„Ryanair“: Briuselis neprieštaraus mokesčiui už tualetą - Anglija.lt
 

„Ryanair“: Briuselis neprieštaraus mokesčiui už tualetą 


„Ryanair“ vadovas Michaelis O‘Leary teigia, kad yra mažai tikėtina, kad Briuselis prieštaraus bendrovės planams imti mokestį už naudojimąsi lėktuve esančiais tualetais, bet pripažįsta, kad sunkiai sekasi įtikinti JAV pareigūnus, praneša „EuObserver“.

„Jei tam pritars JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA) ir (lėktuvų gamintojas) „Boeing“, tuomet tai nutiks“, - antradienį „EuObserver“ teigė M. O‘Leary. Nors bendrovė neteikia savo paslaugų JAV, kad būtų galima padaryti pakeitimus JAV pagamintuose lėktuvuose, reikia JAV institucijų pritarimo.
Briuselyje dėl naujų skrydžių į Šarlerua oro uostą surengtos spaudos konferencijos metu M. O‘Leary teigė, kad ir toliau sieks įgyvendinti šiuos kontraversiškus planus ir kad bendrovės tikslas nėra užsidirbti pinigų iš pačių tualetų.

„Mokesčio už tualetus tikslas yra pakeisti žmonių elgesį“, - teigė „Ryanair“ vadovas. Taip žmonės būtų skatinami prieš skrydį pasinaudoti oro uoste esančiais tualetais, o bendrovė galėtų panaikinti 2 iš 3 kiekviename lėktuve esančių tualetų, padarydama vietos dar 6 papildomoms vietoms.
„Jei pridedu šešias papildomas vietas, visi mokesčiai iš viso sumažėja 4 proc., – teigė M. O‘ Leary. - Tiek, kiek pinigų uždirbsime iš tualetų, mes mielai galėsime atiduoti kokiai nors šlapimo nelaikantiems oro keleiviams skirtai labdarai“, – pridūrė airis.

Siūloma per trumpus, valandos trukmės skrydžius imti iš keleivių po 1 eurą už pasinaudojimą tualeto kabina, kuri atsidaro įmetus monetą.
Tuo tarpu planų imti iš keleivių mokestį priklausomai nuo jų svorio buvo atsisakyta.
„Mes nusprendėme, kad neimsime mokesčio iš žmonių pagal svorį, nes nėra jokios galimybės nustatyti, kas turi antsvorio, o kas ne“, – teigė M. O‘Leary.
ES priešintis kol kas nežada

Antradienį Europos Komisijos atstovai teigė, kad oro linijų vadovas gali būti teisus, manydamas, kad iš ES pusės bus mažai pasipriešinimo tokiam pasiūlymui, kol apie bet kokius pokyčius bus aiškiai pranešama keleiviams, suteikiant jiems galimybę priimti informuotą sprendimą skristi ar ne.

Vis dėlto, kitoje Atlanto vandenyno pusėje planas gali būti net nesvarstomas, nes FAA ir „Boeing“ nerimauja, kad 6 papildomos vietos gali prailginti lėktuvo keleivių evakuacijos laiką ir bus pavojingas sveikatai.
Paklaustas, kodėl jis tiesiog nepakeičia „Boeing“ lėktuvų Europos gamintojo „Airbus“ lėktuvais, taip išvengdamas JAV institucijų, M. O‘Leary teigė, kad tai „būtų didelis pokytis mums, turint omenyje tai, kad dabar mes turime 200 „Boeing“ lėktuvų parką. Nors mes galėtume pabandyti“.


„Ryanair“ vadovas Michaelis O‘Leary teigia, kad yra mažai tikėtina, kad Briuselis prieštaraus bendrovės planams imti mokestį už naudojimąsi lėktuve esančiais tualetais, bet pripažįsta, kad sunkiai sekasi įtikinti JAV pareigūnus, praneša „EuObserver“.

„Jei tam pritars JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA) ir (lėktuvų gamintojas) „Boeing“, tuomet tai nutiks“, - antradienį „EuObserver“ teigė M. O‘Leary. Nors bendrovė neteikia savo paslaugų JAV, kad būtų galima padaryti pakeitimus JAV pagamintuose lėktuvuose, reikia JAV institucijų pritarimo.
Briuselyje dėl naujų skrydžių į Šarlerua oro uostą surengtos spaudos konferencijos metu M. O‘Leary teigė, kad ir toliau sieks įgyvendinti šiuos kontraversiškus planus ir kad bendrovės tikslas nėra užsidirbti pinigų iš pačių tualetų.

„Mokesčio už tualetus tikslas yra pakeisti žmonių elgesį“, - teigė „Ryanair“ vadovas. Taip žmonės būtų skatinami prieš skrydį pasinaudoti oro uoste esančiais tualetais, o bendrovė galėtų panaikinti 2 iš 3 kiekviename lėktuve esančių tualetų, padarydama vietos dar 6 papildomoms vietoms.
„Jei pridedu šešias papildomas vietas, visi mokesčiai iš viso sumažėja 4 proc., – teigė M. O‘ Leary. - Tiek, kiek pinigų uždirbsime iš tualetų, mes mielai galėsime atiduoti kokiai nors šlapimo nelaikantiems oro keleiviams skirtai labdarai“, – pridūrė airis.

Siūloma per trumpus, valandos trukmės skrydžius imti iš keleivių po 1 eurą už pasinaudojimą tualeto kabina, kuri atsidaro įmetus monetą.
Tuo tarpu planų imti iš keleivių mokestį priklausomai nuo jų svorio buvo atsisakyta.
„Mes nusprendėme, kad neimsime mokesčio iš žmonių pagal svorį, nes nėra jokios galimybės nustatyti, kas turi antsvorio, o kas ne“, – teigė M. O‘Leary.
ES priešintis kol kas nežada

Antradienį Europos Komisijos atstovai teigė, kad oro linijų vadovas gali būti teisus, manydamas, kad iš ES pusės bus mažai pasipriešinimo tokiam pasiūlymui, kol apie bet kokius pokyčius bus aiškiai pranešama keleiviams, suteikiant jiems galimybę priimti informuotą sprendimą skristi ar ne.

Vis dėlto, kitoje Atlanto vandenyno pusėje planas gali būti net nesvarstomas, nes FAA ir „Boeing“ nerimauja, kad 6 papildomos vietos gali prailginti lėktuvo keleivių evakuacijos laiką ir bus pavojingas sveikatai.
Paklaustas, kodėl jis tiesiog nepakeičia „Boeing“ lėktuvų Europos gamintojo „Airbus“ lėktuvais, taip išvengdamas JAV institucijų, M. O‘Leary teigė, kad tai „būtų didelis pokytis mums, turint omenyje tai, kad dabar mes turime 200 „Boeing“ lėktuvų parką. Nors mes galėtume pabandyti“.

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: