Energetikos kompanijų klaida: tūkstančiai dujų vartotojų JK gali tikėtis kompensacijos 

Tūkstančiai dujų vartotojų JK gali tikėtis permokos grąžinimo po to, kai buvo išsiaiškinta, jog energetikos kompanijos padarė klaidą ir netinkamai apskaičiavo dujų suvartojimą, skelbia britų spauda.

Pranešama, kad energetikos kompanijos jau susisiekia su klientais, o energetikos rinkos priežiūros tarnyba pabrėžia, kad bendrovės turės grąžinti pinigus permokėjusiems vartotojams. Skelbiama, kad žmogiškoji klaida įvyko todėl, kad kai kurios kompanijos buvo užregistravusios vartotojus, turinčius metrinius dujų skaitiklius, kaip turinčius Britanijos metrinės sistemos standarto skaitiklius.

Visos pagrindinės energijos tiekėjus šiuo metu nustatinėja, kiek vartotojų ši klaida paveikė, ir apie tai energetikos rinks priežiūros tarnyba „Ofgem“ turės informuoti iki šio penktadienio.

Kol kas tik E.ON patvirtino, kad klaida palietė 600 jos klientų, įskaitant 350, kurie permokėjo, ir 250, kurie sumokėjo per mažai.

„E.ON UK atsiprašo ir patvirtina, kad maždaug 350 gyventojų ir smulkių bei vidutinių įmonių sulauks permokos grąžinimo po to, kai buvo nustatyta klaida, susijusi su skaitikliais“, – išplatintame pranešime sakė bendrovė.

Painiava su dujų skaitikliai įvyko todėl, kad senieji skaitikliai dujas matuoja kubinėmis pėdomis, o naujieji – kubiniais metrais.

„Ofgem“ mano, kad ši situacija paveiks tūkstančius vartotojų, tačiau atsižvelgiant į bendrą dujų vartotojų skaičių JK, šis skaičius bus labai mažas. Manom, kad jis sudarys mažiau nei 0,03 proc. bendro dujų vartotojų skaičiaus.

Skelbiama, kad energetikos bendrovės susisieks su vartotojams, kuriems priklauso permokos grąžinimas, arba tais, kurie turės primokėti už suvartotas ir netinkamas apskaičiuotas dujas.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Tūkstančiai dujų vartotojų JK gali tikėtis permokos grąžinimo po to, kai buvo išsiaiškinta, jog energetikos kompanijos padarė klaidą ir netinkamai apskaičiavo dujų suvartojimą, skelbia britų spauda.

Pranešama, kad energetikos kompanijos jau susisiekia su klientais, o energetikos rinkos priežiūros tarnyba pabrėžia, kad bendrovės turės grąžinti pinigus permokėjusiems vartotojams. Skelbiama, kad žmogiškoji klaida įvyko todėl, kad kai kurios kompanijos buvo užregistravusios vartotojus, turinčius metrinius dujų skaitiklius, kaip turinčius Britanijos metrinės sistemos standarto skaitiklius.

Visos pagrindinės energijos tiekėjus šiuo metu nustatinėja, kiek vartotojų ši klaida paveikė, ir apie tai energetikos rinks priežiūros tarnyba „Ofgem“ turės informuoti iki šio penktadienio.

Kol kas tik E.ON patvirtino, kad klaida palietė 600 jos klientų, įskaitant 350, kurie permokėjo, ir 250, kurie sumokėjo per mažai.

„E.ON UK atsiprašo ir patvirtina, kad maždaug 350 gyventojų ir smulkių bei vidutinių įmonių sulauks permokos grąžinimo po to, kai buvo nustatyta klaida, susijusi su skaitikliais“, – išplatintame pranešime sakė bendrovė.

Painiava su dujų skaitikliai įvyko todėl, kad senieji skaitikliai dujas matuoja kubinėmis pėdomis, o naujieji – kubiniais metrais.

„Ofgem“ mano, kad ši situacija paveiks tūkstančius vartotojų, tačiau atsižvelgiant į bendrą dujų vartotojų skaičių JK, šis skaičius bus labai mažas. Manom, kad jis sudarys mažiau nei 0,03 proc. bendro dujų vartotojų skaičiaus.

Skelbiama, kad energetikos bendrovės susisieks su vartotojams, kuriems priklauso permokos grąžinimas, arba tais, kurie turės primokėti už suvartotas ir netinkamas apskaičiuotas dujas.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: