Britanijos mokytojai kaltina socialinius interneto tinklus dėl prastų mokinių rezultatų - Anglija.lt
 

Britanijos mokytojai kaltina socialinius interneto tinklus dėl prastų mokinių rezultatų  

Mokytojai mano, jog socialiniai interneto tinklalapiai, tokie kaip Facebook ir Twitter, daro neigiamą įtaką moksleivių pažymiams ir gebėjimui susikaupti. Tyrimas atskleidė, kad vaikai, daug laiko praleidžiantys būdami prisijungę prie interneto, sunkiau susikoncentruoja, yra nuolatos išsiblaškę ir sunkiai išlaiko dėmesį į vieną dalyką.

Pedagogai taip pat kaltina socialinius tinklus dėl prastos mokinių namų darbų kokybės, kadangi dauguma moksleivių mieliau praleidžia vakarus pramogaudami prie kompiuterio, nei mokydamiesi.

Be to, paaiškėjo, jog vis daugiau vaikų rašydami vietoje angliškos gramatikos ima vartoti „kompiuterinę kalbą“, kupiną trumpinių ir simbolių, pvz.: lol, msg, 2mor, bk ir panašiai.

Sunerimti verčiantys tyrimo duomenys gauti apklausus 500 šalies mokytojų.
7 iš 10 britų pedagogų patvirtino, jog šalie vaikai tampa vis labiau priklausomi nuo tokių tinklalapių, kaip Facebook, Twitter ar Myspace.

Nustatyta, kad nepaisant to, jog kai kurios JK mokyklos draudžia mokiniams atsinešti mobiliuosius telefonus, daugelis vaikų vis vien jais slapta naudojasi pamokų metu, kad galėtų nuolat būti „online“, t.y. - prisijungę prie tinklo.

Mokytojai mano, jog socialiniai interneto tinklalapiai, tokie kaip Facebook ir Twitter, daro neigiamą įtaką moksleivių pažymiams ir gebėjimui susikaupti. Tyrimas atskleidė, kad vaikai, daug laiko praleidžiantys būdami prisijungę prie interneto, sunkiau susikoncentruoja, yra nuolatos išsiblaškę ir sunkiai išlaiko dėmesį į vieną dalyką.

Pedagogai taip pat kaltina socialinius tinklus dėl prastos mokinių namų darbų kokybės, kadangi dauguma moksleivių mieliau praleidžia vakarus pramogaudami prie kompiuterio, nei mokydamiesi.

Be to, paaiškėjo, jog vis daugiau vaikų rašydami vietoje angliškos gramatikos ima vartoti „kompiuterinę kalbą“, kupiną trumpinių ir simbolių, pvz.: lol, msg, 2mor, bk ir panašiai.

Sunerimti verčiantys tyrimo duomenys gauti apklausus 500 šalies mokytojų.
7 iš 10 britų pedagogų patvirtino, jog šalie vaikai tampa vis labiau priklausomi nuo tokių tinklalapių, kaip Facebook, Twitter ar Myspace.

Nustatyta, kad nepaisant to, jog kai kurios JK mokyklos draudžia mokiniams atsinešti mobiliuosius telefonus, daugelis vaikų vis vien jais slapta naudojasi pamokų metu, kad galėtų nuolat būti „online“, t.y. - prisijungę prie tinklo.

 (Komentarų: 16)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: