Arklienos skandalas pakeitė vartotojų įpročius 

Tyrimas atskleidė, kad daugiau nei pusė Britanijos vartotojų po arklienos skandalo pakeitė savo apsipirkinėjimo įpročius, skelbia BBC.

Interneto portalo „Which?“ atliktoje apklausoje iš 2000 apklaustų suaugusiųjų 60 procentų nurodė, kad apsiperka „kitaip“ nei iki skandalo pradžios. Iš jų daugelis teigė pradėję pirkti mažiau apdirbtą mėsą.

Tyrimas taip pat parodė, kad visuomenės pasitikėjimas maisto pramone smuko.

Arklienos pėdsakai buvo aptikti daugelyje jautienos produktų visoje Europoje, kas sukėlė vartotojų ir specialistų nerimą dėl maisto grandinės.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Tyrimas atskleidė, kad daugiau nei pusė Britanijos vartotojų po arklienos skandalo pakeitė savo apsipirkinėjimo įpročius, skelbia BBC.

Interneto portalo „Which?“ atliktoje apklausoje iš 2000 apklaustų suaugusiųjų 60 procentų nurodė, kad apsiperka „kitaip“ nei iki skandalo pradžios. Iš jų daugelis teigė pradėję pirkti mažiau apdirbtą mėsą.

Tyrimas taip pat parodė, kad visuomenės pasitikėjimas maisto pramone smuko.

Arklienos pėdsakai buvo aptikti daugelyje jautienos produktų visoje Europoje, kas sukėlė vartotojų ir specialistų nerimą dėl maisto grandinės.

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: