Britų „Tesco“ planuoja „strateginį aljansą“ su prancūzų „Carrefour“, žada mažesnes kainas - Anglija.lt
 

Britų „Tesco“ planuoja „strateginį aljansą“ su prancūzų „Carrefour“, žada mažesnes kainas 

Didžiausias JK mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ paskelbė planuojantis „strateginį aljansą“ su Prancūzijos mažmeninės prekybos milžine „Carrefour“ ir žada mažesnes kainas pirkėjams.

Abi kompanijos siekia sujungti savo galias, kad sumažintų savo išlaidas ir pasiūlytų pirkėjams pigesnių produktų. Bendrovių teigimu, aljansas pagerins prekių kokybę ir pasirinkimą ir sukurs „puikių galimybių“ tiekėjams.

Ekspertai sako, kad tokį tinklų sprendimą paskatino auganti konkurencija. „Tesco“ yra didžiausias prekybos tinklas JK, o „Carrefour“ – didžiausias Europoje. „Tesco“ turi 440 tūkst. darbuotojų, o „Carrefour“ tinklas, veikiantis daugiau nei trisdešimtyje pasaulio šalių, turi 375 tūkst. darbuotojų.

„Dirbdami kartu ir pasinaudodami savo bendra patirtimi ir galimybėmis pritraukti tiekėjų, mes galėsime dar geriau aptarnauti vartotojus ir pagerinti asortimentą, kokybę ir kainą“, – sakė „Tesco“ vadovas Dave'as Lewisas.

Vadinamieji tradiciniai UK prekybos tinklai – „Tesco“, „Sainsbury's“, „Asda“ ir „Morrisons“ – jaučiai didelę konkurenciją iš sparčiai besiplečiančių vokiškųjų mažų kainų parduotuvių tinklų „Aldi“ ir „Lidl“.

Didžiausias JK mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ paskelbė planuojantis „strateginį aljansą“ su Prancūzijos mažmeninės prekybos milžine „Carrefour“ ir žada mažesnes kainas pirkėjams.

Abi kompanijos siekia sujungti savo galias, kad sumažintų savo išlaidas ir pasiūlytų pirkėjams pigesnių produktų. Bendrovių teigimu, aljansas pagerins prekių kokybę ir pasirinkimą ir sukurs „puikių galimybių“ tiekėjams.

Ekspertai sako, kad tokį tinklų sprendimą paskatino auganti konkurencija. „Tesco“ yra didžiausias prekybos tinklas JK, o „Carrefour“ – didžiausias Europoje. „Tesco“ turi 440 tūkst. darbuotojų, o „Carrefour“ tinklas, veikiantis daugiau nei trisdešimtyje pasaulio šalių, turi 375 tūkst. darbuotojų.

„Dirbdami kartu ir pasinaudodami savo bendra patirtimi ir galimybėmis pritraukti tiekėjų, mes galėsime dar geriau aptarnauti vartotojus ir pagerinti asortimentą, kokybę ir kainą“, – sakė „Tesco“ vadovas Dave'as Lewisas.

Vadinamieji tradiciniai UK prekybos tinklai – „Tesco“, „Sainsbury's“, „Asda“ ir „Morrisons“ – jaučiai didelę konkurenciją iš sparčiai besiplečiančių vokiškųjų mažų kainų parduotuvių tinklų „Aldi“ ir „Lidl“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: