Britų pilotas keleiviams pasakė, jog neturi kvalifikacijos tūpti tvyrant rūkui - Anglija.lt
 

Britų pilotas keleiviams pasakė, jog neturi kvalifikacijos tūpti tvyrant rūkui 

Britų keleivinis lėktuvas kelios minutės prieš tūpimą Paryžiuje turėjo apsisukti ir grįžti, nes pilotui, turinčiam 30 metų skraidymo patirtį, nebuvo suteikta kvalifikacija tūpti tvyrant rūkui, patvirtino oro bendrovė.

"Flybe" lėktuvui artinantis prie Charles'io de Gaulle'io (Šarlio de Golio) oro uosto, pilotas apstulbino keleivius tokiu pranešimu: "Neturiu kvalifikacijos lėktuvui nutupdyti". Tada lėktuvas apsisuko ir nuskrido atgal į Kardifą.

Šios pigių skrydžių bendrovės atstovė sakė, kad tas pilotas yra "patyręs aviatorius, turintis daugiau kaip 30 metų patirtį komercinės aviacijos srityje ir pilotavęs įvairius keleivinius lėktuvus".

"Jis palyginti neseniai pakeitė savo pilotuojamų lėktuvų klasę iš "Bombardier Q300" į "Bombardier Q400" ir dar nebaigė būtino parengimo prasto matomumo sąlygoms, kad užbaigtų tūpimą tokiomis sąlygomis kaip tirštas rūkas, tvyrojęs Paryžiaus Charles'io de Gaulle'io oro uoste", - sakė atstovė. "Todėl kapitonas gana teisingai (pasielgė): apsuko lėktuvą ir grįžo į Kardifą ... Ši sprendimą kompanija palaiko šimtu procentų", - pabrėžė ji.

Civilinės aviacijos administracija incidentą pavadino "gana neįprastu, bet turbūt ne tokiu, kuris būtų negirdėtas". "Skirtingoms klimatinėms sąlygoms, tokioms, kaip rūkas, reikia tam tikro įgūdžių lygio, o jis tikriausiai neturėjo tokio lygio parengimo, kokio reikia šiam konkrečiam lėktuvui", - sakė administracijos atstovas.

Britų keleivinis lėktuvas kelios minutės prieš tūpimą Paryžiuje turėjo apsisukti ir grįžti, nes pilotui, turinčiam 30 metų skraidymo patirtį, nebuvo suteikta kvalifikacija tūpti tvyrant rūkui, patvirtino oro bendrovė.

"Flybe" lėktuvui artinantis prie Charles'io de Gaulle'io (Šarlio de Golio) oro uosto, pilotas apstulbino keleivius tokiu pranešimu: "Neturiu kvalifikacijos lėktuvui nutupdyti". Tada lėktuvas apsisuko ir nuskrido atgal į Kardifą.

Šios pigių skrydžių bendrovės atstovė sakė, kad tas pilotas yra "patyręs aviatorius, turintis daugiau kaip 30 metų patirtį komercinės aviacijos srityje ir pilotavęs įvairius keleivinius lėktuvus".

"Jis palyginti neseniai pakeitė savo pilotuojamų lėktuvų klasę iš "Bombardier Q300" į "Bombardier Q400" ir dar nebaigė būtino parengimo prasto matomumo sąlygoms, kad užbaigtų tūpimą tokiomis sąlygomis kaip tirštas rūkas, tvyrojęs Paryžiaus Charles'io de Gaulle'io oro uoste", - sakė atstovė. "Todėl kapitonas gana teisingai (pasielgė): apsuko lėktuvą ir grįžo į Kardifą ... Ši sprendimą kompanija palaiko šimtu procentų", - pabrėžė ji.

Civilinės aviacijos administracija incidentą pavadino "gana neįprastu, bet turbūt ne tokiu, kuris būtų negirdėtas". "Skirtingoms klimatinėms sąlygoms, tokioms, kaip rūkas, reikia tam tikro įgūdžių lygio, o jis tikriausiai neturėjo tokio lygio parengimo, kokio reikia šiam konkrečiam lėktuvui", - sakė administracijos atstovas.

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: