Dauguma traukinių keleivių Britanijoje nežino apie savo teises 

Dauguma traukinių keleivių Jungtinėje Karalystėje nežino apie turimą teisę reikalauti kompensacijos, jei traukinys vėlavo arba buvo atšauktas, skelbia Geležinkelių priežiūros taryba (ORR), kuria remiasi BBC.

Net 75 proc. Britanijos gyventojų, kurie naudojasi geležinkelių paslaugomis, turi nepakankamai informacijos apie tai, jog gali susigrąžinti pinigus. Pavyzdžiui, vargiai kas žino, jog jei traukinys vėluoja ir jūs nusprendžiate juo nebevažiuoti, turite teisę grąžinti bilietą ir susigrąžinti visus sumokėtus pinigus.

74 proc. apklaustų geležinkelių keleivių taip pat mano, kad geležinkelių kompanijos nesiima pakankamų veiksmų, kad informuotų keleivius apie kompensacijos mokėjimo tvarką. Kai kurie keleiviai mano, kad tokia informacija turėtų būti aiškiau skelbiama kompanijų interneto svetainėse ar reklaminiuose plakatuose.

Geležinkelių priežiūros taryba pabrėžia pagrindinius principus, kuomet galima reikalauti kompensacijos:

1. Traukinys vėluoja ar buvo atšauktas, ir jūs nusprendžiate nebetęsti kelionės.
2. Net jei nusprendžiate tęsti kelionę, vis tiek jums gali priklausyti kompensacija.
3. Jei traukinys vėluoja vieną valandą, turite teisę susigrąžinti mažiausiai 20 proc. nuo už vieną bilietą sumokėtos sumos.
4. Kompensacija gali būti nemokama vandalizmo ar prasto oro atveju.
5. Prašymą išmokėti kompensaciją reikia pateikti per 28 dienas.
6. Kompensacija paprastai mokama kuponais, kurie galioja vienerius metus.
7. Dešimt JK geležinkelių kompanijų moka kompensacijas, jei traukinys vėluoja pusvalandį.

„Norime, kad su keleiviais būtų elgiamasi sąžiningai ir jie gautų kokybiškų paslaugų, už kurias sumokėjo, ir kai taip nėra, galėtų reikalauti paslaugų teikėjo atsakomybės“, – ORR vadovė Anna Walker.

Verta paminėti, kad statistika rodo, jog 2012-2013 metais laiku Britanijoje atvyko daugiau nei 90 proc. traukinių.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Dauguma traukinių keleivių Jungtinėje Karalystėje nežino apie turimą teisę reikalauti kompensacijos, jei traukinys vėlavo arba buvo atšauktas, skelbia Geležinkelių priežiūros taryba (ORR), kuria remiasi BBC.

Net 75 proc. Britanijos gyventojų, kurie naudojasi geležinkelių paslaugomis, turi nepakankamai informacijos apie tai, jog gali susigrąžinti pinigus. Pavyzdžiui, vargiai kas žino, jog jei traukinys vėluoja ir jūs nusprendžiate juo nebevažiuoti, turite teisę grąžinti bilietą ir susigrąžinti visus sumokėtus pinigus.

74 proc. apklaustų geležinkelių keleivių taip pat mano, kad geležinkelių kompanijos nesiima pakankamų veiksmų, kad informuotų keleivius apie kompensacijos mokėjimo tvarką. Kai kurie keleiviai mano, kad tokia informacija turėtų būti aiškiau skelbiama kompanijų interneto svetainėse ar reklaminiuose plakatuose.

Geležinkelių priežiūros taryba pabrėžia pagrindinius principus, kuomet galima reikalauti kompensacijos:

1. Traukinys vėluoja ar buvo atšauktas, ir jūs nusprendžiate nebetęsti kelionės.
2. Net jei nusprendžiate tęsti kelionę, vis tiek jums gali priklausyti kompensacija.
3. Jei traukinys vėluoja vieną valandą, turite teisę susigrąžinti mažiausiai 20 proc. nuo už vieną bilietą sumokėtos sumos.
4. Kompensacija gali būti nemokama vandalizmo ar prasto oro atveju.
5. Prašymą išmokėti kompensaciją reikia pateikti per 28 dienas.
6. Kompensacija paprastai mokama kuponais, kurie galioja vienerius metus.
7. Dešimt JK geležinkelių kompanijų moka kompensacijas, jei traukinys vėluoja pusvalandį.

„Norime, kad su keleiviais būtų elgiamasi sąžiningai ir jie gautų kokybiškų paslaugų, už kurias sumokėjo, ir kai taip nėra, galėtų reikalauti paslaugų teikėjo atsakomybės“, – ORR vadovė Anna Walker.

Verta paminėti, kad statistika rodo, jog 2012-2013 metais laiku Britanijoje atvyko daugiau nei 90 proc. traukinių.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: