Britų milžinas „Barclays“ atidaro naują centrą Vilniuje, skelbia, kiek priims naujų žmonių 

„Barclays“ Vilniuje plečia savo veiklą – atidaromas Žmogiškųjų išteklių valdymo centras.

„IT centro augimas akivaizdžiai parodė, kad investicija Lietuvoje buvo puikus sprendimas. Efektyvi jo veikla, užsienio kalbų mokėjimas ir galimybė lengvai rasti puikių darbuotojų paskatino čia kurti ir vieną svarbiausių administracinių „Barclays“ centrų, ‒ teigia naujojo „Barclays“ Žmogiškųjų išteklių valdymo centro vadovas Mariano Andrade Gonzalezas. – Džiaugiuosi, kad pavyko greitai suburti beveik visą aukštos kompetencijos profesionalų komandą ir net neabejoju, kad šio centro veikla bus labai sėkminga.“

Žmogiškųjų išteklių valdymo centre bus suburti aukštos kvalifikacijos humanitarinių specialybių specialistai – ketinama įdarbinti apie 80 verslo administravimo ir žmogiškųjų išteklių valdymo specialistų. Tai ypač aktualu, turint omenyje, kad Lietuvoje sukuriama mažiau darbo vietų šių sričių specialistams: nors šalies kolegijose ir universitetuose kasmet paruošiama apie 12 tūkst. žmogiškųjų išteklių valdymo gebėjimų įgavusių specialistų, o darbu personalo vadybos srityje, remiantis vieno iš didžiausių darbo paieškos portalų duomenimis, šiuo metu domisi daugiau nei 11, 5 tūkst. specialistų, darbo pasiūlymų šioje srityje yra vos 12, rašoma „Investuok Lietuvoje“ pranešime spaudai.

Pasak VšĮ „Investuok Lietuvoje“ generalinės direktorės Mildos Dargužaitės, „Barclays“ veikla ypač svarbi stiprinant paslaugų centrų klasterį Lietuvoje: „Žmogiškųjų išteklių valdymo centras bus pirmasis tokio tipo paslaugų centras šalyje. Dirbdami su pažangiausiomis technologijomis bei kokybės vadybos programomis, darbuotojai galės kaupti žinias ir ateityje dalintis patirtimi su kitais specialistais bei mokslo įstaigomis. Tokių centrų steigimas visame pasaulyje sparčiai populiarėja, o tai, kad „Barclays“ savo paslaugų centrui pasirinko būtent Lietuvą, yra didelis laimėjimas ir kartu rimtas signalas kitiems investuotojams“, ‒ teigia M. Dargužaitė.

Anglija.lt

„Barclays“ Vilniuje plečia savo veiklą – atidaromas Žmogiškųjų išteklių valdymo centras.

„IT centro augimas akivaizdžiai parodė, kad investicija Lietuvoje buvo puikus sprendimas. Efektyvi jo veikla, užsienio kalbų mokėjimas ir galimybė lengvai rasti puikių darbuotojų paskatino čia kurti ir vieną svarbiausių administracinių „Barclays“ centrų, ‒ teigia naujojo „Barclays“ Žmogiškųjų išteklių valdymo centro vadovas Mariano Andrade Gonzalezas. – Džiaugiuosi, kad pavyko greitai suburti beveik visą aukštos kompetencijos profesionalų komandą ir net neabejoju, kad šio centro veikla bus labai sėkminga.“

Žmogiškųjų išteklių valdymo centre bus suburti aukštos kvalifikacijos humanitarinių specialybių specialistai – ketinama įdarbinti apie 80 verslo administravimo ir žmogiškųjų išteklių valdymo specialistų. Tai ypač aktualu, turint omenyje, kad Lietuvoje sukuriama mažiau darbo vietų šių sričių specialistams: nors šalies kolegijose ir universitetuose kasmet paruošiama apie 12 tūkst. žmogiškųjų išteklių valdymo gebėjimų įgavusių specialistų, o darbu personalo vadybos srityje, remiantis vieno iš didžiausių darbo paieškos portalų duomenimis, šiuo metu domisi daugiau nei 11, 5 tūkst. specialistų, darbo pasiūlymų šioje srityje yra vos 12, rašoma „Investuok Lietuvoje“ pranešime spaudai.

Pasak VšĮ „Investuok Lietuvoje“ generalinės direktorės Mildos Dargužaitės, „Barclays“ veikla ypač svarbi stiprinant paslaugų centrų klasterį Lietuvoje: „Žmogiškųjų išteklių valdymo centras bus pirmasis tokio tipo paslaugų centras šalyje. Dirbdami su pažangiausiomis technologijomis bei kokybės vadybos programomis, darbuotojai galės kaupti žinias ir ateityje dalintis patirtimi su kitais specialistais bei mokslo įstaigomis. Tokių centrų steigimas visame pasaulyje sparčiai populiarėja, o tai, kad „Barclays“ savo paslaugų centrui pasirinko būtent Lietuvą, yra didelis laimėjimas ir kartu rimtas signalas kitiems investuotojams“, ‒ teigia M. Dargužaitė.

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: