Dauguma „Juodojo penktadienio“ akcijų tėra akių dūmimas, sako „Which?“ 

Dauguma „Juodojo penktadienio“ akcijų tėra akių dūmimas, sako „Which?“
123RF nuotr.

Artėjant kasmetiniams „Juodojo penktadienio“ išpardavimams, Jungtinės Karalystės vartotojų interesus ginanti organizacija „Which?“ sako, kad visos tokios akcijos tėra ... akių dūmimas. Jos teigimu, labai retais atvejais pritaikoma reali akcija.

„Which?“ teigia, kad tik vienu iš dvidešimties atvejų prekės kaina realiai sumažėja. Pavyzdžiui, organizacija yra nustačiusi, kad pasibaigus „Juodojo penktadienio“ išpardavimams nemažai prekių būdavo net pigesnės.

„Which?“ pernai šešis mėnesius prieš „Juodąjį penktadienį“ ir šešis mėnesius po jo fiksavo 83 prekių kainas įvairiose parduotuvėse, įskaitant „Currys PC World“, „Amazon“ ir „John Lewis“. Tik keturios prekės per išpardavimus buvo pigesnės nei kitu metu. Šešios iš dešimties prekių buvo pigesnės ar kainavo tiek pat mažiausiai vieną dieną per šešių mėnesių laikotarpį iki išpardavimų.

Kalbant apie dviejų savaičių laikotarpį aplink patį „Juodąjį penktadienį“, įskaitant savaitę prieš ir savaitę po jo, trys ketvirtadaliai prekių buvo pigesni arba kainavo tiek pat šešis mėnesius po išpardavimų.  Skaityti toliau...

2019-11-26 / 11:40
Dauguma „Juodojo penktadienio“ akcijų tėra akių dūmimas, sako „Which?“
123RF nuotr.

Artėjant kasmetiniams „Juodojo penktadienio“ išpardavimams, Jungtinės Karalystės vartotojų interesus ginanti organizacija „Which?“ sako, kad visos tokios akcijos tėra ... akių dūmimas. Jos teigimu, labai retais atvejais pritaikoma reali akcija.

„Which?“ teigia, kad tik vienu iš dvidešimties atvejų prekės kaina realiai sumažėja. Pavyzdžiui, organizacija yra nustačiusi, kad pasibaigus „Juodojo penktadienio“ išpardavimams nemažai prekių būdavo net pigesnės.

„Which?“ pernai šešis mėnesius prieš „Juodąjį penktadienį“ ir šešis mėnesius po jo fiksavo 83 prekių kainas įvairiose parduotuvėse, įskaitant „Currys PC World“, „Amazon“ ir „John Lewis“. Tik keturios prekės per išpardavimus buvo pigesnės nei kitu metu. Šešios iš dešimties prekių buvo pigesnės ar kainavo tiek pat mažiausiai vieną dieną per šešių mėnesių laikotarpį iki išpardavimų.

Kalbant apie dviejų savaičių laikotarpį aplink patį „Juodąjį penktadienį“, įskaitant savaitę prieš ir savaitę po jo, trys ketvirtadaliai prekių buvo pigesni arba kainavo tiek pat šešis mėnesius po išpardavimų.  Skaityti toliau...

 (Komentarų: 0)