Įmonė įdarbina automobilių „sėdėtojus“, kad išvengtų baudų už parkavimą - Anglija.lt
 

Įmonė įdarbina automobilių „sėdėtojus“, kad išvengtų baudų už parkavimą 

Nors tai ir skamba kaip balandžio pirmosios pokštas, tačiau nekilnojamojo turto priežiūros paslaugas teikianti įmonė sugalvojo būdą apeiti griežtas automobilių parkavimo taisykles Londone ir išvengti baudų kvitų, rašo London Evening Standard.

Kompanija „Aspect“ nusprendė pasamdyti 25 jaunus vyrus, kurių užduotis – sėdėti firmos mikroautobuso viduje tuo metu, kai darbininkams reikia nuvykti pas klientus.

Kad nereikėtų mokėti už parkavimą ar baudos už neteisėtą automobilio pastatymą, „sėdėtojai“ nuvairuoja mikroautobusus pasirodžius parkavimo inspektoriams, ir suka ratus po aplinkinius kvartalus, kol darbininkai baigia darbus objekte.

Už šį darbą mokamas 8 svarų valandinis atlygis, tačiau kompanija tikina, kad tokia taktika kas mėnesį padeda sutaupyti šimtus svarų, kuriuos anksčiau tekdavo išleisti baudoms ir stovėjimo bilietams.

Be to, seniau pagal iškvietimą atvykusiems darbuotojams tekdavo ilgai ieškoti laisvos vietos transporto priemonei pastatyti – kartais tai užtrukdavo iki valandos.

Anot „Aspect“, labiausiai „sėdėtojai“, kuriais įdarbinami 18-24 metų bedarbiai vyrai, yra naudingi vykstant pas klientus, gyvenančius šalia raudona spalva pažymėtų kelių.

Nors tai ir skamba kaip balandžio pirmosios pokštas, tačiau nekilnojamojo turto priežiūros paslaugas teikianti įmonė sugalvojo būdą apeiti griežtas automobilių parkavimo taisykles Londone ir išvengti baudų kvitų, rašo London Evening Standard.

Kompanija „Aspect“ nusprendė pasamdyti 25 jaunus vyrus, kurių užduotis – sėdėti firmos mikroautobuso viduje tuo metu, kai darbininkams reikia nuvykti pas klientus.

Kad nereikėtų mokėti už parkavimą ar baudos už neteisėtą automobilio pastatymą, „sėdėtojai“ nuvairuoja mikroautobusus pasirodžius parkavimo inspektoriams, ir suka ratus po aplinkinius kvartalus, kol darbininkai baigia darbus objekte.

Už šį darbą mokamas 8 svarų valandinis atlygis, tačiau kompanija tikina, kad tokia taktika kas mėnesį padeda sutaupyti šimtus svarų, kuriuos anksčiau tekdavo išleisti baudoms ir stovėjimo bilietams.

Be to, seniau pagal iškvietimą atvykusiems darbuotojams tekdavo ilgai ieškoti laisvos vietos transporto priemonei pastatyti – kartais tai užtrukdavo iki valandos.

Anot „Aspect“, labiausiai „sėdėtojai“, kuriais įdarbinami 18-24 metų bedarbiai vyrai, yra naudingi vykstant pas klientus, gyvenančius šalia raudona spalva pažymėtų kelių.

 (Komentarų: 3)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: