„British Gas“ milijonus kraunasi iš klientų permokų? - Anglija.lt
 

„British Gas“ milijonus kraunasi iš klientų permokų? 

Didžiosios Britanijos energetikos kompanija „British Gas“ užsidirba milijonus svarų sterlingų iš klientų permokų. Bent jau taip teigia gerai informuotas šaltinis, kuriuo remiasi dienraštis „The Daily Mail“.

Šaltinio teigimu, kompanija jau uždirbo 20 mln. svarų sterlingų iš permokėjusių klientų, kurie nusprendžia pereiti pas kitą energetikos kompaniją. Paprastai tokie klientai net nežino, kad permokėjo už „British Gas“ paslaugas. Savo ruožtu kompanija gautas permokas negrąžina, o pasilieka.

Pati „British Gas“ skelbia dedanti „visas pastangas“, kad surastų išėjusius klientus ir grąžintų jiems pinigus, tačiau, jos teigimu, negali surasti visų tokių klientų.

„Dėl tokios praktikos nenuostabu, kad žmonės nepasitiki energetikos kompanijomis, – reaguodama į tokį pranešimą pareiškė šešėlinės vyriausybės energetikos sekretorė Caroline Flint. – Tiesiog nepriimta, kad žmonės permoka tiekėjams, kurie jau ir taip plėšia didelius pinigus už savo paslaugas. Jei klientas permokėjo, tie pinigai turi būti grąžinti. Jei kompanija negali surasti permokėjusio kliento, tuomet tie pinigai turi būti panaudoti sumažinti sąskaitas ar padėti labiausiai pažeidžiamiems klientams, o ne didinti savo pelną“.

Didžiosios Britanijos energetikos kompanija „British Gas“ užsidirba milijonus svarų sterlingų iš klientų permokų. Bent jau taip teigia gerai informuotas šaltinis, kuriuo remiasi dienraštis „The Daily Mail“.

Šaltinio teigimu, kompanija jau uždirbo 20 mln. svarų sterlingų iš permokėjusių klientų, kurie nusprendžia pereiti pas kitą energetikos kompaniją. Paprastai tokie klientai net nežino, kad permokėjo už „British Gas“ paslaugas. Savo ruožtu kompanija gautas permokas negrąžina, o pasilieka.

Pati „British Gas“ skelbia dedanti „visas pastangas“, kad surastų išėjusius klientus ir grąžintų jiems pinigus, tačiau, jos teigimu, negali surasti visų tokių klientų.

„Dėl tokios praktikos nenuostabu, kad žmonės nepasitiki energetikos kompanijomis, – reaguodama į tokį pranešimą pareiškė šešėlinės vyriausybės energetikos sekretorė Caroline Flint. – Tiesiog nepriimta, kad žmonės permoka tiekėjams, kurie jau ir taip plėšia didelius pinigus už savo paslaugas. Jei klientas permokėjo, tie pinigai turi būti grąžinti. Jei kompanija negali surasti permokėjusio kliento, tuomet tie pinigai turi būti panaudoti sumažinti sąskaitas ar padėti labiausiai pažeidžiamiems klientams, o ne didinti savo pelną“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: