BBC neigia pranešimus, kad Šiaurės Korėjoje bus rodomi „Teletabiai“ 

Didžiosios Britanijos nacionalinis transliuotojas BBC suskubo paneigti neseniai spaudoje pasirodžiusią informaciją, kad per Šiaurės Korėjos televiziją bus rodoma BBC produkcija – „Teletabiai“, „Top Gear“ ir „Doctor Who“.

Neseniai JK dienraštis „The Independent on Sunday“ pranešė, kad po kelis mėnesius trukusių derybų BBC ir Šiaurės Korėjos valdžia sutarė dėl minėtų laidų transliavimo. „Ilgai buvo svarstoma ir analizuojama, kokios tai laidos ir ar jos yra tinkamos Šiaurės Korėjos žmonėms. Netiktų viskas, kas yra per daug politiška. Tačiau tai yra pramoginės laidos, o viena jų yra skirta vaikams“, – skelbė laikraštis.

Tačiau BBC atstovai sako, kad bet kokie oficialūs komentarai būtų daromi tik po licencijavimo sutarties pasirašymo.

Anot „The Independent on Sunday“, neseniai į Londoną buvo atvykusi Šiaurės Korėjos delegacija aptarti sutarties sąlygų.

Verta paminėti, kad dabar Šiaurės Korėjos pagrindinė „Korėjos centrinė televizija“ transliuojama tik šešias su puse valandos vakare, tačiau trečdalį laiko per televiziją yra šlovinama šalies valdžia. O kitų laidų žiūrėjimas yra griežtai draudžiamas. Neseniai šalyje buvo sušaudyta 80 žmonių, pas kuriuos buvo rasta piratinių Pietų Korėjos programų įrašų.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Didžiosios Britanijos nacionalinis transliuotojas BBC suskubo paneigti neseniai spaudoje pasirodžiusią informaciją, kad per Šiaurės Korėjos televiziją bus rodoma BBC produkcija – „Teletabiai“, „Top Gear“ ir „Doctor Who“.

Neseniai JK dienraštis „The Independent on Sunday“ pranešė, kad po kelis mėnesius trukusių derybų BBC ir Šiaurės Korėjos valdžia sutarė dėl minėtų laidų transliavimo. „Ilgai buvo svarstoma ir analizuojama, kokios tai laidos ir ar jos yra tinkamos Šiaurės Korėjos žmonėms. Netiktų viskas, kas yra per daug politiška. Tačiau tai yra pramoginės laidos, o viena jų yra skirta vaikams“, – skelbė laikraštis.

Tačiau BBC atstovai sako, kad bet kokie oficialūs komentarai būtų daromi tik po licencijavimo sutarties pasirašymo.

Anot „The Independent on Sunday“, neseniai į Londoną buvo atvykusi Šiaurės Korėjos delegacija aptarti sutarties sąlygų.

Verta paminėti, kad dabar Šiaurės Korėjos pagrindinė „Korėjos centrinė televizija“ transliuojama tik šešias su puse valandos vakare, tačiau trečdalį laiko per televiziją yra šlovinama šalies valdžia. O kitų laidų žiūrėjimas yra griežtai draudžiamas. Neseniai šalyje buvo sušaudyta 80 žmonių, pas kuriuos buvo rasta piratinių Pietų Korėjos programų įrašų.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: