Darbdavių dėmesį bando patraukti naujais triukais - Anglija.lt
 

Darbdavių dėmesį bando patraukti naujais triukais 


Darbo ieškantys amerikiečiai griebiasi neįprastų triukų, kad patrauktų darbdavių dėmesį, pavyzdžiui, kartu su gyvenimo aprašymu atsiunčia batą.

Trečiadienį paskelbtos apklausos duomenimis, daugiau neįprastos taktikos šiemet pastebėjo penktadalis sprendimus dėl naujų darbuotojų priimančių vadybininkų, rašo „Reuters“.

Ieškodami darbo, kai nedarbas yra aukščiausias per 25 metus, kandidatai išbando įvairiausių gudrybių:

* dalija gyvenimo aprašymus prie šviesoforų;

* plauna automobilius kompanijos stovėjimo aikštelėje;

* bendrovės priimamajame paskelbia būsiantys tol, kol su jais pasikalbės direktorius;

* atsiunčia tortą, atrodantį kaip vizitinė kortelė su kandidato atvaizdu;

* dalija nemokamos kavos puodelius, ant kurių surašo savo asmeninius duomenis;

* apsilanko pas tą patį kirpėją, kurio paslaugomis naudojasi įmonės vadovas, ir prašo užrtartį žodį.

Vienas kandidatas prie savo gyvenimo aprašymo pridėjo batą kaip būdą „kyštelėti koją į tarpdurį“.

„Darbo vietos paieška trunka ilgiau ir joje tenka susidurti su daugiau konkurentų nei per ankstesnius metus. Kai kurie kandidatai ėmėsi ekstremalios taktikos“, – komentavo Jasonas Ferrara, vyresnysis karjeros patarėjas apklausos duomenis išplatinusiame tinklapyje „CareerBuilder“.

Tačiau jis perspėjo, jog „nors neįprasti darbo paieškos būdai gali patraukti darbdavių dėmesį, jie turi būti atlikti atsargiai ir profesionaliai, kad kandidatas būtų prisimenamas dėl tinkamų priežasčių“.

Apklausa atlikta šių metų vasario ir kovo mėnesiais. Jos metu apklausti 2,54 tūkst. respondentų.


Darbo ieškantys amerikiečiai griebiasi neįprastų triukų, kad patrauktų darbdavių dėmesį, pavyzdžiui, kartu su gyvenimo aprašymu atsiunčia batą.

Trečiadienį paskelbtos apklausos duomenimis, daugiau neįprastos taktikos šiemet pastebėjo penktadalis sprendimus dėl naujų darbuotojų priimančių vadybininkų, rašo „Reuters“.

Ieškodami darbo, kai nedarbas yra aukščiausias per 25 metus, kandidatai išbando įvairiausių gudrybių:

* dalija gyvenimo aprašymus prie šviesoforų;

* plauna automobilius kompanijos stovėjimo aikštelėje;

* bendrovės priimamajame paskelbia būsiantys tol, kol su jais pasikalbės direktorius;

* atsiunčia tortą, atrodantį kaip vizitinė kortelė su kandidato atvaizdu;

* dalija nemokamos kavos puodelius, ant kurių surašo savo asmeninius duomenis;

* apsilanko pas tą patį kirpėją, kurio paslaugomis naudojasi įmonės vadovas, ir prašo užrtartį žodį.

Vienas kandidatas prie savo gyvenimo aprašymo pridėjo batą kaip būdą „kyštelėti koją į tarpdurį“.

„Darbo vietos paieška trunka ilgiau ir joje tenka susidurti su daugiau konkurentų nei per ankstesnius metus. Kai kurie kandidatai ėmėsi ekstremalios taktikos“, – komentavo Jasonas Ferrara, vyresnysis karjeros patarėjas apklausos duomenis išplatinusiame tinklapyje „CareerBuilder“.

Tačiau jis perspėjo, jog „nors neįprasti darbo paieškos būdai gali patraukti darbdavių dėmesį, jie turi būti atlikti atsargiai ir profesionaliai, kad kandidatas būtų prisimenamas dėl tinkamų priežasčių“.

Apklausa atlikta šių metų vasario ir kovo mėnesiais. Jos metu apklausti 2,54 tūkst. respondentų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: