„Asda“ ir „Aldi“ nebeparduos energetinių gėrimų jaunesniems nei 16 metų asmenims - Anglija.lt
 

„Asda“ ir „Aldi“ nebeparduos energetinių gėrimų jaunesniems nei 16 metų asmenims 

„Asda“ ir „Aldi“ mažmeninės prekybos tinklai Didžiojoje Britanijoje nuo kovo pradžios nebeparduos energetinių gėrimų jaunesniems nei 16 metų asmenims.

„Asda“ parduotuvėse nuo kovo 5 d. perkantys tokių gėrimų turės parodyti asmens dokumentą. „Asda“ tapo pirmuoju iš „didžiojo ketverto“ mažmeninės prekybos tinklų, nusprendusių nustatyti amžiaus ribą energetinių gėrimų pirkėjams. Toks apribojimas galios 84-iems energetiniams gėrimams.

O „Aldi“ tokį apribojimą taikys nuo kovo 1 d. ir jis galios „visiems kofeino turintiems energetiniams gėrimams“.

Tokį sprendimą tinklai priėmė reaguodami į kelias socialines kampanijas riboti prekybą energetiniais gėrimais, nes vis labiau nerimaujama dėl tokių gėrimų poveikio jauniems žmonėms.

„Mes imame taikyti tokį amžiaus apribojimą reaguodami į augančius nuogąstavimus dėl energetinių gėrimų vartojimo tarp jaunų žmonių“, – sakė „Aldi“ korporatyvinės atsakomybės direktorius Oliveris Kingas.

O Asda“ klientų reikalų direktorius Andrew Murray sakė, kad tinklas siekia „užtikrinti pusiausvyrą tarp teisės rinktis ir elgtis teisingai“.

„Asda“ ir „Aldi“ sprendimą net pasveikino garsusis virtuvės šefas Jamie Oliveris, kuris pareikė, kad tinklai „padarė gerą dalyką“, ir paragino kitus mažmenininkus jungtis.

„Asda“ ir „Aldi“ mažmeninės prekybos tinklai Didžiojoje Britanijoje nuo kovo pradžios nebeparduos energetinių gėrimų jaunesniems nei 16 metų asmenims.

„Asda“ parduotuvėse nuo kovo 5 d. perkantys tokių gėrimų turės parodyti asmens dokumentą. „Asda“ tapo pirmuoju iš „didžiojo ketverto“ mažmeninės prekybos tinklų, nusprendusių nustatyti amžiaus ribą energetinių gėrimų pirkėjams. Toks apribojimas galios 84-iems energetiniams gėrimams.

O „Aldi“ tokį apribojimą taikys nuo kovo 1 d. ir jis galios „visiems kofeino turintiems energetiniams gėrimams“.

Tokį sprendimą tinklai priėmė reaguodami į kelias socialines kampanijas riboti prekybą energetiniais gėrimais, nes vis labiau nerimaujama dėl tokių gėrimų poveikio jauniems žmonėms.

„Mes imame taikyti tokį amžiaus apribojimą reaguodami į augančius nuogąstavimus dėl energetinių gėrimų vartojimo tarp jaunų žmonių“, – sakė „Aldi“ korporatyvinės atsakomybės direktorius Oliveris Kingas.

O Asda“ klientų reikalų direktorius Andrew Murray sakė, kad tinklas siekia „užtikrinti pusiausvyrą tarp teisės rinktis ir elgtis teisingai“.

„Asda“ ir „Aldi“ sprendimą net pasveikino garsusis virtuvės šefas Jamie Oliveris, kuris pareikė, kad tinklai „padarė gerą dalyką“, ir paragino kitus mažmenininkus jungtis.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: