Gatwicko oro uoste – problemos su bagažu 

Vakar į Gatwicko oro uosto Pietinį terminalą atvykę šimtai keleivių sulaukė nemalonaus siurprizo: žmonės buvo priversti valandų valandas laukti savo bagažo, daugumai keleivių oro uosto personalas siūlė grįžti namo be bagažo, praneša „Sky News“.

Oro uosto atstovas teigė, kad nesklandumų sukėlė „Swissport“ bendrovės darbuotojų, atsakingų už bagažą, organizuotumo problemos.

Atstovas atsiprašė visų keleivių už kilusius nepatogumus bei pridūrė, jog oro uostas darė viską, kad bagažas būtų kuo greičiau atiduotas ir laukiantiems bagažo būtų suteikta reikiama pagalba.

Pralaukę daugiau nei valandą „British Airways“ keleiviai buvo informuoti, jog pagaliau gali atsiimti savo bagažą. „Monarch“, „Thomas Cook“ ir „Thompson“ užsakomųjų skrydžių keleiviams, laukusiems daugiau nei pusantros valandos, buvo pranešta, kad bagažas bus išsiųstas jų namų adresu.

Keleiviai savo pasipiktinimą dėl bagažo problemos išreiškė socialiniuose tinkluose. Žmonės piktinosi, jog savo bagažo laukė 2–3 valandas. Kiti teigė, jog jiems geriau reikėjo skristi į Heathrow oro uostą. „Personalo trūkumas, jokios informacijos iš oro uosto, aptarnavimas tiesiog tragiškas“, – savo pasipiktinimą reiškė keleiviai.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Vakar į Gatwicko oro uosto Pietinį terminalą atvykę šimtai keleivių sulaukė nemalonaus siurprizo: žmonės buvo priversti valandų valandas laukti savo bagažo, daugumai keleivių oro uosto personalas siūlė grįžti namo be bagažo, praneša „Sky News“.

Oro uosto atstovas teigė, kad nesklandumų sukėlė „Swissport“ bendrovės darbuotojų, atsakingų už bagažą, organizuotumo problemos.

Atstovas atsiprašė visų keleivių už kilusius nepatogumus bei pridūrė, jog oro uostas darė viską, kad bagažas būtų kuo greičiau atiduotas ir laukiantiems bagažo būtų suteikta reikiama pagalba.

Pralaukę daugiau nei valandą „British Airways“ keleiviai buvo informuoti, jog pagaliau gali atsiimti savo bagažą. „Monarch“, „Thomas Cook“ ir „Thompson“ užsakomųjų skrydžių keleiviams, laukusiems daugiau nei pusantros valandos, buvo pranešta, kad bagažas bus išsiųstas jų namų adresu.

Keleiviai savo pasipiktinimą dėl bagažo problemos išreiškė socialiniuose tinkluose. Žmonės piktinosi, jog savo bagažo laukė 2–3 valandas. Kiti teigė, jog jiems geriau reikėjo skristi į Heathrow oro uostą. „Personalo trūkumas, jokios informacijos iš oro uosto, aptarnavimas tiesiog tragiškas“, – savo pasipiktinimą reiškė keleiviai.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: