Emigrantai kraunasi lagaminus į Lietuvą: konsultacijų linijoje pilna klausimų dėl grįžimo 

Į kurią pusę labiau krypsta lietuvių akys: į Londoną ar į Lietuvą? Grįžtančių tikrai yra, juos dažnai pamirštame kalbėdami vien apie tuos, kurie išvažiuoja, pasakoja projekto „Renkuosi Lietuvą“ koordinatorius Justinas Uba.

Projekto pradžia buvo geresnė nei tikėjosi

Mažiau nei prieš dvi savaites tiems, kurie gyvena Jungtinėje Karalystėje, buvo sukurta nemokama konsultacijų platforma – telefono linija. Lietuvos Vyriausybės finansuojamo Migracijos informacijos centro „Renkuosi Lietuvą“ projekto koordinatorius J. Uba teigė, kad tikėjosi kur kas ramesnės projekto pradžios, tačiau skambučiai su klausimais pradėjo lietis vos įjungus telefonų linijas. Tiesa, telefonai nekaito ir užklausų nebuvo tiek, kad nebūtų įmanoma į jas atsakyti. Per dieną į šią liniją paskambina maždaug penki asmenys, tačiau ir tokius skaičius J. Uba vadina labai gera projekto pradžia. „Sulaukiame daugiau skambučių nei tikėjomės. Pradžioje tikėjomės vos kelių skambučių per dieną, o sulaukiame daugiau nei penkių“, – teigė J. Uba.

Vos kelias savaites veikianti telefono linija yra tik dalis projekto. J. Uba pasakoja, kad projektas gyvuoja jau kelerius metus, o pernai projekto komanda padėjo atsakymus rasti net 1050 besikreipusiųjų. Beje, šįmet jie planuoja sulaukti gerokai daugiau užklausų – 1800 ar net 2000.

Anglija.lt

Į kurią pusę labiau krypsta lietuvių akys: į Londoną ar į Lietuvą? Grįžtančių tikrai yra, juos dažnai pamirštame kalbėdami vien apie tuos, kurie išvažiuoja, pasakoja projekto „Renkuosi Lietuvą“ koordinatorius Justinas Uba.

Projekto pradžia buvo geresnė nei tikėjosi

Mažiau nei prieš dvi savaites tiems, kurie gyvena Jungtinėje Karalystėje, buvo sukurta nemokama konsultacijų platforma – telefono linija. Lietuvos Vyriausybės finansuojamo Migracijos informacijos centro „Renkuosi Lietuvą“ projekto koordinatorius J. Uba teigė, kad tikėjosi kur kas ramesnės projekto pradžios, tačiau skambučiai su klausimais pradėjo lietis vos įjungus telefonų linijas. Tiesa, telefonai nekaito ir užklausų nebuvo tiek, kad nebūtų įmanoma į jas atsakyti. Per dieną į šią liniją paskambina maždaug penki asmenys, tačiau ir tokius skaičius J. Uba vadina labai gera projekto pradžia. „Sulaukiame daugiau skambučių nei tikėjomės. Pradžioje tikėjomės vos kelių skambučių per dieną, o sulaukiame daugiau nei penkių“, – teigė J. Uba.

Vos kelias savaites veikianti telefono linija yra tik dalis projekto. J. Uba pasakoja, kad projektas gyvuoja jau kelerius metus, o pernai projekto komanda padėjo atsakymus rasti net 1050 besikreipusiųjų. Beje, šįmet jie planuoja sulaukti gerokai daugiau užklausų – 1800 ar net 2000.

 (Komentarų: 2)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: