„Congestion charge“ mokestis Londone didės 30 proc. 

„Congestion charge“ mokestis Londone didės 30 proc.
123RF nuotr.

Nuo kito mėnesio vadinamasis automobilių grūsčių mokestis (congestion charge) Londone didės 30 proc. Šį mokestį taip pat reikės mokėti septynias dienas per savaitę.

Londono transporto sistemą valdančios tarnybos „Transport for London“ pajamos iš mokesčių surinkimo dėl įvesto karantino krito 90 proc., ir Londono meras Sadiqas Khanas sako, kad londoniečiai moka to kainą.

Per pastaruosius du mėnesius smarkiai kritus „Transport for London“ pajamoms, Britanijos vyriausybė patvirtino 1,6 mlrd. svarų vertės šios sistemos gelbėjimo planą. Londono meras apkaltino Transporto departamentą „verčiant eilinius londoniečius mokėti už tai, kad jie pasielgė teisingai dėl COVID-19“.

Miesto taryba skelbia, kad nuo birželio 22 d. „congestion charge“ mokestis didės nuo £11,50 už dieną iki £15. Be to, šio mokesčio mokėjimo laikas bus išplėstas nuo 7 val. iki 22 val. ir mokestį reikės mokėti septynias dienas per savaitę, vietoj dabar esamų tik darbo dienų.

Šis mokestis buvo panaikintas karantino laikotarpiu, kai dauguma žmonių, gyvenančių Londone ar jo apylinkėse, ėmė dirbti iš namų ir keliavo tik esant būtinybei. Tačiau nuo pirmadienio, gegužės 18 d., £11,50 mokestis grąžinamas kartu su „Ultra Low Emission Zone“ (ULEZ) mokesčiu, sieksiančiu £12,50 daugumai automobilių ir £100 – sunkvežimiams ir tarpmiestiniams autobusams.

Mero spaudos tarnyba sako, kad mokesčio padidinimas birželį „paskatins londoniečius be reikalavo nevažiuoti automobiliu, ir prognozuojama, kad eismas grūsčių mokesčio zonoje sumažės trečdaliu“.

„Transport for London“ taip pat laikinai pratęs grūsčių mokesčio kompensavimo NHS ir slaugos namų darbuotojams kompensavimo tvarką.

Taip pat keleiviams vėl teks mokėti už kelionę autobusu. Keleiviai laikinai buvo atleisti nuo mokėjimo siekiant apsaugoti autobusų vairuotojus.

„Congestion charge“ mokestis Londone didės 30 proc.
123RF nuotr.

Nuo kito mėnesio vadinamasis automobilių grūsčių mokestis (congestion charge) Londone didės 30 proc. Šį mokestį taip pat reikės mokėti septynias dienas per savaitę.

Londono transporto sistemą valdančios tarnybos „Transport for London“ pajamos iš mokesčių surinkimo dėl įvesto karantino krito 90 proc., ir Londono meras Sadiqas Khanas sako, kad londoniečiai moka to kainą.

Per pastaruosius du mėnesius smarkiai kritus „Transport for London“ pajamoms, Britanijos vyriausybė patvirtino 1,6 mlrd. svarų vertės šios sistemos gelbėjimo planą. Londono meras apkaltino Transporto departamentą „verčiant eilinius londoniečius mokėti už tai, kad jie pasielgė teisingai dėl COVID-19“.

Miesto taryba skelbia, kad nuo birželio 22 d. „congestion charge“ mokestis didės nuo £11,50 už dieną iki £15. Be to, šio mokesčio mokėjimo laikas bus išplėstas nuo 7 val. iki 22 val. ir mokestį reikės mokėti septynias dienas per savaitę, vietoj dabar esamų tik darbo dienų.

Šis mokestis buvo panaikintas karantino laikotarpiu, kai dauguma žmonių, gyvenančių Londone ar jo apylinkėse, ėmė dirbti iš namų ir keliavo tik esant būtinybei. Tačiau nuo pirmadienio, gegužės 18 d., £11,50 mokestis grąžinamas kartu su „Ultra Low Emission Zone“ (ULEZ) mokesčiu, sieksiančiu £12,50 daugumai automobilių ir £100 – sunkvežimiams ir tarpmiestiniams autobusams.

Mero spaudos tarnyba sako, kad mokesčio padidinimas birželį „paskatins londoniečius be reikalavo nevažiuoti automobiliu, ir prognozuojama, kad eismas grūsčių mokesčio zonoje sumažės trečdaliu“.

„Transport for London“ taip pat laikinai pratęs grūsčių mokesčio kompensavimo NHS ir slaugos namų darbuotojams kompensavimo tvarką.

Taip pat keleiviams vėl teks mokėti už kelionę autobusu. Keleiviai laikinai buvo atleisti nuo mokėjimo siekiant apsaugoti autobusų vairuotojus.

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: