D. Trumpo žmona dėl kaltinimų prostitucija į teismą padavė britų laikraštį 

JAV prezidento Donaldo Trumpo žmona Melania Trump vėl padavė ieškinį prieš Didžiosios Britanijos laikraštį „The Daily Mail“ už ją šmeižiančios informacijos skelbimą, praneša AP.

Kaip pažymima, ieškinys pareikštas Niujorko teisme. Pirmoji ponia reikalauja iš leidinio mažiausiai 150 milijonų dolerių kompensacijos.

Prieš tai Merilando valstijos teismas atmetė D. Trumpo žmonos advokatų ieškinį dėl šmeižto prieš „The Daily Mail“. Sprendimas buvo motyvuojamas tuo, jog teismas Merilande neturi reikiamos jurisdikcijos, kad nagrinėtų bylą prieš užsienio leidinį, nes šis neturi filialų valstijos teritorijoje. O Niujorke „The Daily Mail“ turi savo biurą, praneša AP.

Konfliktas prasidėjo leidiniui paskelbus publikaciją, kurioje buvo teigiama, kad esą iš Slovėnijos kilusi Melanija vertėsi prostitucija Niujorke, kur 1995 metais ir susitiko su milijardieriumi D. Trampu. Juos neva supažindino modelių agentūrai vadovavęs ir anksčiau magnatui dirbęs Paolo Zampolli. „The Daily Mail“ rašė, kad didžiąją dalį informacijos persispausdino iš Slovėnijos žiniasklaidos. Šią temą pasigavo daugelis Didžiosios Britanijos ir Amerikos leidinių.

Praėjusių metų rugpjūtį D. Trampo žmonos advokatas Charlesas Harderis įspėjo žiniasklaidos priemones, kad ketinama paduoti jas į teismą už melagingų gandų apie Melanijos darbą palydovių agentūroje dešimtajame dešimtmetyje skleidimą. Leidiniai „Inquisitr“, „Bipartisan Report“ ir kiti anuliavo savo publikacijas ir atsiprašė. „The Daily Mail“ pašalino savo straipsnius, bet nuo atsiprašymo susilaikė.

Parengta pagal ELTA informaciją

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

JAV prezidento Donaldo Trumpo žmona Melania Trump vėl padavė ieškinį prieš Didžiosios Britanijos laikraštį „The Daily Mail“ už ją šmeižiančios informacijos skelbimą, praneša AP.

Kaip pažymima, ieškinys pareikštas Niujorko teisme. Pirmoji ponia reikalauja iš leidinio mažiausiai 150 milijonų dolerių kompensacijos.

Prieš tai Merilando valstijos teismas atmetė D. Trumpo žmonos advokatų ieškinį dėl šmeižto prieš „The Daily Mail“. Sprendimas buvo motyvuojamas tuo, jog teismas Merilande neturi reikiamos jurisdikcijos, kad nagrinėtų bylą prieš užsienio leidinį, nes šis neturi filialų valstijos teritorijoje. O Niujorke „The Daily Mail“ turi savo biurą, praneša AP.

Konfliktas prasidėjo leidiniui paskelbus publikaciją, kurioje buvo teigiama, kad esą iš Slovėnijos kilusi Melanija vertėsi prostitucija Niujorke, kur 1995 metais ir susitiko su milijardieriumi D. Trampu. Juos neva supažindino modelių agentūrai vadovavęs ir anksčiau magnatui dirbęs Paolo Zampolli. „The Daily Mail“ rašė, kad didžiąją dalį informacijos persispausdino iš Slovėnijos žiniasklaidos. Šią temą pasigavo daugelis Didžiosios Britanijos ir Amerikos leidinių.

Praėjusių metų rugpjūtį D. Trampo žmonos advokatas Charlesas Harderis įspėjo žiniasklaidos priemones, kad ketinama paduoti jas į teismą už melagingų gandų apie Melanijos darbą palydovių agentūroje dešimtajame dešimtmetyje skleidimą. Leidiniai „Inquisitr“, „Bipartisan Report“ ir kiti anuliavo savo publikacijas ir atsiprašė. „The Daily Mail“ pašalino savo straipsnius, bet nuo atsiprašymo susilaikė.

Parengta pagal ELTA informaciją

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: