„British Airways“ streikai rugsėjį: keleivių laukia tikras chaosas - Anglija.lt
 

„British Airways“ streikai rugsėjį: keleivių laukia tikras chaosas 

Didžiosios Britanijos aviakompanija „British Airways“ pranešė, kad jos pilotai ketina ateinantį mėnesį streikuoti tris dienas – rugsėjo 9, 10 ir 27 d. – dėl atlyginimų. Dėl to aviakompanija atšaukia skrydžius ne tik streikų dienomis, bet ir prieš bei po jų.

Nors pirmieji streikai planuojami rugsėjo 9 ir 10 dienomis, kai kurie kompanijos klientai buvo informuoti, kad jų skrydžiai rugsėjo 8 ir 12 dienomis taip pat buvo atšaukti. Jiems pasiūlyta nusipirkti bilietus kitam skrydžiui arba kreiptis dėl kompensacijos.

Tačiau žmonės socialiniuose tinkluose jau skundžiasi, kad niekaip negali susisiekti su „British Airways“.

„Mes darome viską, kas įmanoma, kad užkirstume kelią šiai nesąžiningai akcijai įvykti ir sugadinti mūsų klientų kelionės planus. Aviakompanijų veikla yra labai sudėtinga, ir plačiai paplitusių sutrikimų atvejų gali būti poveikis ir skrydžiams kitomis dienomis“, – nurodė „British Airways“.

Klientai teigia buvę informuoti apie atšauktus skrydžius elektroniniais laiškais vėlų penktadienio vakarą ar ankstyvą šeštadienio rytą. Daugelis jų socialiniuose tinkluose skundėsi, kad negali kompanijos tinklalapyje nusipirkti kitų bilietų bei negali prisiskambinti į aviakompaniją.

Socialiniame tinkle „Twitter“ vienam klientui „British Airways“ atstovas nurodė, kad streikai paveikia kai kuriuos skrydžius prieš ir po streiko dėl „operacinių priežasčių, įskaitant įgulos radimą ir lėktuvo buvimo vietą“.

Kelionių ekspertas Simonas Calderis paaiškino, kad, pavyzdžiui, „British Airways“ nesiųs lėktuvo į Honkongą, jeigu pilotas kitą dieną ketina streikuoti. Jo teigimu, „British Airways“ privalo surasti klientams alternatyvų skrydį tą pačią dieną, jeigu tai įmanoma, net jei tai reikštų, kad kompanijai teks nupirkti bilietą skrydžiui su kita aviakompanija.

O jeigu skrydis atidėtas pernakt, aviakompanija privalo sumokėti už viešbutį ir maitinimą, sakė ekspertas.

„Blogiausias dalykas, kokį galite padaryti, yra susigrąžinti visus sumokėtus pinigus, nes tuomet jums teks patiems pirktis naują bilietą, o tai gali kainuoti gerokai daugiau“, – sakė S. Calderis.

Britanijos aviakompanijų pilotų asociacija (Balpa) penktadienį nurodė, kad streikai yra „paskutinė išeitis“ dėl „didžiulio nusivylimo“ kompanijos vadovybe. Pilotai atmetė aviakompanijos liepą pateiktą pasiūlymą atlyginimus per ateinančius trejus metus jiems padidinti 11,5 proc.

Didžiosios Britanijos aviakompanija „British Airways“ pranešė, kad jos pilotai ketina ateinantį mėnesį streikuoti tris dienas – rugsėjo 9, 10 ir 27 d. – dėl atlyginimų. Dėl to aviakompanija atšaukia skrydžius ne tik streikų dienomis, bet ir prieš bei po jų.

Nors pirmieji streikai planuojami rugsėjo 9 ir 10 dienomis, kai kurie kompanijos klientai buvo informuoti, kad jų skrydžiai rugsėjo 8 ir 12 dienomis taip pat buvo atšaukti. Jiems pasiūlyta nusipirkti bilietus kitam skrydžiui arba kreiptis dėl kompensacijos.

Tačiau žmonės socialiniuose tinkluose jau skundžiasi, kad niekaip negali susisiekti su „British Airways“.

„Mes darome viską, kas įmanoma, kad užkirstume kelią šiai nesąžiningai akcijai įvykti ir sugadinti mūsų klientų kelionės planus. Aviakompanijų veikla yra labai sudėtinga, ir plačiai paplitusių sutrikimų atvejų gali būti poveikis ir skrydžiams kitomis dienomis“, – nurodė „British Airways“.

Klientai teigia buvę informuoti apie atšauktus skrydžius elektroniniais laiškais vėlų penktadienio vakarą ar ankstyvą šeštadienio rytą. Daugelis jų socialiniuose tinkluose skundėsi, kad negali kompanijos tinklalapyje nusipirkti kitų bilietų bei negali prisiskambinti į aviakompaniją.

Socialiniame tinkle „Twitter“ vienam klientui „British Airways“ atstovas nurodė, kad streikai paveikia kai kuriuos skrydžius prieš ir po streiko dėl „operacinių priežasčių, įskaitant įgulos radimą ir lėktuvo buvimo vietą“.

Kelionių ekspertas Simonas Calderis paaiškino, kad, pavyzdžiui, „British Airways“ nesiųs lėktuvo į Honkongą, jeigu pilotas kitą dieną ketina streikuoti. Jo teigimu, „British Airways“ privalo surasti klientams alternatyvų skrydį tą pačią dieną, jeigu tai įmanoma, net jei tai reikštų, kad kompanijai teks nupirkti bilietą skrydžiui su kita aviakompanija.

O jeigu skrydis atidėtas pernakt, aviakompanija privalo sumokėti už viešbutį ir maitinimą, sakė ekspertas.

„Blogiausias dalykas, kokį galite padaryti, yra susigrąžinti visus sumokėtus pinigus, nes tuomet jums teks patiems pirktis naują bilietą, o tai gali kainuoti gerokai daugiau“, – sakė S. Calderis.

Britanijos aviakompanijų pilotų asociacija (Balpa) penktadienį nurodė, kad streikai yra „paskutinė išeitis“ dėl „didžiulio nusivylimo“ kompanijos vadovybe. Pilotai atmetė aviakompanijos liepą pateiktą pasiūlymą atlyginimus per ateinančius trejus metus jiems padidinti 11,5 proc.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: