„Ryanair” planuose – stovimos vietos lėktuvuose - Anglija.lt
 

„Ryanair” planuose – stovimos vietos lėktuvuose 

Airijos skrydžių bendrovė „Ryanair”, kuri turi bazę ir Kaune, svarsto apie skrydžius, kuriuose keleiviams būtų pasiūlytos stovimos vietos. Kaip skelbia „Telegraph”, tokiu atveju bilieto kaina būtų tik 4-5 svarai.
Bendrovės vadovas Michaelis O'Leary’is, pristatydamas mokamus tualetus trumpųjų skrydžių lėktuvuose, atskleidė ir kitus įmonės planus. Jis teigė, kad bendrovė konsultuojasi su lėktuvų gamintoja „Boeing” dėl „vertikalių sėdynių”, kurias pasirinkę keleiviai už bilietą galėtų mokėti nuo 4 iki 8 svarų (17-34 Lt).
„Kitas pakeitimas, kurį mes planuojame, tai panaikinti dešimt paskutinių sėdynių eilių. Taigi lėktuve liks 15 sėdynių eilių ir 10 stovimų eilių”, - sakė jis.
Esą stovimos vietos su „vertikaliomis sėdynėmis” bus sumontuotos apie 250 bendrovės lėktuvų.
Planuojama, kad bandomieji skrydžiai bus atlikti kitąmet.

Tuo tarpų Jungtinės Karalystės civilinės aviacijos agentūros atstovas teigė, kad planai prasilenkia su saugumo reikalavimais. „Numatyta, kad lėktuvui kylant ir leidžiantis, keleiviai turi būti prisisegę saugos diržus. Aš nežinau, kaip M. O'Leary’iui pavyks tai pasiekti”.

Airijos skrydžių bendrovė „Ryanair”, kuri turi bazę ir Kaune, svarsto apie skrydžius, kuriuose keleiviams būtų pasiūlytos stovimos vietos. Kaip skelbia „Telegraph”, tokiu atveju bilieto kaina būtų tik 4-5 svarai.
Bendrovės vadovas Michaelis O'Leary’is, pristatydamas mokamus tualetus trumpųjų skrydžių lėktuvuose, atskleidė ir kitus įmonės planus. Jis teigė, kad bendrovė konsultuojasi su lėktuvų gamintoja „Boeing” dėl „vertikalių sėdynių”, kurias pasirinkę keleiviai už bilietą galėtų mokėti nuo 4 iki 8 svarų (17-34 Lt).
„Kitas pakeitimas, kurį mes planuojame, tai panaikinti dešimt paskutinių sėdynių eilių. Taigi lėktuve liks 15 sėdynių eilių ir 10 stovimų eilių”, - sakė jis.
Esą stovimos vietos su „vertikaliomis sėdynėmis” bus sumontuotos apie 250 bendrovės lėktuvų.
Planuojama, kad bandomieji skrydžiai bus atlikti kitąmet.

Tuo tarpų Jungtinės Karalystės civilinės aviacijos agentūros atstovas teigė, kad planai prasilenkia su saugumo reikalavimais. „Numatyta, kad lėktuvui kylant ir leidžiantis, keleiviai turi būti prisisegę saugos diržus. Aš nežinau, kaip M. O'Leary’iui pavyks tai pasiekti”.

 (Komentarų: 5)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: