Tai yra skaitytojo įkelta informacija, ir Anglija.lt Ltd už turinį neatsako.
Vakar Anglija.lt pasiekė skundas, kad buitinės technikos įmonė pasisavino taisyti išvežtą šaldytuvą. Vis dėlto su redakcija susisiekęs kaltinamasis teigia, kad viskas buvo visai kitaip.
Šaldytuvą pavogė iš įmonės jau atleistas darbuotojas, todėl pretenzijos turėtų būti reiškiamos jam, o ne firmai. Plačiau skaitykite atsakyme į skundą apačioje.
*Kalba netaisyta
Sveiki,
Buvau sokiruotas ir taip pat nemalonu buvo suzinoti, kad musu tautieciai nenori saziningai konkuruoti. Tokia isvada persasi perskaicius patalpinta skunda jusu svetaineje, del neva pasisavintos buitines technikos is kliento.
Noriu perspeti savo ruoztu musu tautiecius, kad atsargiai kviestusi i Anglija atvykti darbuotojus is Lietuvos, ka buvau padares as.
Raimundui A. buvo suteiktas nemokamai gyvenimui kambarys, taip pat nemokamai galejo naudotis mano transportu vazineti pas klientus i uzsakymus, o jis apsiles kojas, nusprende naudotis tuo savo tikslams ir uz mano nugaros pradejo dirbti su kita ,,imone'' ar tiesiog susirasdamas privacius uzsakymus.
Kilus itarimui ir suorganizavus patikrinima, supratau, kad mano itarimas pasitvirtino. As paprasiau jo isvykti ir ta pati vakara pasigedau pinigu ir masinos. Tiesa, masina po keliu valandu grazino tik jau be dalies smulkios darbo irangos.
Tai manau saldytuvo savininkas turetu kreiptis del savo nuosavybes ne i mano imone, o i ta ,, IMONE'' is kurios jis buvo issikvietes specialista Raimunda ir pries rasant toki skunda, bent jau pateikti priimto uzsakymo skambuti savo telefonu isklotineje ar atsiusta emaila ar bent sms zinute, kaip irodyma.
Pagarbiai,
Ramunas
Komentarai
Saldytuvo savininke,tik norejau perspeti kitus zmones kad butu atsargus.O imones savininkui tik noriu pasakyti,kad jeigu netycia pavyktu bent viena diena issiblaivyti ir i situacija pazvelgti blaiviu protu,iseiti butu galima surasti,nes saldytuvas buvo atvestas asmeniskai i jusu namus.Mums tas pats kuris meistras ji taise,atsakomybe uz paliktus daiktus prisiima savininkas ir kas benutiktu privalo informuoti savo klientus.
Pirmiausia reikia issiaiskinti pas ka buvo priimtas uzsakymas:
1. jei pas Ramuna (dabartinis firmos vadovas)-tai tada ponas Ramunai, nieko neblieka daryt . Jus nesate atsakomybe uz savo firma ir darbuotojus.
2. jei pas ta Raimunda A. (galimai apsivogusi)-tada Ramunas ne prie ko. O kliente turi pati duoti i policija ir ieskoti vagies Raimundo A..
3. Jei per 3cia imone (sakykim "R ir Co"), kur dirbo itariamasis Raimundas A.-tada ieskoti ir tos firmeles , ir to Raimundelio...
p.s.
Jei uzsakymo nera/prapuole/neisrase tada - ieskinys metamas i siuksliu deze
simple!
sest!
teismas baigtas. Byla baigta.
sekantis...
Visiskai su Jumis sutinku !!!
Nemeluokit tamsta.Jūsų darbuotojas jūms dirba tad jūs turit atsakyti uz jo veiksmus.Nekaltinkit kazkokios trecios salies.Jei jis jus apvoge tai perduokit įrodymus policijai.Ir atsiskaitykit su apgautais klientais.