Gruodį oro bendrovės žada naujų skydžių krypčių tarp Lietuvos ir JK 

Nepaisant siaučiančios pandemijos oro linijų bendrovės tarp JK ir Lietuvos žada naujų skydžių krypčių. Be kita ko, nuo šiandien grižtantiems į Lietuvą ne tik iš Šiaurės Airijos, bet ir iš Škotijos bei Velso privaloma dešimties dienų saviizoliacija arba koronaviruso testas.

Lietuvos oro uostų atstovas Tadas Vasiliauskas sako, kad tiesioginiai skrydžiai tarp D.Britanijos oro uostų ir Lietuvos - vyksta įprastai. „Šioms kryptims paklausa tikrai yra nemaža. Kalbant apie keleivių srautus tarp Lietuvos ir Didžiosios Britanijos oro uostų, per spalį šiomis kryptimis skrido daugiau nei 18 tūkst. keleivių. Primenu, kad bendrai per spalį Lietuvos oro uostuose keliavo daugiau nei 77 tūkst. keleivių”, – apie keleivių srautus Lietuvos orouostuose sako T. Vasiliauskas.

„Tenka pripažinti, kad didžiausiu aviacijos iššūkiu tampa reguliariai kintančios keliavimo taisyklės. Žmonės negali planuotis išvykų – kiekviena potenciali galimybė skristi kaskart pakimba ant plauko. O kad noras keliauti niekur nedingęs, įrodo skaičiai. Juk išbraukus atitinkamas valstybes iš paveiktų šalių sąrašų, orlaivių užpildymas šokteli dvigubai“, – teigia Lietuvos oro uostų aviacinių paslaugų skyriaus vadova Aurimo Stikliūno.

Anot A.Stikliūno, panaši situacija yra ir kalbant apie oro bendrovių skrydžių planus šių metų pabaigai – planavimas vyksta kelioms savaitėms nuo esamos datos būtent dėl nuolat kintančių šalių apribojimų.

Nepaisant siaučiančios pandemijos oro linijų bendrovės tarp JK ir Lietuvos žada naujų skydžių krypčių. Be kita ko, nuo šiandien grižtantiems į Lietuvą ne tik iš Šiaurės Airijos, bet ir iš Škotijos bei Velso privaloma dešimties dienų saviizoliacija arba koronaviruso testas.

Lietuvos oro uostų atstovas Tadas Vasiliauskas sako, kad tiesioginiai skrydžiai tarp D.Britanijos oro uostų ir Lietuvos - vyksta įprastai. „Šioms kryptims paklausa tikrai yra nemaža. Kalbant apie keleivių srautus tarp Lietuvos ir Didžiosios Britanijos oro uostų, per spalį šiomis kryptimis skrido daugiau nei 18 tūkst. keleivių. Primenu, kad bendrai per spalį Lietuvos oro uostuose keliavo daugiau nei 77 tūkst. keleivių”, – apie keleivių srautus Lietuvos orouostuose sako T. Vasiliauskas.

„Tenka pripažinti, kad didžiausiu aviacijos iššūkiu tampa reguliariai kintančios keliavimo taisyklės. Žmonės negali planuotis išvykų – kiekviena potenciali galimybė skristi kaskart pakimba ant plauko. O kad noras keliauti niekur nedingęs, įrodo skaičiai. Juk išbraukus atitinkamas valstybes iš paveiktų šalių sąrašų, orlaivių užpildymas šokteli dvigubai“, – teigia Lietuvos oro uostų aviacinių paslaugų skyriaus vadova Aurimo Stikliūno.

Anot A.Stikliūno, panaši situacija yra ir kalbant apie oro bendrovių skrydžių planus šių metų pabaigai – planavimas vyksta kelioms savaitėms nuo esamos datos būtent dėl nuolat kintančių šalių apribojimų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: