Britanijoje rekordiškai smuko mažmeninės prekybos apimtys - Anglija.lt
 

Britanijoje rekordiškai smuko mažmeninės prekybos apimtys  

Britų mažmeninės prekybos konsorciumas (BRC) užfiksavo didžiausią pardavimų nuosmukį nuo 1996 metais, kai pradėta vesti tokio pobūdžio statistika, skelbia BBC. Manoma, kad tai yra dar vienas ženklas, jog Britanijos prekybininkai išgyvena sunkius laikus.

BRC teigimu, pardavimų apimtys kovo mėnesį nukrito 1,9 proc. palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Kita vertus, sutinkama, kad 2010 metais prekybą pagyvino ankstyvos Velykos. Bet kalbėdami apie šio kovo rezultatus, ekspertai sakė, kad pirkėjai „nenorėjo išlaidauti, nebent tai tikrai buvo būtina“.

Pranešama, kad vienintelis augęs sektorius buvo prekyba avalyne. Tuo metu maisto ir gėrimų, drabužių, buities daiktų, elektros prekių ir kitų sričių produktų parduota mažiau.

Prekybos internetu apimtys, kurios prieštaravo bendrajai nuosmukio tendencijai, taip pat augo lėčiausiai nuo 2008 metų. Kovą internetu prekių parduota 7,5 proc. daugiau nei pernai šį mėnesį. Tačiau, praėjusį vasarį, palyginus su 2010 m. antruoju mėnesiu, prekyba augo 10,4 proc. Iš to daroma išvada, kad pirkimų elektroniniu būdu augimo tempai taip pat lėtėja.

Drabužių ir knygų pardavimai patyrė didžiausius nuosmukius nuo 2005 ir 2009 metų.

Analitikai pastebi, kad daugelis mažmeninės prekybos atstovų nesugebės išsilaikyti, jei paklausos nuosmukis tęsis toliau. Viliamasi, kad pirkėjų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti pagyvins būsimi ilgieji savaitgaliai ir karališkosios vestuvės.

Britų mažmeninės prekybos konsorciumas (BRC) užfiksavo didžiausią pardavimų nuosmukį nuo 1996 metais, kai pradėta vesti tokio pobūdžio statistika, skelbia BBC. Manoma, kad tai yra dar vienas ženklas, jog Britanijos prekybininkai išgyvena sunkius laikus.

BRC teigimu, pardavimų apimtys kovo mėnesį nukrito 1,9 proc. palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Kita vertus, sutinkama, kad 2010 metais prekybą pagyvino ankstyvos Velykos. Bet kalbėdami apie šio kovo rezultatus, ekspertai sakė, kad pirkėjai „nenorėjo išlaidauti, nebent tai tikrai buvo būtina“.

Pranešama, kad vienintelis augęs sektorius buvo prekyba avalyne. Tuo metu maisto ir gėrimų, drabužių, buities daiktų, elektros prekių ir kitų sričių produktų parduota mažiau.

Prekybos internetu apimtys, kurios prieštaravo bendrajai nuosmukio tendencijai, taip pat augo lėčiausiai nuo 2008 metų. Kovą internetu prekių parduota 7,5 proc. daugiau nei pernai šį mėnesį. Tačiau, praėjusį vasarį, palyginus su 2010 m. antruoju mėnesiu, prekyba augo 10,4 proc. Iš to daroma išvada, kad pirkimų elektroniniu būdu augimo tempai taip pat lėtėja.

Drabužių ir knygų pardavimai patyrė didžiausius nuosmukius nuo 2005 ir 2009 metų.

Analitikai pastebi, kad daugelis mažmeninės prekybos atstovų nesugebės išsilaikyti, jei paklausos nuosmukis tęsis toliau. Viliamasi, kad pirkėjų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti pagyvins būsimi ilgieji savaitgaliai ir karališkosios vestuvės.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: