BBC sumokės 185 tūkst. svarų už apkaltinimą pedofilija 

BBC buvusiam britų politikui sumokės 185 tūkst. svarų kompensaciją dėl naujienų pranešimo, nulėmusio tai, kad jis buvo klaidingai apkaltintas vaikų lytiniu išnaudojimu.

"BBC susitarė dėl sąlygų su lordu McAlpine'u jo pretenzijai dėl šmeižto išspręsti, - sakoma BBC pareiškime. - Susitarimas yra išsamus ir atspindi tų įtarimų, kuriuos neteisingai pareiškėme, sunkumą".

Pareiškime patvirtinama, kad Alistairas McAlpine'as, kuris valdant Margaret Thatcher buvo paskirtas konservatorių iždininku, gaus 185 tūkst. svarų ir išlaidų apmokėjimą, be to, teisme bus perskaitytas pareiškimas, kuriuo BBC atsiprašys už minimus įtarimus.

A.McAlpine'as sakė: "Esu patenkintas, kad buvo pasiektas greitas susitarimas su BBC. Suprantu, kad bet kokį susitarimą apmokės licencijos mokesčio mokėtojai ir į tai atsižvelgiau susitardamas su BBC. Dabar toliau sieksime susitarimų su kitomis organizacijomis, kurios publikavo šmeižikiškas pastabas, ir asmenimis, kurie pasinaudojo "Twitter", kad apšmeižtų mane".

Transliuotojas jau atsiprašė už savo pagrindinės naujienų laidos "Newsnight" pranešimą apie vaikų lytinį išnaudojimą vaikų namuose Reksame Šiaurės Velse, 8-ajame dešimtmetyje.

Pranešime A.McAlpine'o pavardė nebuvo paminėta, bet jis greitai buvo identifikuotas socialiniuose tinkluose.

Šie klaidingi įtarimai buvo pareikšti tokiu metu, kai BBC sulaukė daug klausimų dėl sprendimo atmesti reportažą apie įtarimus vaikų lytiniu išnaudojimu dabar jau mirusiam laidų vedėjui Jimmy Savile'iui.

Tokiomis aplinkybėmis įtarimai A.McAlpine'ui sukėlė vieną rimčiausių krizių per visą šio didžiausio pasaulyje transliuotojo istoriją.

www.anglija.lt

BBC buvusiam britų politikui sumokės 185 tūkst. svarų kompensaciją dėl naujienų pranešimo, nulėmusio tai, kad jis buvo klaidingai apkaltintas vaikų lytiniu išnaudojimu.

"BBC susitarė dėl sąlygų su lordu McAlpine'u jo pretenzijai dėl šmeižto išspręsti, - sakoma BBC pareiškime. - Susitarimas yra išsamus ir atspindi tų įtarimų, kuriuos neteisingai pareiškėme, sunkumą".

Pareiškime patvirtinama, kad Alistairas McAlpine'as, kuris valdant Margaret Thatcher buvo paskirtas konservatorių iždininku, gaus 185 tūkst. svarų ir išlaidų apmokėjimą, be to, teisme bus perskaitytas pareiškimas, kuriuo BBC atsiprašys už minimus įtarimus.

A.McAlpine'as sakė: "Esu patenkintas, kad buvo pasiektas greitas susitarimas su BBC. Suprantu, kad bet kokį susitarimą apmokės licencijos mokesčio mokėtojai ir į tai atsižvelgiau susitardamas su BBC. Dabar toliau sieksime susitarimų su kitomis organizacijomis, kurios publikavo šmeižikiškas pastabas, ir asmenimis, kurie pasinaudojo "Twitter", kad apšmeižtų mane".

Transliuotojas jau atsiprašė už savo pagrindinės naujienų laidos "Newsnight" pranešimą apie vaikų lytinį išnaudojimą vaikų namuose Reksame Šiaurės Velse, 8-ajame dešimtmetyje.

Pranešime A.McAlpine'o pavardė nebuvo paminėta, bet jis greitai buvo identifikuotas socialiniuose tinkluose.

Šie klaidingi įtarimai buvo pareikšti tokiu metu, kai BBC sulaukė daug klausimų dėl sprendimo atmesti reportažą apie įtarimus vaikų lytiniu išnaudojimu dabar jau mirusiam laidų vedėjui Jimmy Savile'iui.

Tokiomis aplinkybėmis įtarimai A.McAlpine'ui sukėlė vieną rimčiausių krizių per visą šio didžiausio pasaulyje transliuotojo istoriją.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: