8. „Mercedes-Benz“
9. „Kellogg's“
10. „Apple“
11. „Lego“
12. „Andrex“
13. „Boots“
14. „Dyson“
15. „Coca-Cola“
16. „Fairy“
17. BMW
18. „Google“
19. „Haagen-Dazs“
20. „Virgin Atlantic“.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Ištisus dešimtmečius jų pavadinimai buvo daugelio britų gyvenimo dalimi, tačiau pastaruoju metu „Cadbury“, „Heinz“ ir „Marks & Spencer“ taip prarado JK gyventojų populiarumą, kad iškrito iš populiariausių „superbrandų“ dvidešimtuko.

Dabar britai vis labiau mėgsta „John Lewis“, „Lego“ ir „Haagen-Dazs“, kurie pakeičia minėtus prekės ženklus Didžiosios Britanijos gyventojų širdyse, rodo Prekės ženklų analizės centro atlikta 2500 pirkėjų apklausa.

Tarp mėgiamų prekės ženklų žmonės taip pat minėjo „Dyson“ ir „Virgin Atlantic“. O sąrašo pirmoje pozicijoje jau antrus metus iš eilės yra britų aviakompanija „British Airways“. Po jos seka 1905 metais Londone įkurta laikrodžių gamybos kompanija „Rolex“.

Iki šiol britų itin mėgta saldumynų gamintoja „Cadbury“, pernai buvusi vienuoliktoje vietoje, šiemet iš dvidešimtuko iškrito. Specialistai mano, kad dėl to kalti keli skandalai, į kuriuos bendrovė įsivėlė po to, kai 2010 metais ją perėmė amerikiečių kompanija „Kraft“. Žmonės nepatenkinti, kad keičiami mėgiamų produktų receptai, mažinamos pakuotės.

Savo kečupu, konservuotomis pupelėmis ir sriubomis skardinėse garsėjanti „Heinz“ taip pat praranda populiarumą ir šiemet iškrito iš sąrašo, nors pernai buvo dar pakankamai aukštoje penktoje vietoje. Specialistai neturi aiškaus atsakymo, kodėl visuomet amerikiečių valdoma kompanija nebetenka populiarumą.

Pateikiame visą Britanijoje populiariausių prekės ženklų dvidešimtuką:

1. „British Airways“
2. „Rolex“
3. BBC
4. „Microsoft“
5. „Nike“
6. „John Lewis“
7. „Gillette“
8. „Mercedes-Benz“
9. „Kellogg's“
10. „Apple“
11. „Lego“
12. „Andrex“
13. „Boots“
14. „Dyson“
15. „Coca-Cola“
16. „Fairy“
17. BMW
18. „Google“
19. „Haagen-Dazs“
20. „Virgin Atlantic“.

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: