Britanijos prekybininkų kainų karas – nauda pirkėjams 

Didieji Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklai jaučia mažų kainų parduotuvių – „Lidl“ ir „Aldi“ – spaudimą. O tai yra ypač naudinga pirkėjams, nes, remiantis naujausiais duomenimis, dėl to maisto kainos auga lėčiausiai nuo 2006-ųjų metų.

Kaip praneša „Sky News“, šiuo metu, kai darbo užmokestis didėja minimaliai, lėtėjantis kainų augimas yra gera žinia vartotojams. Tačiau didieji prekybos tinklai, bandydami pasiūlyti kuo įmanoma mažesnę kainą, jaučiasi įspęsti į kampą.

Kainų kare labiausiai nukentėjo didžiųjų prekybos tinklų lyderio pozicijas užimantis „Tesco“. Lyginant su praėjusiais metais, „Tesco“ rinkos dalis sumažėjo 1,4 proc., o pardavimai nukrito 4 proc
.
Prekybos tinklo „Morrisons“ pardavimai smuktelėjo 1,9 proc., o rinkos dalis – 0,3 proc. Taip pat sumažėjo ir „Sainsbury’s“ rinkos dalis.

Tačiau prekybos tinklai „Aldi“ ir „Lidl“ padidino savo rinkos dalį ir šiuo metu atitinkamai užima 4,8 proc. ir 3,6 proc. JK rinkos. Statistikos duomenimis, 53 proc. britų per pastarųjų 12 savaičių apsipirko „Aldi“ ar „Lidl“ parduotuvėse. Prekybos tinklai „Asda“ ir „Waitrose“ taip pat džiaugėsi savo rinkos dalies padidėjimu.

Praėjusį mėnesį Britanijos mažmeninės prekybos įmonių konsorciumas pranešė, jog JK sumažėjo mažmeninės prekybos apimtys, nes didžiųjų prekybos tinklų kainų karas slopino maisto prekių rinkos augimą. Taip pat konsorciumas paskelbė, jog maisto produktų pardavimai didžiuosiuose mažmeninės prekybos tinkluose per tris mėnesius, nuo balandžio iki liepos, smuko 3,5 proc.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Didieji Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklai jaučia mažų kainų parduotuvių – „Lidl“ ir „Aldi“ – spaudimą. O tai yra ypač naudinga pirkėjams, nes, remiantis naujausiais duomenimis, dėl to maisto kainos auga lėčiausiai nuo 2006-ųjų metų.

Kaip praneša „Sky News“, šiuo metu, kai darbo užmokestis didėja minimaliai, lėtėjantis kainų augimas yra gera žinia vartotojams. Tačiau didieji prekybos tinklai, bandydami pasiūlyti kuo įmanoma mažesnę kainą, jaučiasi įspęsti į kampą.

Kainų kare labiausiai nukentėjo didžiųjų prekybos tinklų lyderio pozicijas užimantis „Tesco“. Lyginant su praėjusiais metais, „Tesco“ rinkos dalis sumažėjo 1,4 proc., o pardavimai nukrito 4 proc
.
Prekybos tinklo „Morrisons“ pardavimai smuktelėjo 1,9 proc., o rinkos dalis – 0,3 proc. Taip pat sumažėjo ir „Sainsbury’s“ rinkos dalis.

Tačiau prekybos tinklai „Aldi“ ir „Lidl“ padidino savo rinkos dalį ir šiuo metu atitinkamai užima 4,8 proc. ir 3,6 proc. JK rinkos. Statistikos duomenimis, 53 proc. britų per pastarųjų 12 savaičių apsipirko „Aldi“ ar „Lidl“ parduotuvėse. Prekybos tinklai „Asda“ ir „Waitrose“ taip pat džiaugėsi savo rinkos dalies padidėjimu.

Praėjusį mėnesį Britanijos mažmeninės prekybos įmonių konsorciumas pranešė, jog JK sumažėjo mažmeninės prekybos apimtys, nes didžiųjų prekybos tinklų kainų karas slopino maisto prekių rinkos augimą. Taip pat konsorciumas paskelbė, jog maisto produktų pardavimai didžiuosiuose mažmeninės prekybos tinkluose per tris mėnesius, nuo balandžio iki liepos, smuko 3,5 proc.

 (Komentarų: 4)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: