Doncaster Sheffieldo oro uostas gali būti uždarytas? - Anglija.lt
 

Doncaster Sheffieldo oro uostas gali būti uždarytas? 

Doncaster Sheffieldo oro uostas gali būti uždarytas?
123RF nuotr.

Vis daugiau abejonių kyla dėl Doncaster Sheffieldo oro uosto ateities. „Peel Airports“ valdomas oro uostas per metus aptarnauja daugiau nei milijoną keleivių, iš čia galima nuskristi į 50 miestų.

Oro uosto operatorė kalba apie pastaruoju metu kilusias problemas, įskaitant Covid-19, aplinkosaugos problemas ir oro linijų bendrovės „Wizz Air“ atšauktų skrydžių poveikį. O bendrovės valdyba nurodo, kad aviacijos veikla šioje vietoje „gali būti komerciškai neperspektyvi“.

Dabar numatoma surengti šešias savaites truksiančias konsultacijas, per kurias bus sprendžiama dėl oro uosto ateities, o keleiviams bus pranešta, kad strateginės peržiūros metu oro uostas veiks įprasta tvarka.

Oro uosto ir „Peel Group“ išplatintame bendrame pareiškime nurodoma, kad oro uostas „niekada nepasiekė kritinės masės, reikalingos tam, kad taptų pelningas“. Keleivių skaičiaus trūkumas įvardijamas „pagrindine problema“, o atšaukus „Wizz Air“ skrydžius, vienintelė oro uoste nuolat orlaivius laikanti oro linijų bendrovė liko TUI.

Doncaster Sheffieldo oro uostas gali būti uždarytas?
123RF nuotr.

Vis daugiau abejonių kyla dėl Doncaster Sheffieldo oro uosto ateities. „Peel Airports“ valdomas oro uostas per metus aptarnauja daugiau nei milijoną keleivių, iš čia galima nuskristi į 50 miestų.

Oro uosto operatorė kalba apie pastaruoju metu kilusias problemas, įskaitant Covid-19, aplinkosaugos problemas ir oro linijų bendrovės „Wizz Air“ atšauktų skrydžių poveikį. O bendrovės valdyba nurodo, kad aviacijos veikla šioje vietoje „gali būti komerciškai neperspektyvi“.

Dabar numatoma surengti šešias savaites truksiančias konsultacijas, per kurias bus sprendžiama dėl oro uosto ateities, o keleiviams bus pranešta, kad strateginės peržiūros metu oro uostas veiks įprasta tvarka.

Oro uosto ir „Peel Group“ išplatintame bendrame pareiškime nurodoma, kad oro uostas „niekada nepasiekė kritinės masės, reikalingos tam, kad taptų pelningas“. Keleivių skaičiaus trūkumas įvardijamas „pagrindine problema“, o atšaukus „Wizz Air“ skrydžius, vienintelė oro uoste nuolat orlaivius laikanti oro linijų bendrovė liko TUI.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: