Į Londoną gali niekada nebegrįžti nemokamos kelionės autobusais - Anglija.lt
 

Į Londoną gali niekada nebegrįžti nemokamos kelionės autobusais 

Nemokamos kelionės 60 metų ir vyresniems londoniečiams, kurios buvo panaikintos per pandemiją, gali niekada nebūti atkurtos, pripažino Sadiqo Khano vyriausiasis transporto pagalbininkas.

Ilgai atidėta peržiūra, ar atstatyti nemokamas keliones iki 9 val. „60+ Oyster“ arba „Freedom Pass“ turėtojams, turi būti atlikta iki metų pabaigos. Tačiau transporto mero pavaduotojas Sebas Dance'as sakė, kad 230 mln. svarų sterlingų finansavimo trūkumas „Transport for London“ finansams reiškia, kad apribojimą gali tekti išlaikyti.

Paprašius vyresnio amžiaus londoniečių mokėti už keliones iki 9 val., bilietų kainos per metus padidėja apie 15 mln. S. Dance'as Londono asamblėjos transporto komitetui sakė: „Sprendimas bus priimtas labai greitai. Akivaizdu, kad tai buvo viena iš priemonių, kurią mes nenoriai turėjome pradėti, kad pabandytume susigrąžinti tam tikras pajamas dėl pandemijos. Ar tai taps nuolatine ypatybe, ar ne, nes reikia pašalinti vis dar turimą finansavimo trūkumą, dar reikia nuspręsti“.

Laiko apribojimą TfL įvedė 2020 m. birželio mėn., siekdama „sumažinti žmonių susibūrimą“ ir „padėti socialiniam atsiribojimui“. Tačiau jo išlaikymas tapo vyriausybės pagalbos sandorių, dėl kurių TfL turėjo gauti papildomų pajamų, dalimi.

Nemokamos kelionės 60 metų ir vyresniems londoniečiams, kurios buvo panaikintos per pandemiją, gali niekada nebūti atkurtos, pripažino Sadiqo Khano vyriausiasis transporto pagalbininkas.

Ilgai atidėta peržiūra, ar atstatyti nemokamas keliones iki 9 val. „60+ Oyster“ arba „Freedom Pass“ turėtojams, turi būti atlikta iki metų pabaigos. Tačiau transporto mero pavaduotojas Sebas Dance'as sakė, kad 230 mln. svarų sterlingų finansavimo trūkumas „Transport for London“ finansams reiškia, kad apribojimą gali tekti išlaikyti.

Paprašius vyresnio amžiaus londoniečių mokėti už keliones iki 9 val., bilietų kainos per metus padidėja apie 15 mln. S. Dance'as Londono asamblėjos transporto komitetui sakė: „Sprendimas bus priimtas labai greitai. Akivaizdu, kad tai buvo viena iš priemonių, kurią mes nenoriai turėjome pradėti, kad pabandytume susigrąžinti tam tikras pajamas dėl pandemijos. Ar tai taps nuolatine ypatybe, ar ne, nes reikia pašalinti vis dar turimą finansavimo trūkumą, dar reikia nuspręsti“.

Laiko apribojimą TfL įvedė 2020 m. birželio mėn., siekdama „sumažinti žmonių susibūrimą“ ir „padėti socialiniam atsiribojimui“. Tačiau jo išlaikymas tapo vyriausybės pagalbos sandorių, dėl kurių TfL turėjo gauti papildomų pajamų, dalimi.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: