HSBC prarado klientų duomenis 

Vienas pagrindinių Britanijos bankų HSBC prisipažino, jog prarado maždaug 370 tūkstančių savo klientų asmeninius duomenis.

Dėl šios priežasties banko dabar laukia Finansinių paslaugų tarnybos (FSA ) tyrimas, kurio metu bus išsiaiškinta, ar HSBC tinkamai saugo klientų duomenis.

Pranešama, kad dingo per paštą siųstas diskas su gyventojų vardais, gimimo data bei informacija apie draudimo lygius tų klientų, kurie minėtame banke buvo apsidraudę. Diske buvo taip pat įrašyti kai kurie duomenys apie asmenų sveikatą, ar apie tai, ar žmogus rūko.

Disko pasigesta maždaug prieš šešias savaites, kai Royal Mail paštu jis buvo išsiųstas iš bendrovės ofiso Southamptone į finansinių paslaugų korporaciją „Swiss Re“, kuri perdraudžia HSBC banko klientų gyvybės draudimą.

Pasirodo dabar banko darbuotojai jau nebegali nustatyti, ar diskas buvo išsiųstas į „Swiss Re“ padalinį Didžiojoje Britanijoje ar į centrinę būstinę Šveicarijoje. Be to išaiškėjo, jog asmeniniai duomenys siųsti net ne registruotu paštu.

„Tai unikalus atvejis. Šiaip mes nesiunčiame informacijos tokiu būdu. Paprastai informaciją mes užkoduojame ir siunčiame perduodami elektroniniu būdu, tačiau vieną dieną elektroninė sistema neveikė ir tai buvo ne pati geriausia valanda mums“ - teigė banko atstovas spaudai.

Apie tai, jog duomenys prarasti, HSBC bankas sužinojo vasario mėnesio viduryje, kai „Swiss Re“ atstovai pranešė negavę žadėto disko. Kaip skelbiama, duomenys diske buvo saugomi slaptažodžiu, tačiau neužkoduoti.

Jei FSA nustatys, kad bankas pažeidė duomenų saugojimo ir perdavimo taisykles, jam greičiausiai bus skirta bauda.

Anglija.lt
Wikipedia.org

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Vienas pagrindinių Britanijos bankų HSBC prisipažino, jog prarado maždaug 370 tūkstančių savo klientų asmeninius duomenis.

Dėl šios priežasties banko dabar laukia Finansinių paslaugų tarnybos (FSA ) tyrimas, kurio metu bus išsiaiškinta, ar HSBC tinkamai saugo klientų duomenis.

Pranešama, kad dingo per paštą siųstas diskas su gyventojų vardais, gimimo data bei informacija apie draudimo lygius tų klientų, kurie minėtame banke buvo apsidraudę. Diske buvo taip pat įrašyti kai kurie duomenys apie asmenų sveikatą, ar apie tai, ar žmogus rūko.

Disko pasigesta maždaug prieš šešias savaites, kai Royal Mail paštu jis buvo išsiųstas iš bendrovės ofiso Southamptone į finansinių paslaugų korporaciją „Swiss Re“, kuri perdraudžia HSBC banko klientų gyvybės draudimą.

Pasirodo dabar banko darbuotojai jau nebegali nustatyti, ar diskas buvo išsiųstas į „Swiss Re“ padalinį Didžiojoje Britanijoje ar į centrinę būstinę Šveicarijoje. Be to išaiškėjo, jog asmeniniai duomenys siųsti net ne registruotu paštu.

„Tai unikalus atvejis. Šiaip mes nesiunčiame informacijos tokiu būdu. Paprastai informaciją mes užkoduojame ir siunčiame perduodami elektroniniu būdu, tačiau vieną dieną elektroninė sistema neveikė ir tai buvo ne pati geriausia valanda mums“ - teigė banko atstovas spaudai.

Apie tai, jog duomenys prarasti, HSBC bankas sužinojo vasario mėnesio viduryje, kai „Swiss Re“ atstovai pranešė negavę žadėto disko. Kaip skelbiama, duomenys diske buvo saugomi slaptažodžiu, tačiau neužkoduoti.

Jei FSA nustatys, kad bankas pažeidė duomenų saugojimo ir perdavimo taisykles, jam greičiausiai bus skirta bauda.

Anglija.lt
Wikipedia.org

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: