Dyzeliukų vairuotojams teks daugiau mokėti norint įvažiuoti į Londono centrą - Anglija.lt
 

Dyzeliukų vairuotojams teks daugiau mokėti norint įvažiuoti į Londono centrą 

Dyzelinių automobilių vairuotojams teks brangiau mokėti už galimybę įvažiuoti į Londono centrą. Toks kovos su oro tarša mokestis palies automobilius, kurie neatitinka Europos taršos standartų. Dauguma tokių automobilių yra pagaminti prieš 2006 metus.

Kaip skelbia britų spauda, vadinamasis £10 toksiškumo mokestis („T-charge“) bus pridėtas prie jau dabar galiojančio mokesčio („congestion charge“). Taigi už galimybę dyzeliniam automobiliui įvažiuoti į Londono centrą teks susimokėti £21,50 per dieną.

Manoma, kad kiti Britanijos miestai netruks pasekti Londono pavyzdžiu.

Skaičiuojama, kad dėl oro taršos kiekvienais metais per anksti miršta 40 tūkst. žmonių, ir Europos Komisija šią savaitę Didžiosios Britanijos vyriausybę paskutinį kartą perspėjo dėl nelegalaus smogo šešiolikoje Britanijos miestų.

Dyzeliniai automobiliai orą teršia gerokai daugiau nei benzininiai, nes išmeta į aplinką daugiau kietųjų dalelių it azoto oksidų, siejamų su astma bei širdies ir plaučių ligomis. Penktadienį paskelbtos tyrimo išvados rodo, kad dėl oro taršos Britanijoje kasmet įvyksta 4500 priešlaikinių gimdymų.

Tipinis dyzelinis automobilis į aplinką išmeta dešimt kartų daugiau azoto dvideginio nei benzininis. Beje, naujasis mokestis bus taikomas ir seniems benzinininkams automobiliais, kurie į aplinką išmeta daugiau šiltnamio efektą sukeliančių dujų, kaip anglies dvideginis.

2015 metų pabaigoje Britanijoje „Euro 4“ standarto neatitiko daugiau nei 9 mln. automobilių, rodo „The Society of Motor Manufacturers and Traders Limited“ duomenys. Maždaug du trečdalius jų sudarė benzininiai automobiliai. Šio standarto neatitinka dauguma iki 2006 metų pagamintų automobilių. Nors kai kurių gamintojų mašinos jį atitiko jau keliais metais anksčiau.

Skelbiama, kad „Transport for London“ naudos dabartines automobilių numerių nuskaitymo kameras, kad stebėtų į Londono centrą įvažiuojančius automobilius. Mokestis bus įvestas nuo spalio 23 d. ir bus taikomas darbo dienoms, išskyrus „bank hollidays“, nuo 7 iki 18 val.

Daugiau informacijos apie naująjį mokestį rasite čia.

Dyzelinių automobilių vairuotojams teks brangiau mokėti už galimybę įvažiuoti į Londono centrą. Toks kovos su oro tarša mokestis palies automobilius, kurie neatitinka Europos taršos standartų. Dauguma tokių automobilių yra pagaminti prieš 2006 metus.

Kaip skelbia britų spauda, vadinamasis £10 toksiškumo mokestis („T-charge“) bus pridėtas prie jau dabar galiojančio mokesčio („congestion charge“). Taigi už galimybę dyzeliniam automobiliui įvažiuoti į Londono centrą teks susimokėti £21,50 per dieną.

Manoma, kad kiti Britanijos miestai netruks pasekti Londono pavyzdžiu.

Skaičiuojama, kad dėl oro taršos kiekvienais metais per anksti miršta 40 tūkst. žmonių, ir Europos Komisija šią savaitę Didžiosios Britanijos vyriausybę paskutinį kartą perspėjo dėl nelegalaus smogo šešiolikoje Britanijos miestų.

Dyzeliniai automobiliai orą teršia gerokai daugiau nei benzininiai, nes išmeta į aplinką daugiau kietųjų dalelių it azoto oksidų, siejamų su astma bei širdies ir plaučių ligomis. Penktadienį paskelbtos tyrimo išvados rodo, kad dėl oro taršos Britanijoje kasmet įvyksta 4500 priešlaikinių gimdymų.

Tipinis dyzelinis automobilis į aplinką išmeta dešimt kartų daugiau azoto dvideginio nei benzininis. Beje, naujasis mokestis bus taikomas ir seniems benzinininkams automobiliais, kurie į aplinką išmeta daugiau šiltnamio efektą sukeliančių dujų, kaip anglies dvideginis.

2015 metų pabaigoje Britanijoje „Euro 4“ standarto neatitiko daugiau nei 9 mln. automobilių, rodo „The Society of Motor Manufacturers and Traders Limited“ duomenys. Maždaug du trečdalius jų sudarė benzininiai automobiliai. Šio standarto neatitinka dauguma iki 2006 metų pagamintų automobilių. Nors kai kurių gamintojų mašinos jį atitiko jau keliais metais anksčiau.

Skelbiama, kad „Transport for London“ naudos dabartines automobilių numerių nuskaitymo kameras, kad stebėtų į Londono centrą įvažiuojančius automobilius. Mokestis bus įvestas nuo spalio 23 d. ir bus taikomas darbo dienoms, išskyrus „bank hollidays“, nuo 7 iki 18 val.

Daugiau informacijos apie naująjį mokestį rasite čia.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: