Dėl „Royal Mail“ klaidų milijonai JK gyventojų susidūrė su problemomis - Anglija.lt
 

Dėl „Royal Mail“ klaidų milijonai JK gyventojų susidūrė su problemomis 

Apytiksliai 31 milijonas žmonių per Kalėdas nukentėjo dėl laiškų vėlavimo, nes „Royal Mail“ trečius metus iš eilės nuvilia vartotojus“, pranešė „Citizens Advice“.

Labdaros organizacijos atlikta apklausa rodo, kad apie 60 proc. JK suaugusiųjų pavėluotai gavo siuntas, o kai kurie dar dabar metų gauna šventinius atvirukus. Maždaug 11 proc. – apie 3,2 mln. apklaustųjų – teigė praleidę svarbų dokumentą, pavyzdžiui, draudimo laišką ar teisinį dokumentą, o 8 proc. – maždaug 2,1 mln. – sveikatos įstaigų laiškus.

„Citizens Advice“ teigė, kad tai jau trečias šventinis laikotarpis iš eilės, kai „Royal Mail“ raginami pagerinti savo veiklą. Anksčiau buvo nustatyta, kad 28 % žmonių laiškai vėlavo nuo 2021 m. gruodžio vidurio iki 2022 m. sausio vidurio, o 31 % žmonių laukė visą 2021 m. sausį, o tai rodo, kad „kyla gilių problemų“ nepaisant pašto streikų, turinčių įtakos šių metų našumui.

Apklausa atskleidė, kad beveik ketvirtadalis žmonių (23 %) per 2022 m. Kalėdas pasirinko brangesnius pašto siuntimo būdus, pavyzdžiui, specialų pristatymą garantuotai. Tačiau 39 % tai padariusių asmenų siuntų vis tiek vėlavo, nors mokėjo papildomai. „Royal Mail“, kaip universaliųjų paslaugų teikėjas, privalo laiku pristatyti paštą, tačiau Kalėdų laikotarpiu tai netaikoma.

Apytiksliai 31 milijonas žmonių per Kalėdas nukentėjo dėl laiškų vėlavimo, nes „Royal Mail“ trečius metus iš eilės nuvilia vartotojus“, pranešė „Citizens Advice“.

Labdaros organizacijos atlikta apklausa rodo, kad apie 60 proc. JK suaugusiųjų pavėluotai gavo siuntas, o kai kurie dar dabar metų gauna šventinius atvirukus. Maždaug 11 proc. – apie 3,2 mln. apklaustųjų – teigė praleidę svarbų dokumentą, pavyzdžiui, draudimo laišką ar teisinį dokumentą, o 8 proc. – maždaug 2,1 mln. – sveikatos įstaigų laiškus.

„Citizens Advice“ teigė, kad tai jau trečias šventinis laikotarpis iš eilės, kai „Royal Mail“ raginami pagerinti savo veiklą. Anksčiau buvo nustatyta, kad 28 % žmonių laiškai vėlavo nuo 2021 m. gruodžio vidurio iki 2022 m. sausio vidurio, o 31 % žmonių laukė visą 2021 m. sausį, o tai rodo, kad „kyla gilių problemų“ nepaisant pašto streikų, turinčių įtakos šių metų našumui.

Apklausa atskleidė, kad beveik ketvirtadalis žmonių (23 %) per 2022 m. Kalėdas pasirinko brangesnius pašto siuntimo būdus, pavyzdžiui, specialų pristatymą garantuotai. Tačiau 39 % tai padariusių asmenų siuntų vis tiek vėlavo, nors mokėjo papildomai. „Royal Mail“, kaip universaliųjų paslaugų teikėjas, privalo laiku pristatyti paštą, tačiau Kalėdų laikotarpiu tai netaikoma.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: