Tai yra skaitytojo įkelta informacija, ir Anglija.lt Ltd už turinį neatsako.
Daugelis mūsų skaitytojų puikiai atsimena prieš porą savaičių Anglija.lt publikuotą skaitytojo laišką, kuriame jis pasakojo, kad skrisdamas „Ryanair“ lėktuvu iš Vilniaus į Londoną prišalo prie sienos.
Gal tai skamba gana kurioziškai, tačiau beveik 3 valandas šalusiam laiško autoriui Mindaugui juokinga nebuvo.
Laiškas sulaukė didelio susidomėjimo ir daugeliui iškilo klausimas: kaip „Ryanair“ paaiškins tokią situaciją, kaip reaguos dėl šio įvykio.
Mindaugas, atskridęs į Londoną, iš karto kreipėsi į „Ryanair“, tačiau jam buvo pranešta, kad atsakymo sulauks per 10–14 darbo dienų. Pagaliau sulaukė ir pasidalino juo su Anglija.lt portalu [dar kartą ačiū, Mindaugai!].
„Ryanair“ atsakymą anglų kalba rasite žemiau.
O jeigu labai trumpai, tai viso to atsakymo esmė tokia, kad saugumas ir patogumas – šiai bendrovei yra svarbiausi dalykai, lėktuvai yra nuolat tikrinami, o įgulos nariai praeina reguliarius apmokymus.
„Ryanair“ atstovai pripažįsta, kad keleivis, pranešęs apie patiriamą nepatogumą, turėjo būti persodintas į kitą vietą, tad „šiuo atveju aptarnavimas neatitiko standarto, kuriuo mes didžiuojamės“. Taip pat „Ryanair“ atstovai pažadėjo keleivio skundą persiųsti Inžinerijos ir Skrydžių aptarnavimo departamentams, padėkojo Mindaugui, kad naudojasi jų paslaugomis, bei išreiškė viltį, kad ir ateityje naudosis.
Nors tai, kad po tokio „malonaus“ skrydžio ir „išsamaus“ bendrovės atsakymo šios oro linijos bus tarp Mindaugo mėgstamiausiųjų, tikrai kelia abejonių...:)
"Ryanair" atsakymas:
We were concerned to read of your discomfort on board your Ryanair flight. We hold the safety and comfort of our customers as the most important aspects of our service and continuously strive to upgrade and improve the quality of our product.
Our aircraft are regularly maintained to ensure that all furnishings and equipment are in perfect working order.
We are proud of the high standard of professionalism provided by our Inflight attendants. We maintain these standards with retraining programmes which ensure that our crews are constantly reminded of their most important function - the safety and comfort of our customers. Our cabin crew should of course have moved you to another seat as soon as you brought your discomfort to her attention. The service you received on this occasion was not of a standard of which we are proud.
Your letter has been passed to both our Engineering and Inflight Departments.
Thank you for flying with us and I hope we will have the pleasure of welcoming you on-board another Ryanair flight again soon.
Komentarai
Ryanair,Wizzair tas pats ššš. Į Lietuvą be persėdimo kitos kompanijos ir neskraido. (Tik "Monkey class"). O per kokią Kopenhagą ar dar kokį kitą oro uostą skristi užims ir daug laiko ir kaina skirsis n kartų. Dar yra... mikriukai,bet irgi ne faktas,kad neprišalsi (turbūt dauguma komentatorių jais "skraido"). Taip,kad nelieka nieko,kaip tik taikytis prie siūlomo "serviso" ir viltis,kad tokie dalykai niekam nebepasikartos.
Neturiu jokiu problemu su ryanair.pagal kaina ir kokybe.skridau ir skrisiu ir tikrai nemokesiu dvigubos ar trigubos kainos uz bilieta kad tik gaut nemokama sumustini.juokdariai
Kiauliaveziai jūs...Juk tai yra ekonomine klase pigesni skridziai todel niekas į bilietą neieina.Reikia netgi uz bagazà papildomai moketi.Tai ką jau kalbeti apie nemokamus gerimus ir sumustinius.Istikrųjų nezinau kiek pigiau skristi su Ryanair nei su kitomis kompanijomis.Nes dabar ir Ryanair brangūs bilietai.Bet esme tokia jei bloga kompanija nesinaudokite.Juk yra kitos kompanijos ne vien tik Stansted uostas kurį aptarnauja Ryanair.O zinot kaip sako visiems geras nebusi,kad ir kaip stengtumeis kurie nores tie apipils pamazgomis.
Bent 10 kartu skridau su swiss . Maniau , kad aptarnavimo lygis yra visose avialinijose , kai tau pasiulo sumustini su kava ar arbata ( nuo London iki sveicarijos ) , paskui , Persedus I kita lektuva duoda tau ir valgyt su stipriais gerimais . bet , kada ilipau I raynair kiauliavezi - fantazijos dingo ...
Esu skrides su Ryanair maziausiai 8 kartus ir ne karto nekilo jokiu problemu.
si kompanija baisesne,net uz lietuvos isigimusius muzikus???
Na ką as galiu pasakyti apie lektuvus sios kompanijos;Skridau apie 10 kartų į Lietuvą ir atgal.Neturejau didelių problemų apart to. kad esu auksto ūgio ir keliai netelpa sedint.Bet juk tai savaime suprantama.Juk tai ekonomine klase tad tiketis, kad daug vietos bus tarp sedynių neverta.Kas liecia sienos apsalymą tai yra nemalonus dalykas.Bet juk pasitaiko visko visur.Sako ir tarp čigonų pasitaiko vagių😊.Na aisku galejo kompanija kompensuoti kazkiek tai tam zmogeliui uz nepatogumus.Bet gal jiems nepasirode tai labai svarbu..
ši oro linijų bendrovė jau seniai nėra mano mėgstamųjų sąrašę. Jei tik yra pasirinkimas visada renkuosi kitą bendrovę - nes ši į lėktvuvą paleidžia kaip avių bandą į gardą ir gabena kaip bulvių maišus suknvežimyje.
Sėkmės.