Britai pasisako už dar daugiau draudimų pradedantiesiems vairuotojams 

Didžiojoje Britanijoje atlikta apklausa atskleidė, kad visuomenė pritartų, jei neseniai vairuotojo pažymėjimą įgijusiems jauniems vairuotojams būtų taikomi kai kurie papildomi apribojimai.

Pasak tyrimą atlikusios „RAC Foundation“ transporto tyrimo organizacijos, net 68 procentai respondentų pritartų, jei pirmus metus vairuotojo pažymėjimą gavusiems ir jaunesniems nei 24 metai vairuotojams būtų taikomi apribojimai.

Net 66 procentai respondentai pritartų, kad šiems vairuotojams būtų ribojamas vežamų keleivių skaičius automobilyje. O 61 procentas palaikytų sprendimą, jei nuo vidurnakčio iki 5 valandos ryto šie vairuotojai negalėtų sėsti prie automobilio vairo.

Netgi tarp tų apklaustųjų, kuriuos paveiktų šie draudimai (t.y., asmenų iki 24 metų amžiaus), 41 procentas pritartų apribojimams ir tik 32 procentai būtų prieš.

Didžiojoje Britanijoje net vienas iš aštuonių eismo įvykių, kurie baigiasi eismo dalyvių sužalojimu arba mirtimi, įvyksta dėl 17-19 metų vairuotojų kaltės. Tuo tarpu tarp visų vairuotojų šios amžiaus grupės asmenys sudaro tik vieną šešiasdešimtąją dalį.

www.anglija.lt

Didžiojoje Britanijoje atlikta apklausa atskleidė, kad visuomenė pritartų, jei neseniai vairuotojo pažymėjimą įgijusiems jauniems vairuotojams būtų taikomi kai kurie papildomi apribojimai.

Pasak tyrimą atlikusios „RAC Foundation“ transporto tyrimo organizacijos, net 68 procentai respondentų pritartų, jei pirmus metus vairuotojo pažymėjimą gavusiems ir jaunesniems nei 24 metai vairuotojams būtų taikomi apribojimai.

Net 66 procentai respondentai pritartų, kad šiems vairuotojams būtų ribojamas vežamų keleivių skaičius automobilyje. O 61 procentas palaikytų sprendimą, jei nuo vidurnakčio iki 5 valandos ryto šie vairuotojai negalėtų sėsti prie automobilio vairo.

Netgi tarp tų apklaustųjų, kuriuos paveiktų šie draudimai (t.y., asmenų iki 24 metų amžiaus), 41 procentas pritartų apribojimams ir tik 32 procentai būtų prieš.

Didžiojoje Britanijoje net vienas iš aštuonių eismo įvykių, kurie baigiasi eismo dalyvių sužalojimu arba mirtimi, įvyksta dėl 17-19 metų vairuotojų kaltės. Tuo tarpu tarp visų vairuotojų šios amžiaus grupės asmenys sudaro tik vieną šešiasdešimtąją dalį.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: