Didės mokesčiai Heathrow ir Gatwicko oro uostuose - Anglija.lt
 

Didės mokesčiai Heathrow ir Gatwicko oro uostuose 

Mokesčiai Londono Heathrow oro uoste per ateinančius penkerius metus gali padvigubėti. Šį ir Londono Gatwicko oro uostą valdanti bendrovė tikina, jog mokesčių didinimo reikia paslaugų gerinimui, tačiau tokie planai piktina avialinijų vadovus.

Britanijos oro uostų darbo kokybę kontroliuojančiai organizacijai pareiškus, jog didžiausią Europoje Heathrow oro uostą valdanti Ispanijos bendrovė „Ferrovial“ turėtų investuoti į oro uosto saugumą bei sumažinti keliaujančiųjų eiles, ši iškart paskelbė apie didinamus mokesčius. Jų planus pasipelnyti kiek apkarpė Civilinės aviacijos tarnyba (CAA), nustačiusi maksimalius mokesčių dydžius. Nuo balandžio pirmosios CAA leido už vieną keleivį imti ne didesnį kaip 12,8 svaro mokestį. Per ateinančius ketverius metus jį bus galima didinti tiek, kiek šalyje didės infliacija plius 7,5 procento.

Tarnyba taip pat nustatė aukščiausią leistiną mokesčių kainą kitam koncerno „Ferrovial“ valdomam Londono oro uostui. Keliaujantieji per Gatwicką bus apmokestinami ne daugiau kaip 6,79 svaro. Tokiais sprendimais liko nepatenkintas ne tik ispanų verslo milžinas, suskubęs CAA apkaltinti valstybės kišimusi į privatų verslą, bet ir iš šių oro uostų keleivius skraidinančių avialinijų vadovai. Jų teigimu, priimtas sprendimas reiškia, jog dabar galiojantys mokesčiai per ateinančius penkerius metus gali išaugti beveik dvigubai – 86 procentais.

„Ryanair“ atstovas Michaelas Cawley teigė, jog toks sprendimas lems sumažėsiantį į Britaniją atvykstančių turistų skaičių: „Jungtinė Karalystė su kiekviena Europos šalimi konkuruoja dėl turistų ir verslo atstovų, tad dabar jie balsuos savo kojomis – jie čia nesugrįš.“

Didžiausių Britanijos avialinijų „British Airways“ atstovai teigė, jog turėtų būti stebima, ar papildomai surinkti pinigai panaudojami pagal paskirtį – oro uosto tobulinimo darbams. Dar griežčiau pasisakė „Easyjet“ atstovai, teigę, jog Britanijos sostinės oro uostuose vyksta betvarkė. Jie kreipėsi į vyriausybę prašydami, kad mokesčių didinimui būtų įvestas moratoriumas.

Tuo tarpu Heathrow ir Gatwicko oro uostų valdytojai, kurių dominavimą Londone šiuo metu tiria Britanijos konkurencijos tarnyba, tikina, jog toks mokesčių didinimas yra nepakankamas.

Heathrow oro uostas Europoje ne tik didžiausias, bet ir vienas nepatogiausių kelionėms - eilės, vėlavimai bei čia nuolat dingstantis keleivių bagažas jau tapo kasdienybe.

Anglija.lt
Wikipedia.org nuotrauka

Mokesčiai Londono Heathrow oro uoste per ateinančius penkerius metus gali padvigubėti. Šį ir Londono Gatwicko oro uostą valdanti bendrovė tikina, jog mokesčių didinimo reikia paslaugų gerinimui, tačiau tokie planai piktina avialinijų vadovus.

Britanijos oro uostų darbo kokybę kontroliuojančiai organizacijai pareiškus, jog didžiausią Europoje Heathrow oro uostą valdanti Ispanijos bendrovė „Ferrovial“ turėtų investuoti į oro uosto saugumą bei sumažinti keliaujančiųjų eiles, ši iškart paskelbė apie didinamus mokesčius. Jų planus pasipelnyti kiek apkarpė Civilinės aviacijos tarnyba (CAA), nustačiusi maksimalius mokesčių dydžius. Nuo balandžio pirmosios CAA leido už vieną keleivį imti ne didesnį kaip 12,8 svaro mokestį. Per ateinančius ketverius metus jį bus galima didinti tiek, kiek šalyje didės infliacija plius 7,5 procento.

Tarnyba taip pat nustatė aukščiausią leistiną mokesčių kainą kitam koncerno „Ferrovial“ valdomam Londono oro uostui. Keliaujantieji per Gatwicką bus apmokestinami ne daugiau kaip 6,79 svaro. Tokiais sprendimais liko nepatenkintas ne tik ispanų verslo milžinas, suskubęs CAA apkaltinti valstybės kišimusi į privatų verslą, bet ir iš šių oro uostų keleivius skraidinančių avialinijų vadovai. Jų teigimu, priimtas sprendimas reiškia, jog dabar galiojantys mokesčiai per ateinančius penkerius metus gali išaugti beveik dvigubai – 86 procentais.

„Ryanair“ atstovas Michaelas Cawley teigė, jog toks sprendimas lems sumažėsiantį į Britaniją atvykstančių turistų skaičių: „Jungtinė Karalystė su kiekviena Europos šalimi konkuruoja dėl turistų ir verslo atstovų, tad dabar jie balsuos savo kojomis – jie čia nesugrįš.“

Didžiausių Britanijos avialinijų „British Airways“ atstovai teigė, jog turėtų būti stebima, ar papildomai surinkti pinigai panaudojami pagal paskirtį – oro uosto tobulinimo darbams. Dar griežčiau pasisakė „Easyjet“ atstovai, teigę, jog Britanijos sostinės oro uostuose vyksta betvarkė. Jie kreipėsi į vyriausybę prašydami, kad mokesčių didinimui būtų įvestas moratoriumas.

Tuo tarpu Heathrow ir Gatwicko oro uostų valdytojai, kurių dominavimą Londone šiuo metu tiria Britanijos konkurencijos tarnyba, tikina, jog toks mokesčių didinimas yra nepakankamas.

Heathrow oro uostas Europoje ne tik didžiausias, bet ir vienas nepatogiausių kelionėms - eilės, vėlavimai bei čia nuolat dingstantis keleivių bagažas jau tapo kasdienybe.

Anglija.lt
Wikipedia.org nuotrauka

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: